- Katılım
- 24 Eyl 2006
- Mesajlar
- 441
Selam arkadaşlar,
yaklaşık 1 yıllık supershadow maceramıza dün son noktayı koydum ve şehirdışından gelen bir arkadaşa motoru sattım. Arkasından konuşmuş gibi olmak istemem ama bu motor beni biraz yormuştu bunu söylerken kendi acemiliklerimi de kabul ediyorum. yine de fiyat-kalite-performans anlamında tavsiye edilebilecek bir motor olduğunu belirterek sizlere keyifli-kazasız sürüşler diliyorum belli bir süre sonra başka bir motorla yine buralarda olabilirim kısmet. A.E.O.
Şanssız bir kullanıcıydın bence. Kendine iyi bak tekrar gel kardeşim.:king: