@SimurG: ilanını favorilerime ekledim, motorun bayaa iyi görünüyor. olur da kütahya'ya uğrarsam kesinlikle ararım, ama şu aralar zor gibi..
@mehmetucar54: hayırlı olsun arkadaşım, darısı başıma. şu ehliyeti bekleme derdim olmasa hemen yarın alacam motoru ama cezalar korkutuyor ehliyetsiz yakalanırsam diye... sana da kazasız belasız sürüşler dilerim.
@AYBERK: sağol arkadaşım motoru aldıktan sonra da iyi dileklerini beklerim.
bu başlık iyi geldi valla, kararsızlıktan ne sinir ne stres yaptım son 1 aydır var ya... karar bisan roadstar; hele ki o modifiyeleri görünce tamamdır artık.