Bisan Bisan Roadstar 250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
16 Tem 2008
Mesajlar
1,090
Bizim motorların zaten en sağlam bölümü motoru. Ben benzeri motorlardan daha motorunun daha uzun süre dayanacağına inanıyorum. Bizim motorlarımızda sadece aksesuarlar kalitesiz yapılmış onun dışında mekanik aksamı gayet güzel.
 
Katılım
25 Eki 2004
Mesajlar
6,182
zaten aksesuar birazda göreceli ve şahsın kendine kalmış şeyler biraz keyfe ve para harcamanıza bakar..

bu arada önceki resimdeki o custom chopper da lifan bu aynı motor adamlar custom yapmışlar motoru..
 
Katılım
12 Ağu 2008
Mesajlar
91
Bisan servis

Arkadaşlar ben bu motoru alabilmek çok isterim daha önce caracal 200 düşünüyodum bizim Kütahyada servisinin olması sebebiyle kanuninin,ama bu roadstarın v motor olması beni kendine çekti adeta arkadaşlar bisanın web sitesinde kütahya servisi bölümüne tıkladığımda bisiklet,moped felan geliyor ama motosiklet servisi yok böle saçmalık olur mu?bu işin aslı nedir arkadaşlar sizlerden yardım bekliyorum?



Ben de roadstar var ve Kütahya da yaşıyorum...Bisan servisi var ama pek önermem..Gidipte memnun kalan arkadaş yok gibi. Onun yerine motosikletten iyi anlayan bir ustaya gidiyorum.Herhangi bir sorunla karşılaşmadım...

---------- Mesaj ekleme zamanı: 18:25 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 18:23 PM ----------

yamaha klonlarının aralarında farklar olduğunu duymuş ve forumda bir başlıkta sormuştum; 'savaskayan' yazdıklarınıza bakınca doğru olduğu anlaşılıyor. 'logaritma' verdiğin ilan linkine baktım ama ne foto ne açıklama var, öyle ilanlara pek tenezzül etmiyorum, ama sorun değil. şu anda listemde tam 26 motor var, 10 tanesi regal diğerleri bisan (2-3 tane de diğer klonlar; ama onları eleyeceğim artık). sorun gerçek/canlı bir bisan roadstar modeli bursa'da görememiş olmam; artık yakında bir şehre gidip bakıcaz ne yapalım. (en yakın istanbul, eskişehir) sağolun ilgilendiğiniz için. ah o yamaha v-star 250 de ne güelmiş yaw...

Kütahya ya da beklerim...
http://www.sahibinden.com/roadstar_250_cc_aksesuarli-55WQQaXQQ13511474WQQpXQQdisplayitem
 
Katılım
10 Haz 2008
Mesajlar
7
herkese selamlar artık bende foruma bir motor sahibi olarak yazılarımla katılmakistiyorum. bugün itibariyle bisan roadstar 250 me kavuştum. 40 km kadar yol yaptım sonra yağmur yağdı, biraz moralim bozulmadı dersem yalan olur. keşke daha çok gezebilseydim.ilk izlenimlerim gayet olumlu. başta vitesi boşa atmakta zorlandım ama şimdi alıştım.
devamı sonra arkadaşlar
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
herkese selamlar artık bende foruma bir motor sahibi olarak yazılarımla katılmakistiyorum. bugün itibariyle bisan roadstar 250 me kavuştum. 40 km kadar yol yaptım sonra yağmur yağdı, biraz moralim bozulmadı dersem yalan olur. keşke daha çok gezebilseydim.ilk izlenimlerim gayet olumlu. başta vitesi boşa atmakta zorlandım ama şimdi alıştım.
devamı sonra arkadaşlar

dostum motorun hayırlı olsun dogru bir tercih yapmışsın .Boşa gecerken zorlanman normal boş aralıgı kısadır,bir sure süre sonra alışırsın ve sol ayagın buna hassasiyet kazandıgında sorun cozulur.
 
Katılım
8 Mar 2008
Mesajlar
2,536
sanırım bu gidişle bende bisan alacağım... logaritma'ya sevgiler :)

http://www.americanlifan.com/ birde buraya bakın bakalım...

savaşkayan biliyordur mutlaka:)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:41 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:38 PM ----------

arkadaşlar;

depodaki BİSAN LİFAN yazısı çıkıyormu???
 
Katılım
12 Ağu 2008
Mesajlar
91
sanırım bu gidişle bende bisan alacağım... logaritma'ya sevgiler :)

http://www.americanlifan.com/ birde buraya bakın bakalım...

savaşkayan biliyordur mutlaka:)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:41 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:38 PM ----------

arkadaşlar;

depodaki BİSAN LİFAN yazısı çıkıyormu???


Depodaki lifan yazısı için mümkünse saç kurutma makinası vb. bir cihazla biraz ısıt ardından neşteri depoya-etikete paralel tutarak hafifçe etiketin bir bölümünü kaldır gerisi gelir...kolay gelsin
 
Katılım
8 Mar 2008
Mesajlar
2,536
SimurG;

çok teşekkür ederim... umarım iz kalmıyordur:)

kısmetse benim zat 150'yi satıp aranıza katılacağım.... uygun fiyatlı,mümkünse siyah renkl bir roadstar arıyorum.... bilginiz olsun yinede....
 
Katılım
16 Tem 2008
Mesajlar
1,090
Depodaki yazıyı çıkarmak yerine depoya güzel bir kılıf yaptırmak hem daha güzel görünmesini sağlıyor hemde deponun çizilmesini engelliyor. Benim depom halen sıfır gibi tertemiz duruyor.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
sanırım bu gidişle bende bisan alacağım... logaritma'ya sevgiler :)

http://www.americanlifan.com/ birde buraya bakın bakalım...

savaşkayan biliyordur mutlaka:)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:41 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:38 PM ----------

arkadaşlar;

depodaki BİSAN LİFAN yazısı çıkıyormu???
depodaki Bisan-Lifan yazısını cıkartma bence,onun yerine depoyu deriyle kaplat cok havalı oluyor,ayrıca daha kullanışlı satarken zerrece çizik olmaz.
 
Katılım
13 Mar 2008
Mesajlar
691
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
herkese selamlar artık bende foruma bir motor sahibi olarak yazılarımla katılmakistiyorum. bugün itibariyle bisan roadstar 250 me kavuştum. 40 km kadar yol yaptım sonra yağmur yağdı, biraz moralim bozulmadı dersem yalan olur. keşke daha çok gezebilseydim.ilk izlenimlerim gayet olumlu. başta vitesi boşa atmakta zorlandım ama şimdi alıştım.
devamı sonra arkadaşlar

Hayırlı olsun :rendeer: hiç pişman olmayacaksın gayet güzel motosiklet :cat:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:51 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:49 PM ----------

roadstar çok güzel motor , v motor yaa boru değil

Süper eray,sanada alalım gel yapma etme :) :wiinkk:
 
Katılım
12 Ağu 2008
Mesajlar
91
iz kalıyor

SimurG;

çok teşekkür ederim... umarım iz kalmıyordur:)

kısmetse benim zat 150'yi satıp aranıza katılacağım.... uygun fiyatlı,mümkünse siyah renkl bir roadstar arıyorum.... bilginiz olsun yinede....


Deponun üstü ince bir vernikle kaplı olduğu için etiketi sökülen yerlerde bir boşluk iz kalıyor..ben hata ettim sökmekle şimdi bende olsam deri kaplatırım...
 
Katılım
25 Eki 2004
Mesajlar
6,182
%80 benimde kafamda roadstar var kısmetse ağustos gibi bir düşünce bakalım kısmette varsa alıcaz..
 
Katılım
4 Nis 2009
Mesajlar
456
regal iyidir eski motorum ama devri bitti ve belli kronik rahatsızlıkları var regalin.. ama genel olarak bir çinli için iyidir..

v motor al derim de başka bir şey demem yapısı itibariyle rahat performanslı çalışır. ayrıca sıkıntısı olmaz ki yok işde aç bu forumu başdan ilk mesajdan oku sıkıntısı olan kişi hemen hemen yok gibi zaten çoğuda binmekden gezmekden buralara giripde yazmıyor bile..

eh artık bu kadar yorum yeterli, kararım %95 bisan olacak. bu arada eklediğin resimler çok iyi, ben de zaten alacağım motoru kısa vadede böyle modifiye etmeyi deneyeceğim.
 
Katılım
4 Nis 2009
Mesajlar
456
@SimurG: ilanını favorilerime ekledim, motorun bayaa iyi görünüyor. olur da kütahya'ya uğrarsam kesinlikle ararım, ama şu aralar zor gibi..

@mehmetucar54: hayırlı olsun arkadaşım, darısı başıma. şu ehliyeti bekleme derdim olmasa hemen yarın alacam motoru ama cezalar korkutuyor ehliyetsiz yakalanırsam diye... sana da kazasız belasız sürüşler dilerim.

@AYBERK: sağol arkadaşım motoru aldıktan sonra da iyi dileklerini beklerim.

bu başlık iyi geldi valla, kararsızlıktan ne sinir ne stres yaptım son 1 aydır var ya... karar bisan roadstar; hele ki o modifiyeleri görünce tamamdır artık.
 
Katılım
25 Eki 2004
Mesajlar
6,182
sezon açıldı fiyatlar kıpraşdı farkındayım sezon kapansında bende roadstar piyasasına dalıcam :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst