Ah valla bu önden uzayınca bende uzadım ne yapayım

ale:[/QUO
Deniz' ciğim aman fazla uzama gözünü seveyim dikkat et
Bu yağ muhabbeti diğer marka maxi kullanıcılarına koz oldu sanki burgmanı kötülemek için.Ama ikinci kez burgman aldım işte kardeşim

,bazı özel sebeplerden dolayı satmıştım,bir 200 lük sıfır maxi almıştım 1.burgmanımdan sonra ya bu bana yeter diyordum o da zırt pırt aküsü bitiyordu mesela,işte bu da bir sorun,altımda takviye kablo taşıyordum.Yaa gözüm hala burgmanlardaydı,bir şeyler eksikti altımda sanki,tamam işte 200lük markalı bir maxi yetiyordu ama ne bileyim işte...ve en sonunda onu da sattım ve ikinci burgmanımı aldım Allah a şükür.
Varsın yağ yaksın ne olacak,gerçi benim öyle ciddi bir sıkıntım olmadı çok şükür.RAHATLIĞINA DEĞER...........