- Katılım
- 14 Eki 2005
- Mesajlar
- 339
Arkadaşlar ilginiz için çok teşekkürler, ben İzmirdeyim ,Karşıyaka da ,Bugün illk olarak 200 km yolumu yaptım. İzmir içi tur oldu biraz ama olsun çok keyifliydi.Ancak ilk uyarınız gerçekleşti, saat 22.00 de artık eve dönerken
, benzin aldım ve bir de ne göreyim 100 m sonra SARI IŞIK " OİL CHANGE " YANDI Hemen 200 m ilerideki benzincide durdum ve yağına baktık, yağ "aynen dediğiniz gibi" minimumda , hemen 10-40 yağ koyduk ( 1lt nin hepsini )hatta biraz fazla geldi max. biraz geçti, buraya kadar olağan dı ama şimdi en önemli sormu sormak istiyorum sarı ışık sönmedi
r: bu neden kaynaklanıyor acaba , motorrumu eve getirdim kapattım ne yapmam lazım :silent:
---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:35 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:32 PM ----------
Bu arada sabah eşimle birlikte saat 10,30 gibi çıktık akşam 10,30 eve girdik, keyfin bu kadarı yani :mrgreen:
Yeni Burgmancılar, motorlarınız hayırlı uğurlu olsun. Allah kazasız belasız binmeyi nasip etsin.
Oil Change lambası 6000km de bir yanmaya ayarlanmış olması lazım varsayılan olarak. Kesin çözüm şu: Kontak kapalıyken Adj tuşuna basılı tutun. Bu şekilde kontağı açın. Oil Change lambası yanıp sönmeye başlayınca tuşu bırakın. Artık bu lamba, 6000 km sonra yanar.