- Katılım
- 1 Haz 2009
- Mesajlar
- 195
usta dedigim gibi güvenlik 0 :queen: hiç aklı başında adam yok forumda
Bak seeen,ben oldum kiii![]()
çok geççç:queen:
gitmezsek noolacak:bounce: :queen:
benden sonra yazacak olan kişi. çok reca ediyorum yazma arkadaşım. ömrümde hiç birinci olamadım, başarısızlıklarla dolu bi hayat geçirdim, hep itildim kakıldım, hiç yüzüm gülmedi, sağlığım bozuk, günde 3 paket sigara içiyorum yinede, geçen sene bi işyeri açtık, yürütemiyorum topu dikmek üzereyim, 35 yıldır 2 milyarı bi arada hiç görmedim, sevdim sevilmedim, efkarlıyım, dibe vurdum. bırakında en iyisi olayım dünya gözüyle bir kere. benden sonra mesaj yazanında yazmayanına canı sağolsun. mutlu günler dilerim :rendeer: