Öncelikle geçmiş olsun. Bence de her markada ortaya çıkabilecek bir problem bu, kendinizi motordan soğutmayın, tamir edilip toplandığında eskisinden bir farkı olmayacaktır. Anlattıklarınızdan servisinizin çok da iyi olmadı izlenimine kapıldım. Bir silindiri açıp, arıza bunda değilmiş diye diğerine geçmek amatörlükten başka birşey değil. O kadarını motordan hiç anlamayan biri de yapar. İkinci nokta da, rodajı tamamlamadan uzun yola çıkmış olmanız bana pek doğru gelmedi. Tabi bu kullanıcı hatası demek değildir fakat rodajı tamamlayıp daha düzgün bir yağ ile devam etmek daha doğru olurdu.
Tekrar geçmiş olsun, hallolur üzülmeyin.