Honda Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
19 Nis 2009
Mesajlar
1,684
bliorm dostum da öyle bi druşu var dğa bayıra saln bni dercesine :p
yksa Enduro'dn vazgeçme :cat:

yinede çıkarmı dersen çıkar ben yangın için açılan şeritler varya dağda oraya çıktım ama çıktığım yerden aşağıya 1 vitesde dualarla indim çıkmak kolay ama inmek çok zor :)
 

jr.

Katılım
19 Kas 2006
Mesajlar
2,724
zaten jikleyi açınca gaz vermesi gerekir. zengin karışım mantığı. ben motorun yanında ağaç oldum elle gaz veriyorum jikleyi de kapattım bir işe yaramıyor kokutmasın bari diye =) neyse açıldıkça rahatlar ilk günden 150 km yaptım şehir içi. benim planktonda kısa far yüksekteydi aynı anlattığınız gibi ama bunda gayet iyi ayarlanmış. bir de sonradan takılan ayaklık nasıl oluyor da açıkken marşa izin vermiyor. dedim ne oluyoruz akü mü bitti =) herhalde düzeneği gene hazır orada, ayakklığı takınca çalışıyor.
 
Katılım
11 Eki 2007
Mesajlar
2,838
zaten jikleyi açınca gaz vermesi gerekir. zengin karışım mantığı. ben motorun yanında ağaç oldum elle gaz veriyorum jikleyi de kapattım bir işe yaramıyor kokutmasın bari diye =) neyse açıldıkça rahatlar ilk günden 150 km yaptım şehir içi. benim planktonda kısa far yüksekteydi aynı anlattığınız gibi ama bunda gayet iyi ayarlanmış. bir de sonradan takılan ayaklık nasıl oluyor da açıkken marşa izin vermiyor. dedim ne oluyoruz akü mü bitti =) herhalde düzeneği gene hazır orada, ayakklığı takınca çalışıyor.

Muhtemelen yan ayaktan bahsediyorsun ve bu yan ayak açıkken marş basmıyor mu dedin ? Benim motorda 2009 ama böyle bi özelliği yok. Şaşırdım. Açıkta olsa kapalı da olsa yan ayak marş basabiliyorum ben. eylül 2008 de almıştım ben motoru 2009 model. Her halde bu özellik daha sonraki parti motorlarda geliştirilerek eklendi.
 

jr.

Katılım
19 Kas 2006
Mesajlar
2,724
Bence montajı yapan servise göre değişiyordur. Benim servis bir şekilde bu düzeneği takmış olabilir. Bugün yine deneyeyim de yazarım.
 
Katılım
29 Eyl 2007
Mesajlar
6,279
Aradım ben seni ama cepten ulaşamadım sana..Bi prolemle karşılaşmadın değilmi:silent:

yok herşey tıkırında gittim geldim hiç sorunla karşilaşmadim cok şükür:mrgreen:dönüşte son 100 km kala artık bi taraflarima agridanfelç geldi:queen:arı sokmuş gibi oldu:queen::queen: bide ybrnin selesini begenmezler:D o kadar rahat o kadar rahatki anlatamam yani:queen::queen:Valla kı.ımı koyacak yer bulamadim:queen:
 
Katılım
14 May 2008
Mesajlar
10,340
yok herşey tıkırında gittim geldim hiç sorunla karşilaşmadim cok şükür:mrgreen:dönüşte son 100 km kala artık bi taraflarima agridanfelç geldi:queen:arı sokmuş gibi oldu:queen::queen: bide ybrnin selesini begenmezler:D o kadar rahat o kadar rahatki anlatamam yani:queen::queen:Valla kı.ımı koyacak yer bulamadim:queen:

Kahvaltı topiğine gelsene.:cat:
 
Katılım
5 Nis 2007
Mesajlar
1,882
merhaba.
motorumun orjinal lastikleri degiştirmeyi düşünüyorum.
almışken en iyisi michlen olsun..
istanbuldan sıfır uygun fiyata nerden alabilirim?
2.el az kullanılmışta olabilir..
yardımlarınız için şimdiden teşekkürler:cat:
 

jr.

Katılım
19 Kas 2006
Mesajlar
2,724
Ben viteslere alıştıkça daha çok sevmeye başladım. çok güzel moturmuş bizimkisi ya :mrgreen:
 
Katılım
24 Eki 2008
Mesajlar
34
slm jr. abi. bende yeni aldım motoru 2 ay oluyor. cbf 150 lerde yağ eksiltme sorunu var. 1000 km de ne kadar eksiltiyor? bendeki 1500 km de 200 mlt civarında eksiltme yapıyor. birde sürekli ampul kesiyor. h4 takmayı düşünüyorum sizden deneyen oldu mu arkadaşlar? yani iyi sonuç verir mi? :silent:
 

jr.

Katılım
19 Kas 2006
Mesajlar
2,724
Selam albatros. Ben daha 170 km yaptım =).

Arkadaşlar kullanım klavuzunda rodaj için ne yazıyor.

Kompresyonla fren yapmak (vites küçülttüğümde düşük devirde olursa) zararlı mıdır?
 
Katılım
19 May 2009
Mesajlar
229
merhaba.
motorumun orjinal lastikleri degiştirmeyi düşünüyorum.
almışken en iyisi michlen olsun..
istanbuldan sıfır uygun fiyata nerden alabilirim?
2.el az kullanılmışta olabilir..
yardımlarınız için şimdiden teşekkürler:cat:

hocam michelin e falan kaçmaya gerek yok bence IRC diye bi marka aldım on numara tutuyo yolu tavsiye ederim

---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:38 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:33 PM ----------

slm jr. abi. bende yeni aldım motoru 2 ay oluyor. cbf 150 lerde yağ eksiltme sorunu var. 1000 km de ne kadar eksiltiyor? bendeki 1500 km de 200 mlt civarında eksiltme yapıyor. birde sürekli ampul kesiyor. h4 takmayı düşünüyorum sizden deneyen oldu mu arkadaşlar? yani iyi sonuç verir mi? :silent:

valla ne yalan söleyim bendede oluyodu ew-iş biraz ters düşüyodu günde 70 km falan eksiltme nedeniyle iki ayda bi yağı değiştiriyodum arkadaşlardan biri azcık double-up at yağın içine dedi eskisi kadar oynamıyo yanlış yönlendirmek gibi olmasında sen yine sor birilerine sekmanlar zayıf geliyomuş diye bi şeylr duydum hurafemi deilmi bilmiyorum :cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst