Keeway Keeway KW250-H SUPERSHADOW Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
2 Haz 2006
Mesajlar
54
ağalar cevaplar için tşk. Bisan bayisine sordum fakat uyumlu olmayacağını söylediler. tamirat işine gelince burada birini buldum biraz söktü dağıttı olmaz bu dedi tahminimce fazla uğraşmak istemedi. en garantisi ist den bi moto bayiden temin edecem. bir kaç gün daha buradaki bayiyi bekleyeyim.
 
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
2,585
sss2uc3.jpg

Benim emektarımın resmini paylaşmışsınız,teşekkürler.
 
Katılım
16 Tem 2008
Mesajlar
1,090
viceroy senin emektarın koruma demirini kaça almıştın ? Böyle geniş bir koruma demiri düşünüyorum.
 
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
2,585
Koruma demiri, hazır satılan standartlardandı. kestirip araya parça kaynağı sayesinde gerekli açıyı yakalayarak sanayide yaptırmıştım.50 YTL masrafı olmuştu. şasiye sadece vidalama ile sabitlenmişti. :)
 
Katılım
2 Haz 2006
Mesajlar
54
arkadaşlar bizim motor beyinsiz kaldı. bu motorlar elimizde patladı. efsane motorda bile beyin yok ee orda yoksa nerede olacak bu.bu motorun yetkili bayisi kim? efsane motor değil mi? alan varsa motor 1500 hemen vereyim:) zararın neresinden dönersek kardır. alış 3500 satış 1500 zarara bak. allahdan dnizlide çinli yok bi çinli vatandaş görsem dövecem.
 
Katılım
23 Nis 2008
Mesajlar
31
arkadaşlar bizim motor beyinsiz kaldı. bu motorlar elimizde patladı. efsane motorda bile beyin yok ee orda yoksa nerede olacak bu.bu motorun yetkili bayisi kim? efsane motor değil mi? alan varsa motor 1500 hemen vereyim:) zararın neresinden dönersek kardır. alış 3500 satış 1500 zarara bak. allahdan dnizlide çinli yok bi çinli vatandaş görsem dövecem.

yukarıda bir numara yazmıştım orayı bir ararmısın
 
Katılım
25 Eki 2004
Mesajlar
6,182
arkadaşlar bizim motor beyinsiz kaldı. bu motorlar elimizde patladı. efsane motorda bile beyin yok ee orda yoksa nerede olacak bu.bu motorun yetkili bayisi kim? efsane motor değil mi? alan varsa motor 1500 hemen vereyim:) zararın neresinden dönersek kardır. alış 3500 satış 1500 zarara bak. allahdan dnizlide çinli yok bi çinli vatandaş görsem dövecem.

bence fazla panik yapıyorsun bu çinliler o kadar çeşit üretmezler heleki teknolojide bir beyin chip varsa onu 20 tane modeline kullanmışdır bir bu motora has üretmez bence iyi araştır görüceksinki pek çok çinlinin beyni uyuyordur.. olmadı beynin üstünde parça kodu seri numarası chip kodu varsa ordan yola çıkarak nette araştırma yapabilirsin hangi markalar kullanıyor bu beyni diye

ama bence araştır bu motor bisan roadstar ile birebir aynı %99 kullanılan beyinde aynı sana aynı değil diyenlerde bence bilmiyordur yada başka markaya parça satmak hesaplarına gelmemişdir ama bence uyar çünkü aynı motor keeway de gidip lifandan alıyor bu motoru..

birde dikkat ettim bu keewayler roadstarlara göre biraz sorunlu roadstarlarda hiç bu tip sorunlar yok keewaylerde buji kabloları beyin takozlar olmak üzere belli sıkıntılar var..
 
Katılım
16 Tem 2008
Mesajlar
1,090
Arkadaşım bildigim kadarıyla bisan, çelik motor, ledov ve virago nun beyni sizin motorlarınız da da kullanılabiliyordu.
 
Katılım
16 May 2009
Mesajlar
11
Keeway Supershadow 250'nin gidonu

Bu modelin gidonunda yukarı-aşağı hareket edecek kadar bir boşluk var mıdır?
Benim motorda böyle bir durum var, somunlarını sıkıştırmam gerek duygusuna kapıldım... Belki bir nedeni vardır diye sorup öğreneyim en iyisi.

Yardımcı olursanız sevinirim.
 
Katılım
24 Eyl 2006
Mesajlar
441
Bu modelin gidonunda yukarı-aşağı hareket edecek kadar bir boşluk var mıdır?
Benim motorda böyle bir durum var, somunlarını sıkıştırmam gerek duygusuna kapıldım... Belki bir nedeni vardır diye sorup öğreneyim en iyisi.

Yardımcı olursanız sevinirim.

Yukarı aşağı değil ama ileri geri biraz oynar dikkat edersen orada diplerinde iki o-riing conta göreceksin onlar çok kötü ve yıprandığı zaman değiştirmek gerekiyor sadece. Fakat ileri geri birkaç milim oynaması normal çünkü lastik conta ezilme yapıyor. Bunlar darbe ve titreşim emici gibi bişey sanırım.
 
Katılım
16 May 2009
Mesajlar
11
Yukarı aşağı değil ama ileri geri biraz oynar dikkat edersen orada diplerinde iki o-riing conta göreceksin onlar çok kötü ve yıprandığı zaman değiştirmek gerekiyor sadece. Fakat ileri geri birkaç milim oynaması normal çünkü lastik conta ezilme yapıyor. Bunlar darbe ve titreşim emici gibi bişey sanırım.


Teşekkür ederim Whitehair.
 
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
2,585
Ezilme yapan lastik kısım yerine teflon kestiren arkadaşımız olmuştu.Gidon taş gibi olmuştu,sorun kökten bitmişti fakat bu buluş devamında gidonda titreşim şeklinde rahatsızlık olarak şikayetler başlamıştı. Orjinalini kullanıp ortalama her 3 yıla bir yenilemek en sağlıklısı. :)
 
Katılım
23 Nis 2008
Mesajlar
31
arkadaşlar bildiğiniz gerçekten ama gerçekten iyi bir tamirci varsa bizimle paylaşırmısınız. şu an için gerekli değil ama malum yaz geldi ve yavaş yavaş gezilere uzun yollara tatillere çıkacağız
bizim motorları gezi öncesi şöle bi elden geçirip herşeyini düzgün yapabilecek bir usta biliosanız bilgilerini verirseniz çok mutlu olurum şahsen
 
Katılım
11 Nis 2006
Mesajlar
85
qwertyu,arkadaşım ben buldum..bizim motorların dilinden anlayan,aynı zamanda kazıklamayan çok iyi bir usta,SEFAKÖY'de ERSİN MOTOR-AYHAN USTA..gönül rahatlığıyla gidip motorunuzu teslim edebilirsiniz...tel0212 624 65 19 benim kronik buji meselesinide o çözdü sağolsun
 
Katılım
2 Haz 2006
Mesajlar
54
Gözlerime inanamıyorum forumdan ses geldi :) Günlerdir neredesiniz bee yaa? Benim mazeretim var biliyorsunuz; bu sıcaklarda otobüse biniyorum çok içime oturuyor valla. Motorun beyin işini hala çözemedik buradaki servisi temin edemiyorum deyip işin içinden çıktı. (YAZİN) Abi benim beyini sana göndereyim şu elektronikçi arkadaşınla bi el atın bari.
 
Katılım
24 Eyl 2006
Mesajlar
441
Gözlerime inanamıyorum forumdan ses geldi :) Günlerdir neredesiniz bee yaa? Benim mazeretim var biliyorsunuz; bu sıcaklarda otobüse biniyorum çok içime oturuyor valla. Motorun beyin işini hala çözemedik buradaki servisi temin edemiyorum deyip işin içinden çıktı. (YAZİN) Abi benim beyini sana göndereyim şu elektronikçi arkadaşınla bi el atın bari.

Sorun yokki yazalım :queen: Yazan olmayınca bisan Roadstar forumunu okuyorum orası epey hareketli. valla sadece olası arka dişli takoz sorunumuz var arada buji vs yazıyoruz. Ama bisan Roadstar formunda boyna bizden bahsedip "en iyi en sağlamı bizim motor, bakın keewayde herkezde takoz, buji beyin" problemi var " diye yazıyorlar. Bende gülüp geçiyorum. Bunları okurlarsada kızmasınlar sakın. Onlarda bizim kardeşlerimiz. :rendeer:
 
Katılım
23 Nis 2008
Mesajlar
31
ısrarla aramıyosun di mi şurayı

İLETİŞİM BİLGİLERİ

Hasanpaşa Mah. Mirim Çelebi Sk. No.1 Kadıköy / İSTANBUL

TEL: 0216 326 80 22 pbx FAKS: 0216 326 80 26

e-posta: [email protected]

www.v-motorcycle.com


ayhan usta bilgileri için teşekkürler bir dahaki bakımımı orada yaparım artık.
 
Katılım
25 Mar 2008
Mesajlar
310
Selam arkadaşlar,
yaklaşık 1 yıllık supershadow maceramıza dün son noktayı koydum ve şehirdışından gelen bir arkadaşa motoru sattım. Arkasından konuşmuş gibi olmak istemem ama bu motor beni biraz yormuştu bunu söylerken kendi acemiliklerimi de kabul ediyorum. yine de fiyat-kalite-performans anlamında tavsiye edilebilecek bir motor olduğunu belirterek sizlere keyifli-kazasız sürüşler diliyorum belli bir süre sonra başka bir motorla yine buralarda olabilirim kısmet. A.E.O.
 
Katılım
11 Nis 2006
Mesajlar
85
Gözlerime inanamıyorum forumdan ses geldi :) Günlerdir neredesiniz bee yaa? Benim mazeretim var biliyorsunuz; bu sıcaklarda otobüse biniyorum çok içime oturuyor valla. Motorun beyin işini hala çözemedik buradaki servisi temin edemiyorum deyip işin içinden çıktı. (YAZİN) Abi benim beyini sana göndereyim şu elektronikçi arkadaşınla bi el atın bari.

gönder kardeşim bir operasyon yapalım..nasılsa kaybedecek birşeyin yok..sana özelden adresimi vereyim kargo yaparsın
 
Katılım
2 Haz 2006
Mesajlar
54
ısrarla aramıyosun di mi şurayı

İLETİŞİM BİLGİLERİ

Hasanpaşa Mah. Mirim Çelebi Sk. No.1 Kadıköy / İSTANBUL

TEL: 0216 326 80 22 pbx FAKS: 0216 326 80 26

e-posta: [email protected]

www.v-motorcycle.com


ayhan usta bilgileri için teşekkürler bir dahaki bakımımı orada yaparım artık.

qwertyu kardeş aradım ben burayı ellerinde varmış. parayı havale yapıp kargo yapacaklar beyini. ama işte insan göre göre almayınca içinde bi kurt oluyor yanlış beyin gönderseler yada arızalı çıksa bi dünya iş. öncelikli olarak buradaki bayinin bulmasını istedim böyle bi sorun çıkınca başını ağrıtırım diye ama buradakilerde bulamadık dediler. son çarem mecbur oradan yani dediğin yerden alacağım. TŞK

---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:40 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:36 AM ----------

YAZİN; Abi beyin burada başka bi ustada ama tahminimce oda beceremeyecek (daha doğrusu uğraşmak istemiyorlar ) bi kaç gün sonra oradan kesin bi cevap alacağım olmassa size yollayayım.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst