[Kocaeli - MT]

Katılım
14 Kas 2008
Mesajlar
3,169
ne diyosunuz ya :S nerde kaza yapmış :S hangi hastanedeler?bilgisi olan var mı?
 
Katılım
19 Tem 2008
Mesajlar
77
tanımıyoruz.Tanısak kesin yanında olurduk.Heralde Kocaeli MT de fazla takılmıyo
 
Katılım
17 Eyl 2008
Mesajlar
115
ALLAH acil şifalar versin umarım ciddi birşeyi yoktur tanımıyorum kendisini ama kimseye birşey olsun istemeyiz üzüldüm valla
 
Katılım
11 Eki 2007
Mesajlar
2,838
arkadaşlar ben postanede çalışıyorum kocaeli derince ptt de çalışacak a2 ehliyetli eleman aranıyor. 1200 lira maaş motosiklet ve benzin çalışana ait.en az 2007 model motor ve 15 janttan büyük olcak. 30 gün sigortası yatırılacak. maaş sigortası tamamen devlet güvencesinde olacak. ptt kargo da çalışacak. mütehhit de çalıaşcak ama devlet güvencesinde olacak maaş alamama yada sigorta yatmama gibi bir olay yok. ilgilenen arkaşlar. 0262 341 24 94 numaralı telden bana ulaşsınlar. not: günde ortalama 30 km dağıtım yapılacak

Tüm şartlarım uyuyor. Lakin kriz dolayısıyla işten çıkarılmış vs olsaydım kesin başvururdum. İnşallah gerçekten işe ihtiyacı olan ve işi gereği moto sürmekten hoşlanan bir arkadaşımıza nasip olur.
 
Katılım
19 Tem 2008
Mesajlar
77
Merhaba Herkese Bu pazar (31 Mayıs) günü Gölcük-İhsaniye-Selimiye yolundan İznik'e gidicez Komorkla . Geçen senede aynı gezi olmuştu fakat komork yoktu sadece Kocaeli MT vardı.Aynı köfteciye gidiyoruz . Saat ve buluşma yerini yarın yazıcağım
 
Katılım
20 Kas 2008
Mesajlar
166
Katılmayı çok isterdim. Allah bir kaza bela vermezse 15 haziranda kocaeli mt ye bir üye daha geliyor arkadaşlar...
 
Katılım
19 Şub 2008
Mesajlar
835
hulusi abi nerdesin sen bak herkez izniğe gidiyo geçen hafta nerdeydik biz ezberledim yolu gözüm kapalı gitcem artık kalabalık olsun die benim motoruda yollucam ben nası olsa o yolu biliyo artık gider gelir:D:D:D:D: keşke müsait olsamda gelsem:(:(

---------- Mesaj ekleme zamanı: 18:28 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 18:28 PM ----------

orhan abide bulışma yerini, güzel yerde seçmiş he kawas636 var o kafenn sahibinde içerde duruyo:D:D
 
Katılım
31 Mar 2008
Mesajlar
137
osmanım benim motor her hafta giti icin otarafa sıklıdı artık :mrgreen: olum her hafta imran köfte nebula :queen: olum zaten kılo alıyoz boyna yok abisi artık kısa yolar beni acmaz varsa şöyel üzün yol anca keser :bounce: motoru zaten endurugibi kulanıyoz dagbayır makina neoldunu şaşırdı biraz asfaltgörsünbe :p gerci bizim kılometre 125 tensonrasını göstermiyo olsun :queen: gerci gösterse kimbakacak arkadan yusufgeliyo :queen: varsa erdek canakkaleyedogru yolculuk gideriz :cat: olum kısayolarda 8500 yaptık kmtreyi ayıp be biraz uzun yol biraz macara olsun :)
 
Katılım
19 Şub 2008
Mesajlar
835
hulisi abi sanada o kadar diyorum şu yusufu artçı olma diye :D:D:D sen yermeklan zaman blirt ben gelirim abi sen len şöle iki ihtiyar takılırız:D:D:D ama bu sefer iznik dönüşü güzeldi orhangaziden geldik
 
Katılım
19 Tem 2008
Mesajlar
77
Katılan herkese teşekkürler.Mükemmel gezi oldu.İlk gittiğimiz yol biraz kötüydü ama temiz hava gördük.Trafik yoktu;nerdeyse insan bile yoktu.Köfte hizmet mükemmel .Ters giden hiç bişey yoktu. sanırım 6 motorduk sonra serdal abinin gelmesiyle 7 olduk ama dönüşte serdal abinin uçması sebebiyle yine 6ya düştük.Gün boyunca 8 in üstünde çay içtik. Hava Kapalı başladı mükemmel bitti

fotoları ben koyamıyabilirim.Belki babam koyar salı gününden sonra yine bi videoyla karşınızdayım
 
Katılım
31 Mar 2008
Mesajlar
137
neoldu arkadaşlar daglar kesmedi asfaltanmı geldiniz:queen: olum siz endurucularıda gectiniz dagbayır bunela:p bensize diyom biraz asfaltcalışması yapın diye :cherry:
benbuhafta kacamadım yakalandık işe bagda capa makinasıyla tekteker :queen: olsun aradasırada calışmak iyidir demi nosmanım:cherry: osmanım iki ihtiyarderken kimo ihtiyar ben gerci senden gencim yaş daha 18 de :p ammasaladık ha
 
Katılım
25 Mar 2007
Mesajlar
563
Merhaba arkadaşlar.
Bu haftaki Cuma toplantımızı hem yol yaparak hem de birlikte akşam yemeği yiyerek değerlendirelim dedik. Cebeci’de bulunan ÇAKAR BAHÇE RESTAURANT CAFE BAR da mangalda köfte yiyeceğiz. 1 porsiyon köfte, 1 içecek ve salata 10 TL olarak fiyat alınmıştır. Cuma günü 19:00 da REAL otoparkında buluşulup 19:30 da hareket edilecektir. İzmit, Kandıra, Kerpe, Kumcağız, Kefken, Kovanağzı istikametinde, sahilden keyifli bir şekilde yol alıp son olarak Cebeciye varacağız. Yolumuz yaklaşık 65-70 km civarındadır. Herkesi bekliyoruz.

Buluşma tarihi: 5-6-2009
Buluşma yeri: Real otoparkı
Buluşma saati: 19:00
Hareket saati: 19:30

Muhtemelen kalabalık bir organizasyon olacak. Kimseye rahatsızlık vermemek adına hareket saatine özen gösterilip, istisnasız kimse beklenmeden 19:30 da hareket edilecektir. Deponuzu doldurarak ve lastik havanızı kontrol ederek buluşma yerine gelinmesi önemle rica olunur!

Saygılar …
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst