Honda Honda CBR 125R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
22 Nis 2009
Mesajlar
443
bunu alıyorum arkadaşım
http://www.sahibinden.com/acill_2_gun_icin_gecerlidir_3_000-69WQQaXQQ13785621WQQpXQQdisplayitem

motoru gördüm inceledim cidden bu akdar temiz sıfır ayarında repsol görmedim yarın bir motora daha bakacagım ancak pek içimi ısıtmadı buda cidden herseyiyle ıtına ile kullanılmış ve servis bakımları vs. herseyi duruor inşallah hayırlısı olur

---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:09 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:42 PM ----------

Bu arada kilometre teli kopmasının eksi yanları nelerdir arkadaşlar ?

kac kilometre yaptıgını km teli kopukken goremezsin
hem hız hemde mesafe işlemez

hayırlısı neyse o olsun


---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:29 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:26 PM ----------

bunu alıyorum arkadaşım
http://www.sahibinden.com/acill_2_gun_icin_gecerlidir_3_000-69WQQaXQQ13785621WQQpXQQdisplayitem

motoru gördüm inceledim cidden bu akdar temiz sıfır ayarında repsol görmedim yarın bir motora daha bakacagım ancak pek içimi ısıtmadı buda cidden herseyiyle ıtına ile kullanılmış ve servis bakımları vs. herseyi duruor inşallah hayırlısı olur

---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:09 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:42 PM ----------

Bu arada kilometre teli kopmasının eksi yanları nelerdir arkadaşlar ?

birde grenajlar yeni takılmıs gibi geldi bana hiç yan yatmasa bile 5 yasında motor biraz olsun eskimezmi
 
Katılım
10 Eyl 2007
Mesajlar
1,741
valla inan görsen yakından motoru herşeyi orjinaldi adam kesnlkle yeni taklmadı dedi aldıgıdndan beri böyle oldugunu söyledi servisle ilgli her turlu faturasıda var izmirde tek bulduum servis kagıtlı motordu

pm attım sana cevaplarsan sevnrm ;)
 
Katılım
28 Nis 2009
Mesajlar
1,946
valla inan görsen yakından motoru herşeyi orjinaldi adam kesnlkle yeni taklmadı dedi aldıgıdndan beri böyle oldugunu söyledi servisle ilgli her turlu faturasıda var izmirde tek bulduum servis kagıtlı motordu

pm attım sana cevaplarsan sevnrm ;)

hayırlısı neyse o olsun kardes 18bın km ye gore cok temız duruyor motor üzerine binip tur attınmı hic baktınmı tum vıteslere red lıne a kadar bastınmı motoru? tipten bakarak karar vermemişssindir umarım...
 
Katılım
10 Eyl 2007
Mesajlar
1,741
yok yok baktm tabikide testettm herseyini gidonu amortisorlerı kazası olup olmadgını dengesini ehrseyını kullanan adamın zx-9r si var ve cidden temiz kullanmış herseyini gösterip beni kandrdı hayrılısı olursa yarın alacagız

---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:47 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:46 PM ----------

bu arada servisinede götürecegm tabikide
 
Katılım
28 Nis 2009
Mesajlar
1,946
yok yok baktm tabikide testettm herseyini gidonu amortisorlerı kazası olup olmadgını dengesini ehrseyını kullanan adamın zx-9r si var ve cidden temiz kullanmış herseyini gösterip beni kandrdı hayrılısı olursa yarın alacagız

---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:47 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:46 PM ----------

bu arada servisinede götürecegm tabikide

iyi o zaman kardes sana bır sey kötü hıssettırmemısse sevındım cok iyi bakmıs motoruna, ilk lastigiyse ustundekı yenı lastık alabılırsın..far ampulunu degiştir bence...sonrada ruzgarın keyfını cıkar...
 
Katılım
18 Haz 2007
Mesajlar
256
ya görkem sana uydum gittim michelin pilot spory aldım 400 tl para verdim dedim lastikelride değiştimişken balataarıda değiştirim ön arka yeni orjinal balata aldım 1 ay oldu bu lastikler yere tutunmuyor kardeş çok iğrenç pirelli yada IRC daha iyiydi... bitik halde bile tutuyordu yeni balata ile yere tutmuyor lastik...
yaktın beni görkem :(

:)

artık bunlar bitene kadar değiştiremeyeceğime göre ölmezsem görüşürz arkadaşlar


ilerde....
 
Katılım
28 Nis 2009
Mesajlar
1,946
ya görkem sana uydum gittim michelin pilot spory aldım 400 tl para verdim dedim lastikelride değiştimişken balataarıda değiştirim ön arka yeni orjinal balata aldım 1 ay oldu bu lastikler yere tutunmuyor kardeş çok iğrenç pirelli yada IRC daha iyiydi... bitik halde bile tutuyordu yeni balata ile yere tutmuyor lastik...
yaktın beni görkem :(

:)

artık bunlar bitene kadar değiştiremeyeceğime göre ölmezsem görüşürz arkadaşlar


ilerde....

ben anlamam cok ama michelin gibi dunya markası vede genelde yumusak hamur calısan fırmanın lastıklerı yerı nasıl tutmaz? sanırım sert hamurlu sport lastık aldıgınızdan olmasın onlarıda ıyı ısıtmak lazım olabilir...
 
Katılım
18 Haz 2007
Mesajlar
256
ben anlamam cok ama michelin gibi dunya markası vede genelde yumusak hamur calısan fırmanın lastıklerı yerı nasıl tutmaz? sanırım sert hamurlu sport lastık aldıgınızdan olmasın onlarıda ıyı ısıtmak lazım olabilir...

walla bende siizn gibi düşündüm ama ne uzun yolda ne kısa mesafede hiç performans olamdı her bastıgımda sert basmassam yavaşlamıyor sert basarsam kilitliyor...
frenlerde yeni üstelik eski lastiklerim varken balatalar eski lastikler eski olmasına ragmen daha kısa sürede duruyordum...
aldıgım lastikelrin üretim yılıda 2008 di sanırım lastikyumuşak ankaraya gititm geldim o yolda o ısıya ragmen yine aynı oldu hafta içi gidicem servise bir göstereceğim genede olmdı lastikleri söküp görkeme hediye edeceğim.. :)
 
Katılım
10 Eyl 2007
Mesajlar
1,741
valla bence hava basınç ayarlınara bakman lazım bide fren tutmaması alakasnı anlayamadm belı fren ayarı iyi yapılmamıtşır ondan kitliyodur?

---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:01 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:00 AM ----------

far ampulune ne gibi tavsiyeleriniz var arkadaşlar
 
Katılım
13 Haz 2008
Mesajlar
1,331
valla bence hava basınç ayarlınara bakman lazım bide fren tutmaması alakasnı anlayamadm belı fren ayarı iyi yapılmamıtşır ondan kitliyodur?

---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:01 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:00 AM ----------

far ampulune ne gibi tavsiyeleriniz var arkadaşlar

Ampul sorusunun cevabını bende bekliyorum zaten benim cıbırın kısalar gitmeye başladı beyaz ampul ya da onun gibi bir şey almak istiyorum..
 
Katılım
17 Kas 2008
Mesajlar
1,116
valla bence hava basınç ayarlınara bakman lazım bide fren tutmaması alakasnı anlayamadm belı fren ayarı iyi yapılmamıtşır ondan kitliyodur?

---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:01 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:00 AM ----------

far ampulune ne gibi tavsiyeleriniz var arkadaşlar

Far ampulu için;
çok kasma ne alırsan al ömrü kısa olacak sürekli yandığı için,kaliteli olsun yinede takmadan patlayanlardan da alma abartıp:)Beyaz ampul daha iyi aydınlatır diyosan beyaz ampul al 35lik aklında bulunsun kaldırabilceği 35tir fazlası akünün ömrünü kısaltıyor.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:12 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:08 AM ----------

walla bende siizn gibi düşündüm ama ne uzun yolda ne kısa mesafede hiç performans olamdı her bastıgımda sert basmassam yavaşlamıyor sert basarsam kilitliyor...
frenlerde yeni üstelik eski lastiklerim varken balatalar eski lastikler eski olmasına ragmen daha kısa sürede duruyordum...
aldıgım lastikelrin üretim yılıda 2008 di sanırım lastikyumuşak ankaraya gititm geldim o yolda o ısıya ragmen yine aynı oldu hafta içi gidicem servise bir göstereceğim genede olmdı lastikleri söküp görkeme hediye edeceğim.. :)

Lastikleri hibe edersen ben alırım:mrgreen:Görkem banada bi ara önerdi ama lastikler hakkında iyi yada kötü başka hiç bir yorum bulamadım bende almadım zaten orjinaller hala çatır çatır tutuyo yolu.Balata için biraz beklemeni tavsiye ederim olmadı git zımpara yaptır balatalara çok şikayetciysen bi ihtimal yani.Ama yeni balata biraz beklemeni tavsiye ederim.
 
Katılım
10 Eyl 2007
Mesajlar
1,741
eve bugun geldi cattı bakalım neler olucak bugun mooru alır almaz resmlerle sizin kafanızı şişiricem arkadaşlar :)
 
Katılım
11 Mar 2007
Mesajlar
339
Far ampulu için;
çok kasma ne alırsan al ömrü kısa olacak sürekli yandığı için,kaliteli olsun yinede takmadan patlayanlardan da alma abartıp.Beyaz ampul daha iyi aydınlatır diyosan beyaz ampul al 35lik aklında bulunsun kaldırabilceği 35tir fazlası akünün ömrünü kısaltıyor.
Beyaz ampul bende düşünüyorum.Kullanan arkadaşlar kaliteli marka ve bizim motorlar için uygun modeli belirtirlerse sevniririm :) (ampul konusunda pek fikir sahibi sayılmam)

eve bugun geldi cattı bakalım neler olucak bugun mooru alır almaz resmlerle sizin kafanızı şişiricem arkadaşlar
Hadi hayırlısı akşama da "Hayırlı olsun kazasız belasız" kullan deriz inş :)
 
Katılım
18 Haz 2007
Mesajlar
256
Far ampulu için;
çok kasma ne alırsan al ömrü kısa olacak sürekli yandığı için,kaliteli olsun yinede takmadan patlayanlardan da alma abartıp:)Beyaz ampul daha iyi aydınlatır diyosan beyaz ampul al 35lik aklında bulunsun kaldırabilceği 35tir fazlası akünün ömrünü kısaltıyor.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:12 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:08 AM ----------



Lastikleri hibe edersen ben alırım:mrgreen:Görkem banada bi ara önerdi ama lastikler hakkında iyi yada kötü başka hiç bir yorum bulamadım bende almadım zaten orjinaller hala çatır çatır tutuyo yolu.Balata için biraz beklemeni tavsiye ederim olmadı git zımpara yaptır balatalara çok şikayetciysen bi ihtimal yani.Ama yeni balata biraz beklemeni tavsiye ederim.



walla sence balatlar için kaç km beklemeliyim :?

1100 Km ankara gititm geldim
1500 e yakın belki şehir içinde kullandım
balatalar bitecek lastikler bitecek yakında ama halen aynı durum...

tutmuyor ... tutmuyr ıyyykkk
IRC alıcam bundan sonra hep
yumuşak hamur dedik bilmem ne dedik önüme bişi çıksa acil kesin kapak olurum ..
 
Katılım
21 Kas 2007
Mesajlar
3,832
http://www.metzelermoto.co.uk/web/c...xml&menu_item=/products/catalog/sport_touring

arkadaşlar bilmedigim için soruyorum

burdaki lastikte on teker için 120lik lastik var sorum su acaba bu on lastik cbr125ın arka lastik olarak kullanabilir mıyız?

ben de metzeler lasertec var . ön teker olarak geçiyor ama ben arkaya taktım. lastik oldukça iyi 10 ay oldu daha geçen gün bir tel batmış. yani güzel lastik ama biraz kayma var . duro veya diğer adi lastiklerden çok az kaydığı kesin.

silika katkılı diye geçiyor. kuru havada pek faydası yokmuş silika katıkının ama ıslak ta varmış fakat benim motonun arkası hafif olduğu için yağmurda da pek güzel kayıyor
 
Katılım
12 Tem 2007
Mesajlar
1,067
ben de metzeler lasertec var . ön teker olarak geçiyor ama ben arkaya taktım. lastik oldukça iyi 10 ay oldu daha geçen gün bir tel batmış. yani güzel lastik ama biraz kayma var . duro veya diğer adi lastiklerden çok az kaydığı kesin.

anladım yanı ben sadece ornek vermek istedim asıl sorum buyuk makineler için uretilen on lastik cbr125in arkasına takılırmıydı ve cevabımıda aldım tesekkurler:rendeer:

senın lastik bu galiba

kaca aldıgını soyler mısın?
 
Katılım
21 Kas 2007
Mesajlar
3,832
anladım yanı ben sadece ornek vermek istedim asıl sorum buyuk makineler için uretilen on lastik cbr125in arkasına takılırmıydı ve cevabımıda aldım tesekkurler:rendeer:

ek olarak şunu da söyleyeyim aldığımdan beri aklımdaki soru işareti duruyor. acaba lastiğin ömrü daha mı çabuk kısalıyor yada fazla direnç gösterip son hızımı düşüryor mu tam emin değilim . ama duro dan veya işte diğer kötü lastiklere göre çok önde lastik

hiç uğraşmayıp michelin sporty alsan daha iyi gibi ama ben de senin gibi kararsız kalmıştım ikisini de denemek lazım
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst