Kanuni Kanuni Caracal 200 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
6 Haz 2009
Mesajlar
196
slm rodstar kullanan oldumu aranızda ve nasıl tavsiye edermisiniz caracalda düşünüyom kararsızım
 
Katılım
2 Haz 2007
Mesajlar
5,075
soguktan kaynaklaniyor bu durum. hava soguk oldugunda bu motorun calismama gibi bir problemi var. hava az isinsin calisir. sogukta tek care 10 dakika ayak marsi vurmak. bu paraya bu kadar dostum.

bu paraya daha iyisi olmaz katılıyorum . Bana yaz kış demiyor hemen çalıştırıyorum . Hava ısınsın marş a dokununca bile çalışacak bizde alışana kadar neler çektik

---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:12 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:11 PM ----------

slm rodstar kullanan oldumu aranızda ve nasıl tavsiye edermisiniz caracalda düşünüyom kararsızım

çift silindir her zaman bir adım önde
 
Katılım
6 Haz 2009
Mesajlar
196
sıralı motorla v motor arasındaki fark nedir

ses olarak nasıl ve performans nasıl bi adım önde derken lifan iyimidir sence
 
Katılım
11 Kas 2008
Mesajlar
23
soguktan kaynaklaniyor bu durum. hava soguk oldugunda bu motorun calismama gibi bir problemi var. hava az isinsin calisir. sogukta tek care 10 dakika ayak marsi vurmak. bu paraya bu kadar dostum.

hayır dostum soğuktan diil starter den miş değişti şimdi canavar gibi maşallah ..ööle 10 dk filan değil 1 saat uğraştığım oldu ama nafile adana ööle soğuk birmemleket değil bildiğin üzüre... neyse şimdi tık diyor çalışıyor aküsü şarz ediyor yani canavar oldu haa bi de senin dediğin gibi eksozu matkapladım tam dediğin gibi sesi kendine geldi biraz :):cat:
 
Katılım
26 May 2008
Mesajlar
3,547
slm arkdaşlar.
benim ön sol amartösürün keçesi patlamış yağ sızdırıyor?
keçesi değişmesi lazımış sizde yeni geçe rahat bulurmuyum. kayseride pek servisi yok ta :) olanlarda dandk o yüzden. başka marka modelin keçeleri uyar mı?
ve bana kaça patlar sizce bu?
 
Katılım
10 Haz 2009
Mesajlar
4
Merhaba caracal kullanıcıları.Ben caracal almayı düşünüyorum ve sizden caracal ın (+) ve (-) yönlerinin neler olduğunu öğrenmek istiyorum.Ve ayrıca bağzı kişilerde kanuni'nin motorlarda kullandığı demirlerin çok kalitesiz olduğunu ve zamanla gevşediği zaman servislerde motor sahiplerinin çıkamakdıklarını söylüyo bunlar doğru mu? Verdiğiniz tüm cevaplar için şimdiden teşekkürler..!!
 
Katılım
13 Tem 2008
Mesajlar
161
Merhaba caracal kullanıcıları.Ben caracal almayı düşünüyorum ve sizden caracal ın (+) ve (-) yönlerinin neler olduğunu öğrenmek istiyorum.Ve ayrıca bağzı kişilerde kanuni'nin motorlarda kullandığı demirlerin çok kalitesiz olduğunu ve zamanla gevşediği zaman servislerde motor sahiplerinin çıkamakdıklarını söylüyo bunlar doğru mu? Verdiğiniz tüm cevaplar için şimdiden teşekkürler..!!



Bir motoru almadan önce sevmelisin içine sinmeli böyle ön yargı ile bakarsan bir motoru almadan önce aldıktan sonra pişman olursun.Verdiğin parayla bir japon kalitesi bekleme ama vereceğin parayla alabileceginin en iyisini aldıgından emin ol:)Eğer kanın ısınmazsa zaten paranda varsa JAPON al .Benden sana tavsiye.
 
Katılım
7 Ağu 2007
Mesajlar
2,758
11000 KM. tıkır tıkır. 95 liraya heybe,sosis ve püskül aldım, foto eklerim sonra
 
Katılım
10 Haz 2009
Mesajlar
4
Bir motoru almadan önce sevmelisin içine sinmeli böyle ön yargı ile bakarsan bir motoru almadan önce aldıktan sonra pişman olursun.Verdiğin parayla bir japon kalitesi bekleme ama vereceğin parayla alabileceginin en iyisini aldıgından emin ol:)Eğer kanın ısınmazsa zaten paranda varsa JAPON al .Benden sana tavsiye.

şimdi Japon derken japon ne oluyor ?? xD
 
Katılım
26 May 2008
Mesajlar
3,547
honda yamaha suzuki kawazaki gibi japon malı motosikletler.
caracal mondial asya çelik lifan gibi çok daha ucuzaolan ve diyer tanınmış markalar kaliteli olmayan çin malı motorlar...


ya arkadaşlar benim motor 4300 km de biraz titreşim arttı gibi gelmeye başladı bana. sizce sebebi ne olabilir?
 
Katılım
2 Haz 2007
Mesajlar
5,075
honda yamaha suzuki kawazaki gibi japon malı motosikletler.
caracal mondial asya çelik lifan gibi çok daha ucuzaolan ve diyer tanınmış markalar kaliteli olmayan çin malı motorlar...


ya arkadaşlar benim motor 4300 km de biraz titreşim arttı gibi gelmeye başladı bana. sizce sebebi ne olabilir?


zamanla geçiyor titreşim artmaz azalır ayrıca . bu motorlar titreşimsiz olmaz alışırsın

---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:58 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:57 AM ----------

yaw benim caracalım gelmedi hala 1 hafta oldu sipariş vereli. normal mi acaba?

aldıgın yere yüklen , 10 gün 15 gün içinde gelmezse faturayı iptale git o motor gelir ozaman
 
Katılım
6 Haz 2008
Mesajlar
94
Uzun bir aradan sonra tekrar merhaba, yaz geldi, motordan inemez oldum :D
yanlız işin komiği gittim gezdim yerler hep yakın oldundan halen KM yapamadım.
Ama motor ilk aldıma göre bir hayli kendini topladı, titreşim az, akü topladı, tek basımda çalışıyo, hız alması bile değişti. Şuan dahada seviyorum :D
Sağa sola haber saldım cebime uygun japon düşünce haber verecekler, o geldiğinde satmayı düşünüyorum bu sebepten uzun yolda yapmıyorum..
 
Katılım
2 Haz 2007
Mesajlar
5,075
Uzun bir aradan sonra tekrar merhaba, yaz geldi, motordan inemez oldum :D
yanlız işin komiği gittim gezdim yerler hep yakın oldundan halen KM yapamadım.
Ama motor ilk aldıma göre bir hayli kendini topladı, titreşim az, akü topladı, tek basımda çalışıyo, hız alması bile değişti. Şuan dahada seviyorum :D
Sağa sola haber saldım cebime uygun japon düşünce haber verecekler, o geldiğinde satmayı düşünüyorum bu sebepten uzun yolda yapmıyorum..



baba senin için bu diyarı terk etti dediler
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst