Suzuki Suzuki Burgman Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
22 Şub 2006
Mesajlar
79
Ah valla bu önden uzayınca bende uzadım ne yapayım :pale:[/QUO



Deniz' ciğim aman fazla uzama gözünü seveyim dikkat et:)


Bu yağ muhabbeti diğer marka maxi kullanıcılarına koz oldu sanki burgmanı kötülemek için.Ama ikinci kez burgman aldım işte kardeşim:),bazı özel sebeplerden dolayı satmıştım,bir 200 lük sıfır maxi almıştım 1.burgmanımdan sonra ya bu bana yeter diyordum o da zırt pırt aküsü bitiyordu mesela,işte bu da bir sorun,altımda takviye kablo taşıyordum.Yaa gözüm hala burgmanlardaydı,bir şeyler eksikti altımda sanki,tamam işte 200lük markalı bir maxi yetiyordu ama ne bileyim işte...ve en sonunda onu da sattım ve ikinci burgmanımı aldım Allah a şükür.
Varsın yağ yaksın ne olacak,gerçi benim öyle ciddi bir sıkıntım olmadı çok şükür.RAHATLIĞINA DEĞER...........:)
 
Katılım
21 May 2007
Mesajlar
2
herkese merhaba

yağ konusunda benim de hiç sorunum yok. motorum 2005 model olmasına rağmen az km yapmış durumda. yağ kontrolünü nadir yapıyorum. geçen hafta 6000 bakımını yaptırdım, yağın azaldığı yada bittiğine dair sorduğum halde bir sorun olmadığını söyledi korlas taki usta. gerçi motoru hiç zorlamadım sayılır bugüne kadar.

herkese kazasız belasız sürüşler.
 
Katılım
23 May 2009
Mesajlar
28
Arkadaşlar motoru yeni aldığım için bugün servise gittim, Genel bakım vs için ,işim dolayısı ile servis tanıdık olduğu için bu yağ yakma konusunu oradaki ustamıza da sordum.Onun söylediklerini aynen aktarıyorum. "" Burgman 400 lerde Yağ yakma probleminin olmadığını, sadece sisteminden kaynaklanan yağın buharını kullanma durumu olduğunu , (ama o da 2000 -3000 k m de 100 ml civarı aşırı hararetli kullanılırsa ), eğerki yağ yakma oranı yukarıda belirtilen değerlerin çok üzerinde ise mutlaka servise götürülüp Burgmanın motorunun kontrolünün yapılması gerektiğini söyledi .Normal şartlarda standart bakımdan sonra 5000 km ye kadar gözüm arkada kalmadan kullanabileceğimi söyledi.""
 
Katılım
30 Eki 2006
Mesajlar
1,220
3 sene honda kullandıktan sonra tesadüf eseri aldığım bir motor bu ve hala şoktayım bir varil yağ harcadım, yağ değişimi yapmıyacağım zaten tüm yağı tazeliyorum yolda 2 zamanlı bir alet usulü olmuş:(
Bu günlerde bir deney yapıyorum yağ yakmasını azalttım biraz kesinleşirse eğer daha iyi bir çalışmayla uygulanabilir bir çözüm sunarım size,
Ps.: 10-40 yada 5-40 yağ kullanmak bana hayal 100km de içiyor yağı,
20-40 tavsiye ederim bu yaz zamanı sizlere...

Nomarka, çok güzel bir araştırma yapmıştı (200. sayfa) onu burada paylaşmak isterim bu alet yağı buharlaştırıp yakıyor. Ama kesinlikle segmanları sorunlu Burgman'ların var olduğunu unutmamak gerekli
Bu arada GSXF600 ile uzun yol yaptık Ayberk'e uydum 190Km/h anında vuruyor :)

Benim önceki mesajımda bahsettiğim deneyler de bunlarla alakalıydı ki hava filtresini temizlerken filtre kabının dibinde birikmiş 50 gram civarında yağ buldum... şu an için yağ hortumunu kısıtlayacak vaktim olmadı ama şimdilik hava filtresinin hava girişini rahatlattım ve yarı yarıya düzelttim olayı... Ama daha çalışacağım bunun üzerinde...
 
Katılım
14 Mar 2007
Mesajlar
338
Ah valla bu önden uzayınca bende uzadım ne yapayım :pale:

Dikkat etde sen uzarken yanında gs filan olmasın, toz yutarsın:p:queen::queen:


Ah valla bu önden uzayınca bende uzadım ne yapayım :pale:[/QUO



Deniz' ciğim aman fazla uzama gözünü seveyim dikkat et:)


Bu yağ muhabbeti diğer marka maxi kullanıcılarına koz oldu sanki burgmanı kötülemek için.Ama ikinci kez burgman aldım işte kardeşim:),bazı özel sebeplerden dolayı satmıştım,bir 200 lük sıfır maxi almıştım 1.burgmanımdan sonra ya bu bana yeter diyordum o da zırt pırt aküsü bitiyordu mesela,işte bu da bir sorun,altımda takviye kablo taşıyordum.Yaa gözüm hala burgmanlardaydı,bir şeyler eksikti altımda sanki,tamam işte 200lük markalı bir maxi yetiyordu ama ne bileyim işte...ve en sonunda onu da sattım ve ikinci burgmanımı aldım Allah a şükür.
Varsın yağ yaksın ne olacak,gerçi benim öyle ciddi bir sıkıntım olmadı çok şükür.RAHATLIĞINA DEĞER...........:)

Dostum bende içim kan ağlayarak sattım, ama belki bir gün senin gibi bende 2. burgmanımı alırım.. Güle güle kazasız belasız binersin inşallah.

herkese merhaba

yağ konusunda benim de hiç sorunum yok. motorum 2005 model olmasına rağmen az km yapmış durumda. yağ kontrolünü nadir yapıyorum. geçen hafta 6000 bakımını yaptırdım, yağın azaldığı yada bittiğine dair sorduğum halde bir sorun olmadığını söyledi korlas taki usta. gerçi motoru hiç zorlamadım sayılır bugüne kadar.

herkese kazasız belasız sürüşler.

Otobanda max süratlerde uzun zaman gidince biraz artıyor ama bende hiç sorun yaşamadım 16bin km kullandım toplasan 3-4 kere yağ eklemişimdir azar azar..

Arkadaşlar motoru yeni aldığım için bugün servise gittim, Genel bakım vs için ,işim dolayısı ile servis tanıdık olduğu için bu yağ yakma konusunu oradaki ustamıza da sordum.Onun söylediklerini aynen aktarıyorum. "" Burgman 400 lerde Yağ yakma probleminin olmadığını, sadece sisteminden kaynaklanan yağın buharını kullanma durumu olduğunu , (ama o da 2000 -3000 k m de 100 ml civarı aşırı hararetli kullanılırsa ), eğerki yağ yakma oranı yukarıda belirtilen değerlerin çok üzerinde ise mutlaka servise götürülüp Burgmanın motorunun kontrolünün yapılması gerektiğini söyledi .Normal şartlarda standart bakımdan sonra 5000 km ye kadar gözüm arkada kalmadan kullanabileceğimi söyledi.""

Öncelikle hayırlı olsun motorun, usta en güzel açıklamayı yapmış:cat::cat::cat:
 
Katılım
4 Nis 2009
Mesajlar
37
Selamlar,

Bu yağ yakma olayı kesinlikle kullanımla alakalı bir durum. Aslında yakmak değil, gerçekten buharlaştırıp eksiltmek demek lazım. Motorun benden önceki sahibi özellikle dikkat etmemi söylemişti. O da arada sırada yağ eklermiş. Ama ben aldığımdan beri 2000 km yol yaptım, hiç eksilmedi. Sanırım sakin kullanımlarda eksiltmiyor. Tabi üstadlar daha iyi bilir ama bu benim fikrim.
 
Katılım
31 Mar 2006
Mesajlar
862
Senin canın subap ayarı istiyor galiba :cherry:


bana bak negro. kafamızı bozma alırız anahtarını:mrgreen::mrgreen::mrgreen:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 10:37 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 10:36 AM ----------

Selamlar,

Bu yağ yakma olayı kesinlikle kullanımla alakalı bir durum. Aslında yakmak değil, gerçekten buharlaştırıp eksiltmek demek lazım. Motorun benden önceki sahibi özellikle dikkat etmemi söylemişti. O da arada sırada yağ eklermiş. Ama ben aldığımdan beri 2000 km yol yaptım, hiç eksilmedi. Sanırım sakin kullanımlarda eksiltmiyor. Tabi üstadlar daha iyi bilir ama bu benim fikrim.



aynen katılıyorum. sakin kullandığım zaman eksilme bendede olmuyor. ne zaman uzun süre tam gaz gitsem bir süre sonra yağ eklemek zorunda kalıyorum.
 
Katılım
2 Mar 2007
Mesajlar
870
eski burgmancılardan kim kaldı beee:mrgreen:
Duffy yeni motorun hayırlı olsun bi güzel resminide görmek isteriz:cat:
 
Katılım
3 Eki 2007
Mesajlar
260
bana bak negro. kafamızı bozma alırız anahtarını:mrgreen::mrgreen::mrgreen:

.


Ulen sen alsan alsan ancak kriko anahtarı alırsın.tatlı suyu bırak havuz suyu endurocusu seni:queen:

Negro filan dinlemez gs, bozuk subapla bile ham yapar:queen:
Valla tarıkcım ben o gün ordaydım.Kalkıs sonrası senın motor 60 la max gidebiliyordu:)))):queen:


Bu arada amerika negro birliğinden Denize davet gelmiş.
 
Katılım
27 Eki 2008
Mesajlar
660
arkadaslar hepinize slm.burgman 400 ün ikinci el fiyatları nasıl bilgi verebilirmisiniz ? motorumu deiştirmek istiyorum burgman da secenekler arasında.yardımcı olursanız cok sevinirim
 
Katılım
14 Mar 2007
Mesajlar
338
Valla tarıkcım ben o gün ordaydım.Kalkıs sonrası senın motor 60 la max gidebiliyordu:)))):queen:


Hee sende denizin arkasındaydın dimi serhatim:queen: Aynadan arkaya baktığımda senide görmüştüm:)
 
Katılım
25 Eyl 2008
Mesajlar
246
arkadaslar hepinize slm.burgman 400 ün ikinci el fiyatları nasıl bilgi verebilirmisiniz ? motorumu deiştirmek istiyorum burgman da secenekler arasında.yardımcı olursanız cok sevinirim

slm yaa boşver bu burgmancıları bunların ne olduğu belli değil bi burgman bi BMW :)))) bak bende de 2006 Dady 250 vardı T direksiyon sattım ve Kymco Xciting 250 İ aldım inan pişman değilim sadece vitesli özlüyorum kymco xciting e bak derim:)
 
Katılım
4 Nis 2009
Mesajlar
37
Arkadaşlar,

Bu pazar Karaburun yapalım mı? Yol ağaçlar içinde ve muhteşem. Birçok hesaplı balık lokantası var. Katılmak isteyenler adını yazıp mesaj göndersin. Ona göre ayarlama yaparız.
 
Katılım
25 Eyl 2008
Mesajlar
246
Arkadaşlar,

Bu pazar Karaburun yapalım mı? Yol ağaçlar içinde ve muhteşem. Birçok hesaplı balık lokantası var. Katılmak isteyenler adını yazıp mesaj göndersin. Ona göre ayarlama yaparız.

slm göksun bu hafta sanırım eskişehire gitcem başka zaman gelirim ama...
 
Katılım
28 May 2009
Mesajlar
5
Merhaba,
Ben yeni üyeyim ve bir senedir motosiklet kullanıyorum. O nedenle acemice sorular sorarsam kusura bakmayın.
Burgman AN 650 aldım ve şu an 3000 km.deyim.
İlk servisi 1000 km de yaptırdım ve bir daha 6000 de gel dediler! Ancak motor yağını kontrol etmemi de söylemediler. (30 senedir araba kullanırım. Yağa bakmamak benim hatam)
Forumlardan okuduğum çok faydalı bilgiler var.
Bu arada yağ çubuğunu bulamadım!
Yardımcı olursanız sevinirim. Sol tarafta vidalı bir kapak var onu açtım baktım? Yok!
Acemilik işte...
 
Katılım
31 Mar 2006
Mesajlar
862
slm yaa boşver bu burgmancıları bunların ne olduğu belli değil bi burgman bi BMW :)))) bak bende de 2006 Dady 250 vardı T direksiyon sattım ve Kymco Xciting 250 İ aldım inan pişman değilim sadece vitesli özlüyorum kymco xciting e bak derim:)


emrecim sabah sabah güldürdün beni kardeşim ya. :mrgreen::mrgreen::mrgreen:

bu sabah sen ya çok şakacısın yada burgman almak için motoruna piyasa yapmaya çalışıyorsun. :):):)

burgmanla kıyas edilecek motor mu kymco??

ister istemez eski bir büyüğümüzün lafı geldi aklıma söz konusu maxi scooter sa burgman ve DİĞERLERİ:mrgreen::mrgreen::mrgreen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst