- Katılım
- 22 Mar 2007
- Mesajlar
- 234
zat150 rapor
evet arkadaşlar depomu doldurmuştum.
benzinim bitti ve 216 km den sonra tekrar doldurdum. 11,05lt aldı. (benzin 3,15 tl depo 34,80tl ye doldu.)
veee en son ve üzücü haberse bu sabah işe gelirken bir de baktım ki benzin akıyor motordan. bayağıda boşalmış. musluktan akar gibi fışkırıyordu. benzin hortumlarını değiştirdim ama bi yerden koptu galiba.
r: motor şu anda bi marketin önünde duruyor. akşam eve götürüp iyiyce bakacam. hayırlısı demekten başka bişey gelmiyor
evet arkadaşlar depomu doldurmuştum.
benzinim bitti ve 216 km den sonra tekrar doldurdum. 11,05lt aldı. (benzin 3,15 tl depo 34,80tl ye doldu.)
veee en son ve üzücü haberse bu sabah işe gelirken bir de baktım ki benzin akıyor motordan. bayağıda boşalmış. musluktan akar gibi fışkırıyordu. benzin hortumlarını değiştirdim ama bi yerden koptu galiba.