Bisan Bisan Roadstar 250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
13 Mar 2008
Mesajlar
691
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
abi ben sıfır bitane buldum 3000 diyo elinde bi tane kalmış bordo renk

---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:49 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:49 AM ----------

2007çıkışlı

Bayi'nin adı nedir???
 
Katılım
6 Haz 2009
Mesajlar
196
bende almayı düşünüyom ne dersin fiyatda güzel bisan batdı diyolar siteyi nasıl buldun hiç güncelleştirmemişler
 
Katılım
6 Haz 2009
Mesajlar
196
sence iyimi fiyat değer mi sen kullanıyomuşun

---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:59 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:58 AM ----------

bana2007 dedi
 
Katılım
13 Mar 2008
Mesajlar
691
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
nerden vardın o sonuca , ben 10 -40 attım castrol harika oldu

Caracal varken bende 10w40 kullanıyordum ama v motora gelmiyor bu yağ çünkü farklı bir ses geliyor :cat: biraz kalın yağ kullanmakta fayda var..
 
Katılım
13 Mar 2008
Mesajlar
691
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
sence iyimi fiyat değer mi sen kullanıyomuşun

---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:59 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:58 AM ----------

bana2007 dedi

Ben yaklaşık 3 ay önce aldım 2005 model ama sıfır 2900'liraya...sıkı bir pazarlıkla daha uyguna alabilirsin :wiinkk:yalnız beni karıştırma alırken
 
Katılım
6 Haz 2009
Mesajlar
196
abi caracal mı bisanmı

---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:03 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:02 AM ----------

yok canım karıştırmam biz zaten konuştuk ben düşünme aşamasındayım

---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:04 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:03 AM ----------

peşin mi aldın abi sen
 
Katılım
13 Mar 2008
Mesajlar
691
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
abi caracal mı bisanmı

---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:03 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:02 AM ----------

yok canım karıştırmam biz zaten konuştuk ben düşünme aşamasındayım

---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:04 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:03 AM ----------

peşin mi aldın abi sen

ben peşin aldım :cat: caracal'mı bisanmı sorusuna burada cevap veremem sana bulandırmayalım şimdi ortalığı :rendeer:

Eray alırsak alırız bea gittiği yere kadar napalım ...
 
Katılım
13 Mar 2008
Mesajlar
691
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Katılım
6 Haz 2009
Mesajlar
196
sende siyah caracal mı vardı

---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:14 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:13 AM ----------

önceki motorun
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst