Kanuni Kanuni Racer Kullanıcıları

Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
6,290
gayet güzel duruyor fakat,
bıraz fazlaca bağıracaktır haberin ola,
ağız fazla geniş chooper sesine benzeye bilir,

egzos kafa ağzı ne kadar genişlerse motor o kadar kalın bağırır...

Hayırlı Olsun Yinede...
 
Katılım
19 Şub 2008
Mesajlar
835
serdar arkayı kople kescen galiba
güzel oluyor görüntü hoş
ses fazla çıkıyor ama
gezerken başın arır ayriyetten motorun fazla yakmaya başlar ben kesmiştim
2 gün sonra geri kaynattım:D:D:D:D
 
Katılım
17 Eyl 2008
Mesajlar
743
kesme abicim gürültü kirliliği yaratma derim ben... ben yanımdan geçen böyle egzosu olanlara sövüyorum valla
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Tem 2008
Mesajlar
192
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yaw kesecem kesecem ama neden kesecem niye kesecem bi sorun bakalım
kesecem kesecem dedik de kesmedik mi :queen: (rahmetli aklıma geldi:cherry:)

arkadaşlar ucuna nikelaj takacaz canım kesecez ama yani çok da fazla ses çıkarmaz herhalde dimi.

bir taraftan da düşünüyorum fazla yakabileceğini, acaba geziden sonra mı yapsam ki çünki gezi 600 km falan tutacak... :pale:
 
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
6,290
eger senın hosuna gıdıyorsa ve sesınde canını sıkmayacagına emınen,
motor senın zevk enın,
takıl kafana gore,

bende ilk aldıgım zamanklarda delmıştım sıkıllınca cıvata ıle tıkıyordum,
sonrasında delıklerı kapattım,
sıkıldım cunkı,,,

Karar Daima Senin Olsun...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Tem 2008
Mesajlar
192
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
6,290
ama 21 ağustostan beridir foruma girmiyor,
domaın sıtesınde,

yanı tel msn vs yok :S:pale:

yok far R6 ama nasıl bir dizayn ile konulmuş oraya,
bakıyorum işre...
 
Katılım
16 Ağu 2008
Mesajlar
524
http://forum.donanimhaber.com/m_25824984/mpage_1/key_//tm.htm#25881199

---------- Mesaj ekleme zamanı: 17:14 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 17:06 PM ----------

http://tr.netlog.com/alfonsoerkan
buradan netlog hesabı açıp bi mesaj bırakabilirsin
netlog da olan herşey direkt msn mailine düşer :queen:

Serdar güzel iş çıkartmışsın fecebook tandan bişeyler buluna billir.

Ekzoz gürültü yaparmı bilmem ama görünüşü hoş olmuş ama borularda nikaj ister degiştirdinmi kople yap bişeye benzesin derim

Serkan Usta yardımların için teşşkürler senin dedigin yere baktım farın arkdasında tek bitane kelebek var oradan ayar veriliyor

---------- Mesaj ekleme zamanı: 07:50 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 07:48 AM ----------

ha Serdar arkdaki çanta nekadara patlıyor uzun yola giderken bana lazım olacak
Bide bugün bişey daha gördüm adamın teki bizim racerin depo üstüne bi kılıf atmış hem depo büyük gösteriyor aynı Serkan Ustanın ki gibi hemde içine bişeyler dolduruyor güzel olmuş
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Tem 2008
Mesajlar
192
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hacım şu aralar ucuzlamış olması lazım ama demirini her yerde bulamazsın yaklaşık 150 lira sırf demiri dediler bana ve 50 lira da çantası

tabi ben alırken vardı zaten bu demiriyle çantası

depo üstüne nasıl bi kılıfmış merak ettim açıkçası foto bulabilirsen bakalım bi ben buradan bulurum eğer istersen. yeterki fotoyu görelim örnek olarak:cat:
 
Katılım
16 Ağu 2008
Mesajlar
524
hacım şu aralar ucuzlamış olması lazım ama demirini her yerde bulamazsın yaklaşık 150 lira sırf demiri dediler bana ve 50 lira da çantası

tabi ben alırken vardı zaten bu demiriyle çantası

depo üstüne nasıl bi kılıfmış merak ettim açıkçası foto bulabilirsen bakalım bi ben buradan bulurum eğer istersen. yeterki fotoyu görelim örnek olarak:cat:

vallaha bidaha denk gelirse zaten hem sayibini bulacam hem fotosunu alacam benim çok hoşuma gitti aynı racing havası olmuş
 
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
6,290
sanıyorum o çanta mıknatıslı olanlardan olması gerek,
depoyu çızmez ve gayet saglam tutunabılıyor depoya...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Tem 2008
Mesajlar
192
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
vaauuuvv hayali bilem güzel çok şık olur haaa
işte o zaman belki topcase i kaldırabilirim eğer iş görürse
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
20 Ocak 2009
Mesajlar
1,321
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
o egsos ısını cozmus degılım nıkelajımı uzatcaksın kafayı kesıp ucmu takıcaksın ? egzosa dokunmadan nıkelajı uzatırsan ses fazla olmaz ama kafayı kesersen ses fazla olur
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Tem 2008
Mesajlar
192
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
o egsos ısını cozmus degılım nıkelajımı uzatcaksın kafayı kesıp ucmu takıcaksın ? egzosa dokunmadan nıkelajı uzatırsan ses fazla olmaz ama kafayı kesersen ses fazla olur

vallahi sesin fazla çıkmasını istemediğimden sadece nikelajı çükün ucuna orantılı şekilde kaynaklattıracam hacım diğer türlü orjinali de bozulmuş olacağından bi de gün içerisinde sürekli kızılay dan geçtiğim için polislerle arkadaş olmayalım ses yüzünden dimi:mrgreen:
 
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
6,290
arkadaşlar debrıyajımın fazla sert olması nedeni ile,
bir parça yapım aşamasındayım,
debrıyajımı %50 ve belkıde daha fazla hafifletecek,
kısmetse bittikten sonra resimleri ile anlatırım,
aranızda debrıuajı sert olan varsa uygular...
 
Katılım
30 May 2009
Mesajlar
4
bende Kanuni racer alıcam ağustosta ama hala net bi bilgiye ulasamadım suan tek düşündüğüm nasıl motor alırsanız alın adma gibi kullanmazsanız her halükarda arıza cıkaracaktır ben uzun yolda fazla kullanmıycam en fazla sende 5- 6 kere uzun yol yaparım tekirdağ - istanbul kadar mesafe sizde KANUNİ RACER bana uyarmı ?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst