- Katılım
- 4 Mar 2007
- Mesajlar
- 2,414
- Motosikleti
- BWS 100
s.a. abilerim ben caracal almaya düşünüyorum
ama aklıma bir soru takıldı her motosiklet için geçerli
"yedek depoyu nasıl dolduruyoruz?" sorusu ben şöyle bir tahmin yürüttüm
anahtarı yedek depoya getirince normal depoyu kapatmıyodur ki benzin alırken yedek depoyu da dolduruyordur diye tahmin ediyorum? doğrumuyum?
nice kazasız km'ler...
ama aklıma bir soru takıldı her motosiklet için geçerli
"yedek depoyu nasıl dolduruyoruz?" sorusu ben şöyle bir tahmin yürüttüm
anahtarı yedek depoya getirince normal depoyu kapatmıyodur ki benzin alırken yedek depoyu da dolduruyordur diye tahmin ediyorum? doğrumuyum?
nice kazasız km'ler...