- Katılım
- 29 Ocak 2007
- Mesajlar
- 4,992
varmısın iddayaO zaman bu iş meclise kadar gider demedi deme İbrahim.:mrgreen:
:bounce: demedi deme :
adanaya yolu düşenin deposuna şeker atarım:queen:
varmısın iddayaO zaman bu iş meclise kadar gider demedi deme İbrahim.:mrgreen:
varmısın iddaya
:bounce: demedi deme :
adanaya yolu düşenin deposuna şeker atarım:queen:
demedi demeyin bu sohbet bitmez
25 yıl sonra yazıcam![]()
Konuyu Toplam 2 Üye okuyor. (2 Kayıtlı üye ve 0 Misafir)
KUVVETMİRA, Motör
25 sene geçmez böyle üstadım![]()
Konuyu Toplam 2 Üye okuyor. (2 Kayıtlı üye ve 0 Misafir)
KUVVETMİRA, Motör
25 sene geçmez böyle üstadım![]()
artık konuyu tek kişi okuyo oda ben :cherry:
bi haftadır okuyosun zaten daha anlayamadın mı konuyu?:rendeer:
en iyi motorcu benim hem. yaşlı teyzeleri karşıdan karşıya geçiririm, mahallenin çocuklarını motorla gezdiririm, yerlere tükürmem![]()
topkeyse dolduruyorum. kappa. hava deliğide açtım![]()