valla ben bu işi aldım kimse yorum yazmıyo
ben diyorum hatta dedim bile
en son bewnım yaşasın yaşasın zaten bılıyordum en ıyı beım benım
iyi günler. gastedeki ilan için gelmiştim. benden iyisini bulamazsınız![]()
iyi günler. gastedeki ilan için gelmiştim. benden iyisini bulamazsınız![]()
tanıdım seniiii :cyclopsan
sen şu en iyi motorcu oldugunu iddia eden gençsin![]()
idda etmeye gerek yok.
en dinamik motorcu benim.
lütfen bundan sonra tartışmayınız![]()
aloooooooooo :cyclopsan duymuyorsunuz herhalde :bounce:
bu konuya yazı yazmak yassak
admin dahil mod arkadaşlarım var yazanı banlatırım:bounce: demedi deme
:queen: