Honda Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Güzel dilekleriniz için teşekkür ederim. Motorumu henüz teslim almadım bir hafta sonra Ankara'ya dönebilirsem teslim alacağım.


hayırlı olsun...

bugün çok ilginç bişey başıma geldi toplandık abilerimiz ve arkadaşlarla 6 motor gidiyoruz 90-100km ortalama ile önüme bakıyodum bi arkaya bakayım dedim sağ aynanın camı uçmuş metal kısmından çıkıvermiş arkadan gelen arkadaşa çarpıcakmış az daha şu anda aynanın camı yok acaba bu garantiye girer mi böyle bişey başına gelen varmı?


kanka aynalar bir darbe aldımı tüm özelliği bitiyor...ben servisimde kırık bir taneyi inceledim işçilik sıfır...dandirik anlayacağın...ama çin çon gibide yalama olacak cinsten dandik değil dandiğin bi üstü...:)ama düşecek kadar dandik değil...bir aracın aynasına vurdum araya girerken ve değiştirmek zorunda kaldım düşmedi ama sallanma hassasiyeti kayboldu....


şimdi ben bir sıkıntımı sizle paylaşmak isterim...

son 2 aydır...3.Viteste attıktan hemen sonra saniyeler içinde 1 kez silkeleme yapıyor...bunu %70 yapıyor %30 yapmıyor servise götürdüğümde yapmıyor mesela deneme turlarında...:p ama bende 5 kere 3.vitese atmışsam 3 ünde yapıyor mutlaka...olay şu...hani benzininiz bitmeye başlar motor öne atar ya kendini silkeler ...onu 1 kez yapıyor...sanki vites kendi kendine 2 ye düşmüş gibi gaz kesip sonra tekrar devam ediyor bozmadan...bu nasıl iştir...:p

şöyle düşünün...3 vitese atar atmaz hani motor stop düğmesi var ya...ona bir kez basıp tekrar ON konumuna getirdiğinizi düşünün...motor durup tekrar eski haline geliyor...yaşayan varmı...detaylı anlattım ...:)
 
Katılım
29 Eyl 2007
Mesajlar
6,279
hayırlı olsun...




kanka aynalar bir darbe aldımı tüm özelliği bitiyor...ben servisimde kırık bir taneyi inceledim işçilik sıfır...dandirik anlayacağın...ama çin çon gibide yalama olacak cinsten dandik değil dandiğin bi üstü...:)ama düşecek kadar dandik değil...bir aracın aynasına vurdum araya girerken ve değiştirmek zorunda kaldım düşmedi ama sallanma hassasiyeti kayboldu....


şimdi ben bir sıkıntımı sizle paylaşmak isterim...

son 2 aydır...3.Viteste attıktan hemen sonra saniyeler içinde 1 kez silkeleme yapıyor...bunu %70 yapıyor %30 yapmıyor servise götürdüğümde yapmıyor mesela deneme turlarında...:p ama bende 5 kere 3.vitese atmışsam 3 ünde yapıyor mutlaka...olay şu...hani benzininiz bitmeye başlar motor öne atar ya kendini silkeler ...onu 1 kez yapıyor...sanki vites kendi kendine 2 ye düşmüş gibi gaz kesip sonra tekrar devam ediyor bozmadan...bu nasıl iştir...:p

şöyle düşünün...3 vitese atar atmaz hani motor stop düğmesi var ya...ona bir kez basıp tekrar ON konumuna getirdiğinizi düşünün...motor durup tekrar eski haline geliyor...yaşayan varmı...detaylı anlattım ...:)

desene mete abi bobin elektrigi kesiyo diye sinoptan selamlar bu arada:cherry::cherry::):)
 
Katılım
4 Ağu 2008
Mesajlar
1,597
topicte 2009 model cbf e sahip olan tek sizsiniz galiba..
güle güle kullanın..
resimlerini eklerseniz daha şekil olur :)

Benim CBF'imde 2009 model :p

3000 bakımı geliyor benimde. Haftaya götüreceğim . Zincirin biraz bol geldiğini düşünüyorum. Ayrıca debriyaj çok ileride kavrıyor. Onuda daha geride kavrayacak şekilde ayarlatacağım.

Yaz geldiği için 15-50 yağ koymayı düşünüyorum.

Onun dışında bir problemim yok Allah'a şükür. Çok memnunum . :cat:

@Metehan Abi;

Debriyaj balatan ne alemde senin :) Baktır bence bir. Bendede benzer bir sallanma söz konusu. Balatadan Şüpheleniyorum ben.
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Eyl 2007
Mesajlar
6,279
kanka öylemi diyosun...peki abi bunu bir yapıp neden başka sefer yapmıyor...neden o devirde o hızda yapıyor...

bundan emin degilim bende ybrde buna benzer bi sorun yasammiştim ama bu sorunun 5. viteste motor 40-50 km yol gittikten sonra oluyordu yani makina tam anlamiyla isindigi anda bobin 1 sn ligne bujiye leketrik göndermeyi kesiyo ve sonra tekrar devam ediyo ben bunu çözebilmek için bujiden başladim degiştirmeye pipo ve en son indiksiyon bobinine geldim sorun bobindeymiş bobini degiştirdim sorun düzeldi egerki bobinden de olmasaydi geri tek beyin kaliyordu eger imkanin varsa bi bobinle degiştirip bakin bobinden diye tahmin ediyrum ama bakmadan bilinmesz tabi:rendeer::rendeer:
 
Katılım
29 Eyl 2007
Mesajlar
6,279
servisim sağolsun kanka ben ne uğraşıcam:)

pahalidir emme dikkat t ybrninki orjinali 100 lira idi işçilik hariç:queen: senin altindaki honda bellimi olur 600RR bob,iniyle ayndiir belki:cherry::cherry:ben yan sanayisini taiwan mali 6 liraya almiştim:wiinkk:10 bin kmdir de kullaniyorum sorun yok:rendeer:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
pahalidir emme dikkat t ybrninki orjinali 100 lira idi işçilik hariç:queen: senin altindaki honda bellimi olur 600RR bob,iniyle ayndiir belki:cherry::cherry:ben yan sanayisini taiwan mali 6 liraya almiştim:wiinkk:10 bin kmdir de kullaniyorum sorun yok:rendeer:


ulan kekoro benim bobinim 9 tl...buji piposuda 3 tl...Allahın Yamayırcısı...kazık yemişin sen...:queen:

abi o sarsıntı karbüratör ayarınadan da olabilir ustasına göster bence.

kanka bu ikisinden biri...beyin olacağını sanmıyorum...karbüratörde 4000 de bir açılır yıkanır örnekte olduğu gibi...:cat:

1200 km önce karbüratörü temizlettim...

 
Son düzenleme:
Katılım
10 Mar 2008
Mesajlar
1,499
Kayın bakayım..Açılın biraz şöyle..Heeeeh!! Sıfır cbf'mi kaptım aranıza geldim sonunda. :mrgreen:

Oh bee aylardır okuyup durduğum adamların arasındayım. Herkese selam.

Evren ben, 82 doğumlu bir inşaat mühendisiyim. Alın size benden hıphızlı bir tanışma kaynaşma hareketi.

Hoşgeldin....Soyle buyur abi...:cat::cat:
 

jr.

Katılım
19 Kas 2006
Mesajlar
2,724
Sağolun dostlar. Motoruma bineceğim günü sabırsızlıkla bekliyorum..Bu haftasonu olabilir mesela.
 
Katılım
19 Nis 2009
Mesajlar
1,684
Hoşgelmişsin:rendeer: Kazasız belasız kullanman dileğiyle:rendeer:




Arkadaşlar bugün kısa farım bozuldu:pale: Ampul gitmiş:pale: Varmı başına gelen ampul fiyatları nedir:silent: Birde beyaz renk ampul kullanan varmı aranızda değiştirmişken beyaz renk taksam mı acaba diyorum:silent:

hoşgeldiniz..

---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:26 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:58 PM ----------

metehanın durumu gibi bir durumu bende hissediyorum sanki devir düşüp artıo gibi yapıo. geçen serviste baktılar felan debriyajada özellikle baktırdım hatta çok yukarda kavramasına bile ayar yapmadı sadece yağladı .. bobinden sorun olsa patlatmazmı egsozu? beyin ve bobinde sorun olunca patlatır gibi gelio bana...
 
Katılım
18 Şub 2009
Mesajlar
955
metehan abi 3. viteste sarsıntı olayını çözdüğün zaman buraya yazıp bizi de bilgilendirirsen sorunla ilgili belki yarın öbür gün başımıza gelirse tecrübe kazanmış oluruz.
 
Katılım
11 Ocak 2005
Mesajlar
107
Arkadaşlar dün depoyu doldurdum 30 tl aldı 252 km yol yapmıştım.Yani km de 0,12 tl yakmış:silent: Bana fazla geldi ama motor daha 400 km de.Sizce normalmi arkadaşlar bu kadar yakması.Sizin cbf'ler ne kadar yakıyor?

Ayrıca daha önce bahsettiğim ön disk'teki ses ve titreşim sorunu devam ediyor.Ön freni biraz fazla sıktığımda bir tıkırtı sesi ve biraz sarsıntı hissediliyor.Sizce neden olabilir?

Cevapları bekliyorum :wiinkk:
 
Katılım
30 May 2009
Mesajlar
185
Motosikleti
Moto Guzzi V85TT Travel
Arkadaşlar dün depoyu doldurdum 30 tl aldı 252 km yol yapmıştım.Yani km de 0,12 tl yakmış:silent: Bana fazla geldi ama motor daha 400 km de.Sizce normalmi arkadaşlar bu kadar yakması.Sizin cbf'ler ne kadar yakıyor?

Ayrıca daha önce bahsettiğim ön disk'teki ses ve titreşim sorunu devam ediyor.Ön freni biraz fazla sıktığımda bir tıkırtı sesi ve biraz sarsıntı hissediliyor.Sizce neden olabilir?

Cevapları bekliyorum :wiinkk:

pazar günü 250 km yaptım 8,7 kuruş/km yapmış. üstelik benzin zammından sonra. makinem 1200 km.de 2007 model. "Honda CBF 150 yi bizzat kendim denedim.. [test]" başlığına yazdım.

senin makina daha yeni , yakıtı zamanla azalacaktır.
 
Katılım
11 Ocak 2005
Mesajlar
107
pazar günü 250 km yaptım 8,7 kuruş/km yapmış. üstelik benzin zammından sonra. makinem 1200 km.de 2007 model. "Honda CBF 150 yi bizzat kendim denedim.. [test]" başlığına yazdım.

senin makina daha yeni , yakıtı zamanla azalacaktır.


Bakalım inşallah dediğin gibi zamanla tüketim daha azalır.:cat:
 
Katılım
19 May 2009
Mesajlar
229
cbf iyi güzelde şu elektriği düzgün bi şey yapsalar dı keşke arkadaşlardan duydum sistemi ybr ye benzetenler falan varmış rolantide far yanmaz 2 hafta çalıştırmasan akü boşalır arkadaşlar buna bi çözüm bulabilirmiyiz lutfen yardım :bestmt:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst