Kanuni Kanuni Caracal 200 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
4 Mar 2007
Mesajlar
2,414
Motosikleti
BWS 100
s.a. abilerim ben caracal almaya düşünüyorum
ama aklıma bir soru takıldı her motosiklet için geçerli
"yedek depoyu nasıl dolduruyoruz?" sorusu ben şöyle bir tahmin yürüttüm
anahtarı yedek depoya getirince normal depoyu kapatmıyodur ki benzin alırken yedek depoyu da dolduruyordur diye tahmin ediyorum? doğrumuyum?

nice kazasız km'ler...
 
Katılım
2 Haz 2007
Mesajlar
5,075
s.a. abilerim ben caracal almaya düşünüyorum
ama aklıma bir soru takıldı her motosiklet için geçerli
"yedek depoyu nasıl dolduruyoruz?" sorusu ben şöyle bir tahmin yürüttüm
anahtarı yedek depoya getirince normal depoyu kapatmıyodur ki benzin alırken yedek depoyu da dolduruyordur diye tahmin ediyorum? doğrumuyum?

nice kazasız km'ler...

musluk un depoya gırdıgı yerde ıkı tane ınce boru var bırı yedek bırı normal yedegın amacı benzın bıtıyor demek
 
Katılım
10 Ara 2008
Mesajlar
122
ss

caracal kullanıcıları olarak caracal aldığına pişman olan varmı..? bu soruyu bazı ilgilendiğim modellere soruyorum kusura bakmayın ama en iyi tavsiye kullananlardan gelir.. servisi iyimidir mesela..? problemleri nelerdir..?
 
Katılım
11 Kas 2008
Mesajlar
23
akü hakkın rahmetine kavuşmuş , servise git dinamo akımını ölçtür .dinamo yanığı da olabilir . Gaz verdikçe farın gücü artıp azalıyorsa hele hemen git göster bi

[sıze=1]---------- mesaj ekleme zamanı: 00:30 am ---------- ilk mesajı ekleme zamanı 00:29 am ----------[/sıze]




depo kapagını sağa doğru çevir üzerindeki dönen şeyi az sıkılık hissedince bırak

teşeküler dostum sanırım dinamo dan gaz verince lamba söner gibi oluyor bazen...
 
Katılım
6 Haz 2008
Mesajlar
94
caracal kullanıcıları olarak caracal aldığına pişman olan varmı..? bu soruyu bazı ilgilendiğim modellere soruyorum kusura bakmayın ama en iyi tavsiye kullananlardan gelir.. servisi iyimidir mesela..? problemleri nelerdir..?

kendi adıma memnunum. benim işimi fazlasıyla görüyo, servis sorunuda yasamadım. forumda ne tarz sorunlarla karsılasacağını okuyabilirsin :cat:
 
Katılım
11 Tem 2006
Mesajlar
991
Selam millet nasılsınız ;

Malumunuz askerdeyim ve gitmeden önce önerileriniz üzere motoru WD40 pas sökücü sprey ile gerekli yağlama ve bakımı yapıp nemlide olsa depoya saklamıştım.Bu aralar motorumu görebilme gibi bir şansım oldu kontrol ettiğimde motorun aynen ilk bıraktığım gibi durduğunu görünce sevindim.Bukadar zaman geçmesine rağmenhiç bir sorun olmaması sevindirici.Herkese şiddetle WD40'ı öneririm...
 
Katılım
2 Haz 2007
Mesajlar
5,075
Selam millet nasılsınız ;

Malumunuz askerdeyim ve gitmeden önce önerileriniz üzere motoru WD40 pas sökücü sprey ile gerekli yağlama ve bakımı yapıp nemlide olsa depoya saklamıştım.Bu aralar motorumu görebilme gibi bir şansım oldu kontrol ettiğimde motorun aynen ilk bıraktığım gibi durduğunu görünce sevindim.Bukadar zaman geçmesine rağmenhiç bir sorun olmaması sevindirici.Herkese şiddetle WD40'ı öneririm...

usta birliğin nereye çıktı

---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:16 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:15 PM ----------

ciddi misin arkadasım kendiliğinden mi koptu :silent:



evet vidaların 4 üde koptu . Yaptırdım 35 tlcık
 
Katılım
13 Mar 2008
Mesajlar
691
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Eray;
senin yolculuk ne zaman askere?
 
Katılım
11 Kas 2008
Mesajlar
23
caracal kullanıcıları olarak caracal aldığına pişman olan varmı..? bu soruyu bazı ilgilendiğim modellere soruyorum kusura bakmayın ama en iyi tavsiye kullananlardan gelir.. servisi iyimidir mesela..? problemleri nelerdir..?

walla yavştan pişman oluyorum gibi 2 aydır motor bazı günler çalışmıyor ateşleme hiç yok güneşte kalıyor biraz ısınınca kendine geliyor çalışıyor servis beynini değiştidi konjektörü değiştirdi aynı a.g. ...bu gün 2500 oldu servise verdim sorunu çözmeden beni aramayın dedim tadını çıkaramadım bi motorumun ağız tadıyla şans işte..... bu arada sorun ne olabilir fikri olan var ... başka bir ustaya da gittim (servis değil ama) servis çözemez ise motoru baştan aşağı söküp bakacak son çare ne edimm....
 
Katılım
2 Haz 2007
Mesajlar
5,075
walla yavştan pişman oluyorum gibi 2 aydır motor bazı günler çalışmıyor ateşleme hiç yok güneşte kalıyor biraz ısınınca kendine geliyor çalışıyor servis beynini değiştidi konjektörü değiştirdi aynı a.g. ...bu gün 2500 oldu servise verdim sorunu çözmeden beni aramayın dedim tadını çıkaramadım bi motorumun ağız tadıyla şans işte..... bu arada sorun ne olabilir fikri olan var ... başka bir ustaya da gittim (servis değil ama) servis çözemez ise motoru baştan aşağı söküp bakacak son çare ne edimm....


yaa senle aynı şehirde olacaz yada ben orda olacam , o motor cillop gibi olurdu
 
Katılım
21 May 2009
Mesajlar
62
aldım yaw

dostlarım en sonunda bende artık caracal cıyım çarşamba gibi motor elime geçecek bakalım hayırlısı :) şimdi kask alma zamanı

---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:32 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:19 AM ----------

kaça aldın derseniz peşin yalvar yakar 3050 ye indirdim. araştırmadığım yer aramadığım müşteri hizmeti kalmadı. cankuş oldum belkide başa bela :)) artık kazık mı yedim ii bi alışverişmi oldu bilmiyorum aldık artık ne dense gerisi boş :))) allah bana kazasız belasız sürüş keyfini tattırsın başka bişide istemem..
 
Katılım
13 Mar 2008
Mesajlar
691
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hayırlı Olsun

dostlarım en sonunda bende artık caracal cıyım çarşamba gibi motor elime geçecek bakalım hayırlısı :) şimdi kask alma zamanı

---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:32 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:19 AM ----------

kaça aldın derseniz peşin yalvar yakar 3050 ye indirdim. araştırmadığım yer aramadığım müşteri hizmeti kalmadı. cankuş oldum belkide başa bela :)) artık kazık mı yedim ii bi alışverişmi oldu bilmiyorum aldık artık ne dense gerisi boş :))) allah bana kazasız belasız sürüş keyfini tattırsın başka bişide istemem..

Çok iyi bir fiyata almışsın :cat: kazık yememişsin yani :wiinkk: Tekrar hayırlı olsun..
 
Katılım
2 Haz 2007
Mesajlar
5,075
dostlarım en sonunda bende artık caracal cıyım çarşamba gibi motor elime geçecek bakalım hayırlısı :) şimdi kask alma zamanı

---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:32 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:19 AM ----------

kaça aldın derseniz peşin yalvar yakar 3050 ye indirdim. araştırmadığım yer aramadığım müşteri hizmeti kalmadı. cankuş oldum belkide başa bela :)) artık kazık mı yedim ii bi alışverişmi oldu bilmiyorum aldık artık ne dense gerisi boş :))) allah bana kazasız belasız sürüş keyfini tattırsın başka bişide istemem..


hayırlı uğurlu olsun tekerin düz bassın , her türlü yardıma hazırım
 
Katılım
21 May 2009
Mesajlar
62
eywallah

hele bi gelsin takıldığım noktaları iletecem tabii çok saoluun teşekkürler :queen:
 
Katılım
15 Ağu 2008
Mesajlar
166
walla yavştan pişman oluyorum gibi 2 aydır motor bazı günler çalışmıyor ateşleme hiç yok güneşte kalıyor biraz ısınınca kendine geliyor çalışıyor servis beynini değiştidi konjektörü değiştirdi aynı a.g. ...bu gün 2500 oldu servise verdim sorunu çözmeden beni aramayın dedim tadını çıkaramadım bi motorumun ağız tadıyla şans işte..... bu arada sorun ne olabilir fikri olan var ... başka bir ustaya da gittim (servis değil ama) servis çözemez ise motoru baştan aşağı söküp bakacak son çare ne edimm....

soguktan kaynaklaniyor bu durum. hava soguk oldugunda bu motorun calismama gibi bir problemi var. hava az isinsin calisir. sogukta tek care 10 dakika ayak marsi vurmak. bu paraya bu kadar dostum.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst