- Katılım
- 19 Nis 2009
- Mesajlar
- 1,684
bliorm dostum da öyle bi druşu var dğa bayıra saln bni dercesine
yksa Enduro'dn vazgeçme :cat:
yinede çıkarmı dersen çıkar ben yangın için açılan şeritler varya dağda oraya çıktım ama çıktığım yerden aşağıya 1 vitesde dualarla indim çıkmak kolay ama inmek çok zor