[TEKİRDAĞ MT]7 Haziran Pazar Hıdrellez Şenlikleri Muratlı Buluşması..

Katılım
11 Ara 2007
Mesajlar
2,658
hlogo.jpg

İşte Yepyeni Bir ORganizasyonla Yeniden KArşınızdayız; Trakyalılar Olarak Sezonu Bu GEzi İle Açıyoruz.. 31.si Düzenlenen Hıdrellez Şenliklerinde TEkirdağımızın Güzel İlçesi Muratlıda toplanıyoruz...
n653179911_1691255_5916150.jpg


n653179911_1877596_2321791.jpg



Saat 13.00 Te Muratlıda Tekirdağ üzerinden GElirseniz; Girişindeki Shell Benzinliği Karsısında, Aynı Şekilde KArıştıran Yönünden GElirseniz İLçe Çıkışında Kalıyor.. CAdde BÜfe Önünde Toparlanıyoruz..
2881_67168694911_653179911_1747465_2576007_n.jpg

4497_81562014911_653179911_1877598_120423_n.jpg

13.45 te Buradan HAreket Ederek Grup Sürüşü EŞliğinde İlçemizi Dolaşıyoruz ve İnanlı ÇEşmesindeki Halk Piknik ALanına Gidiyoruz. Oraya Motorlarımızı ÇEkiyoruz ve Dolaşıyoruz.. ARdından Yeniden Motorlarımıza Atlıyor Ve Grup SÜrüşü ile Tekirdağ YÖnündeki SIrtköy Mevkiinde Ünal REstorantta ÇEvrilen Kuzumuzu Yemeğe Gidiyoruz...:queen:
Ve Harita...

muratlgeli.jpg

ARdındanda Tekirdağ Rıhtıma AKşam Üstü Çayını İÇmeye Deniz Çay VE Muhabbet fasılına Gidiyoruz...

Tüm DOstlarımızı Bekliyoruz..

Ünal REstorant Fİyat Listesi;

Menü SAbit Fİyatlı Olarak alınmıştır.

Sucuk

Köfte (2 ad Kasap Köfte)

Yogurt

SAlata

Kola (Şişe)

250 gr Kuzu ÇEvirme

Su(Sınırsız)

Meyve

Çay,Kahve Ve İkramlar...

Fiyat;Sadece 15 Lira

(Daha Önceden bir Fiyat KArmaşası Yaşadığımız için Gidip Konuşulup Anlaşıldı)

Bunların harici İstenebilecek İlavelerde Fİyatlar Normalin ALtında Yazılacaktır.MEkanın Fotorafını da Yarın Atıcam

İrtibat Numarası 0538 842 8210 Özer..
 
Son düzenleme:
Katılım
8 Şub 2008
Mesajlar
14,836
gelemicem malesef fakat özer resimleri özelden de istiyorum kardeşim harika bir gün olucagı kesin şindiden iyi eglen celer:rendeer:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 11:44 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 11:42 AM ----------

ayrıuca avatarındaki yanında olan tanıdık geldi bana:)
 
Katılım
11 Ara 2007
Mesajlar
2,658
gelemicem malesef fakat özer resimleri özelden de istiyorum kardeşim harika bir gün olucagı kesin şindiden iyi eglen celer:rendeer:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 11:44 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 11:42 AM ----------

ayrıuca avatarındaki yanında olan tanıdık geldi bana:)

Adı Lazım değil baş Harfi Dİlaver :p:p:cherry:
 
Katılım
3 Tem 2006
Mesajlar
201
pazar günü igne ada tarafında olacagım zamanım olursa katılmak istiyorum, şimdiden iyi eğlenceler
 
Katılım
11 Ara 2007
Mesajlar
2,658
pazar günü igne ada tarafında olacagım zamanım olursa katılmak istiyorum, şimdiden iyi eğlenceler

Büyük İhtimalle Sen Katıldığında biz Sırtköyde Yemekte Olucaz. Saat14.30 dan sonra.. Tekirdağ Muratlı Yolu Üzerinde Sırtköy Mevkiinde Ünal Restorant Yolun SAğında Göreceksin Zaten..:cat: İrtibat Numaram yukarıda yazıyor.
 
Katılım
21 Şub 2009
Mesajlar
4,029
YA arkadaşlar ben muratlılıyım ama kımseyi tanımıyorum uzun senelerde gıtmedım tren yolu üzerınde kücük bir okul vardı 2 sınıfımı orda yarı yıl okumuştum ne gunlerdi birdefada rahmetli dedem inanlı ya dereye götürmüştü aslında gelsem cok iyi olur halıl kardeşimide ziyaret ederim . ben şimdiden motorumun bakımlarını yaptırayımda ne olur olmaz belkı pazar günü cıkar gelırım.
 
Katılım
5 Kas 2007
Mesajlar
3,893
YA arkadaşlar ben muratlılıyım ama kımseyi tanımıyorum uzun senelerde gıtmedım tren yolu üzerınde kücük bir okul vardı 2 sınıfımı orda yarı yıl okumuştum ne gunlerdi birdefada rahmetli dedem inanlı ya dereye götürmüştü aslında gelsem cok iyi olur halıl kardeşimide ziyaret ederim . ben şimdiden motorumun bakımlarını yaptırayımda ne olur olmaz belkı pazar günü cıkar gelırım.

Mithatpaşayı diyorsundur :)
Kaç doğumlusun bende 2. sınıfa kadar orada okumuştum :)
 
Katılım
8 Eyl 2008
Mesajlar
1,788
Sinan abi şuan Mithatpaşanın olduğu yer Yavuz Sultan Selim Anaokulu oldu.Mithatpaşa Eski Düz Lisenin oraya taşındı.Yönetmeliğe göre tüm liseler artık Şehir dışında olacakmış.
 
Katılım
11 Eki 2008
Mesajlar
39
Özer im restorant fiyatını çok güzel ayarlamışsın kardeşim tebrıkler.Mağazada olmassam gelecem büyükte konuşmamak gerek (inşaallah gelecem)hem kıştan beri seni görmüyorum senide görmüş olurum.Emre buralardaysan artı burgazdan gitmeyi düşünen arkadaşlar varsa birlikte yola çıkabiliriz iletmek isterim.Organizasyon için teşekkürler Özer kardeşim.
 
Katılım
11 Ara 2007
Mesajlar
2,658
YA arkadaşlar ben muratlılıyım ama kımseyi tanımıyorum uzun senelerde gıtmedım tren yolu üzerınde kücük bir okul vardı 2 sınıfımı orda yarı yıl okumuştum ne gunlerdi birdefada rahmetli dedem inanlı ya dereye götürmüştü aslında gelsem cok iyi olur halıl kardeşimide ziyaret ederim . ben şimdiden motorumun bakımlarını yaptırayımda ne olur olmaz belkı pazar günü cıkar gelırım.

Valla Güzel olur GEl bence.. Doğup büyüdüğün yeri Yeniden Görmüş Olursun.. Cok uzakta değiliz size.. Bende Mithatpaşa Mezunuyum .. Sen Kaç Doğumlusun ?

---------- Mesaj ekleme zamanı: 17:27 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 17:24 PM ----------

Özer im restorant fiyatını çok güzel ayarlamışsın kardeşim tebrıkler.Mağazada olmassam gelecem büyükte konuşmamak gerek (inşaallah gelecem)hem kıştan beri seni görmüyorum senide görmüş olurum.Emre buralardaysan artı burgazdan gitmeyi düşünen arkadaşlar varsa birlikte yola çıkabiliriz iletmek isterim.Organizasyon için teşekkürler Özer kardeşim.

Abi Umarım Gelirsiniz :) Özledim Valla.. En son Soğuk Bir Kış aksamında gelmiştim :queen: Sende gel ya.. Dragstarın tekerlekleri yol görsün biraz :p
 
Katılım
24 Nis 2008
Mesajlar
693
özer konser yarın akşam muratlının neresinde ebru gündeşin sen ordamısın konsere gitçenmi
 
Katılım
11 Ara 2007
Mesajlar
2,658
EVet Abi Gidicem.. Muratlı ŞEhir Stadında Yarın Akşama.. 21 de Başlayacak..
 
Katılım
21 Şub 2009
Mesajlar
4,029
arkadaşlar ismim sinan balkan 1972 doğumluyum tanışmak aranızda olmak tabıkı cok güzel olur . ben istanbul da doğdum ama bir yılımı hatta sonraları hep özlediğim o yılı orada yaşadım .işim sünnet kıyafetleri imalatını ve parekende satışımı yapıyorum şu an krizden sonra birazda olsa hareketlerın olduğu bir dönem ve ne yazıkki cmt. pz. genel yoğunluk oluyor.eğer bir formul bulurda yerıme bırını bırakabılırsem muhakkak gelırım ama söz veremıyorum . hayırlısı ne ise o olsun dıyelim motorumun bakımlarını da bu gün yaptırdım hazır yani
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst