- Katılım
- 22 Nis 2009
- Mesajlar
- 443
bunu alıyorum arkadaşım
http://www.sahibinden.com/acill_2_gun_icin_gecerlidir_3_000-69WQQaXQQ13785621WQQpXQQdisplayitem
motoru gördüm inceledim cidden bu akdar temiz sıfır ayarında repsol görmedim yarın bir motora daha bakacagım ancak pek içimi ısıtmadı buda cidden herseyiyle ıtına ile kullanılmış ve servis bakımları vs. herseyi duruor inşallah hayırlısı olur
---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:09 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:42 PM ----------
Bu arada kilometre teli kopmasının eksi yanları nelerdir arkadaşlar ?
kac kilometre yaptıgını km teli kopukken goremezsin
hem hız hemde mesafe işlemez
hayırlısı neyse o olsun
---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:29 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:26 PM ----------
bunu alıyorum arkadaşım
http://www.sahibinden.com/acill_2_gun_icin_gecerlidir_3_000-69WQQaXQQ13785621WQQpXQQdisplayitem
motoru gördüm inceledim cidden bu akdar temiz sıfır ayarında repsol görmedim yarın bir motora daha bakacagım ancak pek içimi ısıtmadı buda cidden herseyiyle ıtına ile kullanılmış ve servis bakımları vs. herseyi duruor inşallah hayırlısı olur
---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:09 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:42 PM ----------
Bu arada kilometre teli kopmasının eksi yanları nelerdir arkadaşlar ?
birde grenajlar yeni takılmıs gibi geldi bana hiç yan yatmasa bile 5 yasında motor biraz olsun eskimezmi