gsxr 750 kullanıcıları? nasıldır bu makina?

Katılım
25 Nis 2009
Mesajlar
415
arkadaslar bu gsxr 750 ss ler nasıldır 2004 2005 modeller? istanbulda rastladım 2004 modeline 9.500 10 gibi bi fiyat biçti gayet güzel bir makinaye benziyor ama sanki honda - yamahaya göre biraz ucuz :silent:
 
Katılım
20 Ocak 2009
Mesajlar
57
sağlam motordur,



delme gücü yüksektir:p

usta senn diger topikten yazdıklarını okuyorum 20 dakkadır gülmekten yarıldım ya adamın çok üstüne gidiyonuz ama...

kardeş kusura bakma motorla ilgili bi fikrim yok ama ustaya yazmak istedim.işallah pişman olmıcagın bi alışveriş yaparsın.

saygılar
 
Katılım
6 May 2007
Mesajlar
1,034
usta senn diger topikten yazdıklarını okuyorum 20 dakkadır gülmekten yarıldım ya adamın çok üstüne gidiyonuz ama...

kardeş kusura bakma motorla ilgili bi fikrim yok ama ustaya yazmak istedim.işallah pişman olmıcagın bi alışveriş yaparsın.

saygılar

ya ne yapim sıkıyoda sıkıyo silindi zaten biraz önce



valla iyi motordur.ben geçen yıl 93 modelini alacaktım fakat yataklardan ses geldiği için vazgeçmiştim çakma yatak 2 ay sonra pert orjinal yatak desen adam babasının kanını istiyor,2000 den aşşağı modellere yaklaşma ss lerde
 
Katılım
25 Nis 2009
Mesajlar
415
kalkışları fren sistemi konforu(sslere göre) ve en önemlisi sesi nasıldır neden 1 2 milyar ucuza satılıyor bu motorlar :)
 
Katılım
25 Nis 2009
Mesajlar
415
2004 model ve 9 milyarla 10 milyar arasında pazarlıgımız var sanırım 9.500 e anlasırız :D

---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:38 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:21 PM ----------

yokmu kullan kimse ya :cyclopsan
 
Katılım
16 Nis 2006
Mesajlar
488
vermezler o motoru o fiyata bi yanlışlık olmalı yada sorunludur. 2004 model makinadan bahsediyosun
 
Katılım
16 Ocak 2009
Mesajlar
416
2004 modelini 9.500 zor bulursun . sen motoru gördünmü .
bu paraya düzgününü vermezler . anlayan biriyle git almaya tongaya düşme ;)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:01 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:59 PM ----------

şuan Gsxr 750 kullanıyorum 2007 modelini
öğrenmek istediğin nelerdir sıralarsan ona göre aydınlatırım seni
 
Katılım
28 Eyl 2008
Mesajlar
153
arkadaslar bu gsxr 750 ss ler nasıldır 2004 2005 modeller? istanbulda rastladım 2004 modeline 9.500 10 gibi bi fiyat biçti gayet güzel bir makinaye benziyor ama sanki honda - yamahaya göre biraz ucuz [/QUOT herkeze slm arkadaşlar bu işde bi yanlışlık var galiba ögrenmek istedigin gsx750 olmasın onların 2004-2005 i yazdıgın fiyatlardan başlıyo
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
10 Ara 2008
Mesajlar
423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
slm

2004 modelini 9.500 zor bulursun . sen motoru gördünmü .
bu paraya düzgününü vermezler . anlayan biriyle git almaya tongaya düşme ;)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:01 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:59 PM ----------

şuan Gsxr 750 kullanıyorum 2007 modelini
öğrenmek istediğin nelerdir sıralarsan ona göre aydınlatırım seni

Bu makınelerde Özellıke suzıkıde Çok kol cıkarıyor_?
Sekron ayarları ne oluyor_?
 
Katılım
16 Ocak 2009
Mesajlar
416
suzukide kol cıkartma olayına pek rastlayamazsınız . en azındaan ben rastlamadım.
yağsız bırakırsanız durum değişir .
Synchronizing yada Turkcesi "senkron" demek, motosiklette birden fazla karburator bulundugunda bunlarin icindeki hava akisini saglayan kelebeklerin hepsinin ayni anda ve ayni acida acilmasini ayarlamaktir, bunun icin hassas senkron aleti gerekir ve eger bu ayarlar bozulmussa bu alet sayesinde kelebeklerin ayari yapilarak her bir bogazdaki emmeyi ayni seviyeye getirmis olursunuz. Bu enjeksiyonlu motosikletler icinde gecerlidir kimi modellerde kelebekleri kimi modellerde vakum ayarini hava ayar vidalari ile yaparsiniz.

Senkron ayari periyodik bakimin bir parcasidir ve her serviste kontrol edilmesi gerekir...

yeni teknoloji motorlarda bu işlem tarihe karıştı artık ;)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst