- Katılım
- 27 Ocak 2007
- Mesajlar
- 1,921
Özellikle daha önce cbf 150 kullanıp şu anda cc yükseltenler. Cbf 150 den sonra hangi marka ve model motorlara geçiş yaptınız. Yedek parça, servis hizmetleri ve yakıt tüketimi açısından, cbf 150 yi aratmayacak 250 cc kategorisinde en uygun terfi sizce ne olabilir. Terfi eden ark..lar cbf 150 den sonra hangi motorlara geçtiler. O eski ekonomik günleri arıyorlar mı ? Yoksa yaptıkları cc ytükseltme girişiminden memnunlarmı ? Eski motorounuzu özlüyormusunuz ? Neden ? Ben cc yüksetmeyi düşünsem şimdi 90-95 km/h ile uzun yolda sabitlerken, 110-120 sabitleyebilsem ve motor bu şekilde sıkışmadan yol yapabilse yeterli. Cbf 150 den sonra bu ne alınır ? Ne aldınız ?
21 bin cbf'e bindim sonra ER-5 aldım. Yedek parça servis vs bakımında hondanın artıları çok fazla, hem kolay ulaşabiliyorsun hemde ucuz(cbf150 için).250 cc ye geçersen cbf 150 'içok ararsın bence gerek yok 250 ye. 250 cc başlamak için bir basamak sen 150 ile başlamışsın 250 ile bir daha başlamana gerek yok. Eski motoru yakıt,bakım ve yedek parça olarak özlüyorum ancak kullanımını hiç özlemiyorum.500 cc makina elbette biraz fazla yakacaktır ancak inan yaktığı benzin rahatlığına ve gidişine değiyor.haftada 4 gün bineceğine 3 gün biniver yakıt farkınıda kapatmış olursun
