B-A-N-U ve E-M-R-E NİŞAN TÖRENİ HAKKINDA. .

Katılım
22 Kas 2008
Mesajlar
2,354
ya birbirlerinden vazgçsinler diyen yokki bu nişan düğün ayaklarına çok para kaçar.. deneyim knuşuyo .. siyah takım elbise ara 50-150 tlarası bulursun .. damatlık de bakim bide , ülen aynı takımı verir sana ama 300-500 arası :cherry: içine koyar bi janjanlı yelek bide fular al sana damatlık.. gelinlik desen ona keza..

bu tantana olmadanda bu iş olur demeye getriyom .. al bi motor bas gez türkiyeyi 15 gün Marmariste rakı balık benden hemde

şimdiki aklım olsa Nexus 500 alırdım biraz geç evlenirdim :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :wiinkk:
 
Süper Moderatör (BBRR)
Katılım
12 Haz 2005
Mesajlar
8,442
2it6fdt.jpg


Nişanı iptal ettirmessem bende bişi bilmiyom :cherry:
 
Katılım
6 Ocak 2009
Mesajlar
6,890
hacı harbiden bu başlığı okudum inanamadım gittim emrenin yanı na bakim durumunasıl diye...
gittim yanına zavallı ağlamaklı...iki eli başında yandım abi yandım..diye feryat atıyo..levent inliyo valla.ben ne yaptı ahlar vahlar nasıl ama...

zavallı içim acıdı valla....
not:valla kahve bile içemeden kaçtım durumu çok ağır yani
:queen::queen::queen:
 
Katılım
27 Nis 2008
Mesajlar
1,137
Kesinlikle haklısın... :cat:
( inanamıyorum kendime ilk defa seninle aynı kanıdayız çok enteresan )

hmmm parantez içindeki cümlen kafamda şimşekler çaktırdı ve haklısın enteresaann...:silent:
kedimize tikkatli olmalıyız banucuk... kaldırımdan yürümek yok saksı düşebilir, kıyamet kopabülür, ayu çıkabülür demedi deme bak :silent:
 
Katılım
2 Ara 2008
Mesajlar
4,410
hacı harbiden bu başlığı okudum inanamadım gittim emrenin yanı na bakim durumunasıl diye...
gittim yanına zavallı ağlamaklı...iki eli başında yandım abi yandım..diye feryat atıyo..levent inliyo valla.ben ne yaptı ahlar vahlar nasıl ama...

zavallı içim acıdı valla....
not:valla kahve bile içemeden kaçtım durumu çok ağır yani
:queen::queen::queen:

Temel Abi sen dün akşamın hırsını çıkarıyormuşsun gibi geliyor bana :queen: :queen: :queen:
 
Katılım
2 Ara 2008
Mesajlar
4,410
gökanla deryanın mevzusuna dönmesin...

Sence öyle midir, bir daha düşün bence...? :cherry: :bounce:

hmmm parantez içindeki cümlen kafamda şimşekler çaktırdı ve haklısın enteresaann...:silent:
kedimize tikkatli olmalıyız banucuk... kaldırımdan yürümek yok saksı düşebilir, kıyamet kopabülür, ayu çıkabülür demedi deme bak :silent:

Haklısın dikkatli ol bencede....

kabataş sahil yalan olur...

:farao: :farao: :farao:
 
Katılım
22 Kas 2008
Mesajlar
2,354

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst