- Katılım
- 12 Ağu 2008
- Mesajlar
- 870
- Konu Yazar
- #1
Selam arkadaşlar; ben yaklaşık üç senedir scooter motosiklet kullanıyorum. Racer tarzı motorlara ağzı açık bakıyor olmamla beraber hep acaba bir karış boyumla bunu kullanabilir miyim diye de düşünmüyor değilim.
155 boyunda bir bayan olarak Kanuni'nin racer modelini kullanabilir miyim? Tecrübeli arkadaşlardan yardım istiyorum.
Alsam mı almasammı diye düşünmekten kafayı yemek üzereyim. Yardımlarınız için şimdiden teşekkürler
By C@LiMeRO
155 boyunda bir bayan olarak Kanuni'nin racer modelini kullanabilir miyim? Tecrübeli arkadaşlardan yardım istiyorum.
Alsam mı almasammı diye düşünmekten kafayı yemek üzereyim. Yardımlarınız için şimdiden teşekkürler
By C@LiMeRO
Son düzenleme:

