Suzuki Suzuki Burgman Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
31 Mar 2006
Mesajlar
862
Merak ettiğim burgman 9500 devire çıkıyormu? Bend hiç o devirlere çıkmadımda. Yada maximum kaç devir gördünüz?

max 9000 devir gördüm ama geçtimi hatırlamıyorum. ilk fırsatta bakacağım.

evet 9000 deviri gördüm ve iki kademe geçtim. ama rampa aşağıydı.
 
Son düzenleme:
Katılım
9 Ağu 2005
Mesajlar
126
Arkadaşlar birşey sormak isterim kullanma kılavuzu olmadığı için bakamadım.Kontağın yanındaki anahtarın arkası takılacak olan yer ne işe yarar ???

Teşekkür ederim.
 
Katılım
22 Şub 2006
Mesajlar
79
Arkadaşlar birşey sormak isterim kullanma kılavuzu olmadığı için bakamadım.Kontağın yanındaki anahtarın arkası takılacak olan yer ne işe yarar ???

Teşekkür ederim.


Onu çevirdiğin zaman kontağa perde çekiyor yani kontağa hiç bir şey sokamıyorsun yani kontağın kurcalanmasını ve yıkarken su kaçmasını önlüyor,ama sen gene de o tarafa fazla su tutma iki üç kere su kaçırdım ve motor çalışmamıştı.Motoru teslim alırken nasıl kapandığını bana göstermişlerdi fakat ben hiç denemedim.
 
Katılım
9 Ağu 2005
Mesajlar
126
Onu çevirdiğin zaman kontağa perde çekiyor yani kontağa hiç bir şey sokamıyorsun yani kontağın kurcalanmasını ve yıkarken su kaçmasını önlüyor,ama sen gene de o tarafa fazla su tutma iki üç kere su kaçırdım ve motor çalışmamıştı.Motoru teslim alırken nasıl kapandığını bana göstermişlerdi fakat ben hiç denemedim.


Teşekkür ederim...
 
Katılım
14 Mar 2007
Mesajlar
338
Onu çevirdiğin zaman kontağa perde çekiyor yani kontağa hiç bir şey sokamıyorsun yani kontağın kurcalanmasını ve yıkarken su kaçmasını önlüyor,ama sen gene de o tarafa fazla su tutma iki üç kere su kaçırdım ve motor çalışmamıştı.Motoru teslim alırken nasıl kapandığını bana göstermişlerdi fakat ben hiç denemedim.

Doğrudur, anahtarın arkasında yuvası var onunla açılıp kapanıyor. Ama fazla kullanmamak lazım çünkü anahtarın arkasındaki yuva plastik olduğundan yalama oluyor..
Birde yanılmıyorsam başka burgmanın anahtarıyla sakın kitlemeyin açılmıyor...
 
Katılım
14 Eki 2005
Mesajlar
339
Doğrudur, anahtarın arkasında yuvası var onunla açılıp kapanıyor. Ama fazla kullanmamak lazım çünkü anahtarın arkasındaki yuva plastik olduğundan yalama oluyor..
Birde yanılmıyorsam başka burgmanın anahtarıyla sakın kitlemeyin açılmıyor...

Ben sürekli kullanıyorum bu özelliği daha anahtarın o kısmını yalama yapamadım:)

Ayrıca ilginç bir manyetik özelliği de var: Anahtarın arka kısmı mıknatıslı olduğundan başka mıknatıssız birşeyle(pense, kargaburun gibi) çevirmeye çalışırsanız da açılmıyor.
 
Katılım
23 Eki 2006
Mesajlar
74
Doğrudur, anahtarın arkasında yuvası var onunla açılıp kapanıyor. Ama fazla kullanmamak lazım çünkü anahtarın arkasındaki yuva plastik olduğundan yalama oluyor..
Birde yanılmıyorsam başka burgmanın anahtarıyla sakın kitlemeyin açılmıyor...

Malesef benim motorun önceki sahibi başarmış yalama yaptırmayı , ben o özelliği kullanamıyorum. Gerçi olsa kullanırmıydım pek sanmıyorum...
 
Katılım
23 May 2009
Mesajlar
28
Herkese merhaba , uzun araştırmalar sonucu dün itibari ile 2005 model 8500 km de oldukça temiz BURGMAN 400 sahibi oldum :)))))).İlk motorum olduğu için (ilk kez kulanmıyorum tabi :)) her türlü konuda önerileriniz için şimdiden çok teşşekkür ederim .İlk olarak yapılması gereken bakımlar hakkında yardımlarınızı bekliyorum.
 
Katılım
9 Ağu 2005
Mesajlar
126
Yağını 2 haftada bir kontrol etmeyi unutma,kontak kısmının oraya su kaçırma,alt kısmına dikkat biraz alçak çünkü,hayırlı uğurlu olsun kazaszı sürüşler dilerim...:rendeer:
 
Katılım
8 Nis 2005
Mesajlar
599
Herkese merhaba , uzun araştırmalar sonucu dün itibari ile 2005 model 8500 km de oldukça temiz BURGMAN 400 sahibi oldum :)))))).İlk motorum olduğu için (ilk kez kulanmıyorum tabi :)) her türlü konuda önerileriniz için şimdiden çok teşşekkür ederim .İlk olarak yapılması gereken bakımlar hakkında yardımlarınızı bekliyorum.

Hayırlı olsun allah kazasız belasız kullanmak nasip etsin. Burgman'ın yağını ihmal etme, onun dışında bu forumda geçmişte herşey yazıldı güzel bir kaynak incelersen her soruna cevap bulursun.
 
Katılım
31 Mar 2006
Mesajlar
862
Herkese merhaba , uzun araştırmalar sonucu dün itibari ile 2005 model 8500 km de oldukça temiz BURGMAN 400 sahibi oldum :)))))).İlk motorum olduğu için (ilk kez kulanmıyorum tabi :)) her türlü konuda önerileriniz için şimdiden çok teşşekkür ederim .İlk olarak yapılması gereken bakımlar hakkında yardımlarınızı bekliyorum.


hayırlı uğurlu olsun president. kazasız belasız kullanmanı dilerim.

biraz kendin hakkında bilgi verirsen seni tanıma fırsatımız olur.:)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 10:39 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 10:38 AM ----------

Hayırlı olsun allah kazasız belasız kullanmak nasip etsin. Burgman'ın yağını ihmal etme, onun dışında bu forumda geçmişte herşey yazıldı güzel bir kaynak incelersen her soruna cevap bulursun.

ne gitmediniz mi? goca suya?


deniz, serhat senin motor için zenci motoru diyor len:)
 
Katılım
22 Şub 2006
Mesajlar
79
Herkese merhaba , uzun araştırmalar sonucu dün itibari ile 2005 model 8500 km de oldukça temiz BURGMAN 400 sahibi oldum :)))))).İlk motorum olduğu için (ilk kez kulanmıyorum tabi :)) her türlü konuda önerileriniz için şimdiden çok teşşekkür ederim .İlk olarak yapılması gereken bakımlar hakkında yardımlarınızı bekliyorum.

Allah hayırlı kullanmak nasip etsin.6000 bakımı yapılmıştır,12000 bakımı var.Yağını kontrol et,kontrol çubuğunu vidalamadan yağını kontrol et,gerekirse ekleme yapabilirsin 4T scooter için 10/40 yağ ile...Agresif kullanımda daha çok yağ yakar,zaten agresif kullanılacak bir motor değil,tamamen keyif motorudur.Paylaşım sayfalarını şöyle bir süzersen her şeyi bulabirsin.Bu benim ikinci burgmanım,bu motor VAZGEÇİLMEZDİR.Motorunu değiştiren arkadaşlara sorarsak gözleri ve akılları hala ondadır.Öyle değil mi arkadaşlar??:):):)
 
Katılım
8 Nis 2005
Mesajlar
599
hayırlı uğurlu olsun president. kazasız belasız kullanmanı dilerim.

biraz kendin hakkında bilgi verirsen seni tanıma fırsatımız olur.:)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 10:39 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 10:38 AM ----------



ne gitmediniz mi? goca suya?


deniz, serhat senin motor için zenci motoru diyor len:)


Zenci menci motor işte ::cherry:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 08:54 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 08:52 AM ----------

Allah hayırlı kullanmak nasip etsin.6000 bakımı yapılmıştır,12000 bakımı var.Yağını kontrol et,kontrol çubuğunu vidalamadan yağını kontrol et,gerekirse ekleme yapabilirsin 4T scooter için 10/40 yağ ile...Agresif kullanımda daha çok yağ yakar,zaten agresif kullanılacak bir motor değil,tamamen keyif motorudur.Paylaşım sayfalarını şöyle bir süzersen her şeyi bulabirsin.Bu benim ikinci burgmanım,bu motor VAZGEÇİLMEZDİR.Motorunu değiştiren arkadaşlara sorarsak gözleri ve akılları hala ondadır.Öyle değil mi arkadaşlar??:):):)

Valla Burgman başka valla ne yalan soyliim
 
Katılım
25 Nis 2007
Mesajlar
160
Motorunu yeni alan arkadaşlara hayırlı olsun diyor, keyifli sürüşler diliyorum. Allah kaza bela vermesin.....
 
Katılım
4 Nis 2009
Mesajlar
37
Allah hayırlı kullanmak nasip etsin.6000 bakımı yapılmıştır,12000 bakımı var.Yağını kontrol et,kontrol çubuğunu vidalamadan yağını kontrol et,gerekirse ekleme yapabilirsin 4T scooter için 10/40 yağ ile...Agresif kullanımda daha çok yağ yakar,zaten agresif kullanılacak bir motor değil,tamamen keyif motorudur.Paylaşım sayfalarını şöyle bir süzersen her şeyi bulabirsin.Bu benim ikinci burgmanım,bu motor VAZGEÇİLMEZDİR.Motorunu değiştiren arkadaşlara sorarsak gözleri ve akılları hala ondadır.Öyle değil mi arkadaşlar??:):):)

Çok doğru söyledin. Burgman tam keyif motoru. Başka hiçbirine benzemez.
 
Katılım
23 May 2009
Mesajlar
28
Allah hayırlı kullanmak nasip etsin.6000 bakımı yapılmıştır,12000 bakımı var.Yağını kontrol et,kontrol çubuğunu vidalamadan yağını kontrol et,gerekirse ekleme yapabilirsin 4T scooter için 10/40 yağ ile...Agresif kullanımda daha çok yağ yakar,zaten agresif kullanılacak bir motor değil,tamamen keyif motorudur.Paylaşım sayfalarını şöyle bir süzersen her şeyi bulabirsin.Bu benim ikinci burgmanım,bu motor VAZGEÇİLMEZDİR.Motorunu değiştiren arkadaşlara sorarsak gözleri ve akılları hala ondadır.Öyle değil mi arkadaşlar??:):):)

Arkadaşlar ilginiz için çok teşekkürler, ben İzmirdeyim ,Karşıyaka da ,Bugün illk olarak 200 km yolumu yaptım. İzmir içi tur oldu biraz ama olsun çok keyifliydi.:)Ancak ilk uyarınız gerçekleşti, saat 22.00 de artık eve dönerken :), benzin aldım ve bir de ne göreyim 100 m sonra SARI IŞIK " OİL CHANGE " YANDI Hemen 200 m ilerideki benzincide durdum ve yağına baktık, yağ "aynen dediğiniz gibi" minimumda , hemen 10-40 yağ koyduk ( 1lt nin hepsini )hatta biraz fazla geldi max. biraz geçti, buraya kadar olağan dı ama şimdi en önemli sormu sormak istiyorum sarı ışık sönmedi :pr: bu neden kaynaklanıyor acaba , motorrumu eve getirdim kapattım ne yapmam lazım :silent:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:35 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:32 PM ----------

Bu arada sabah eşimle birlikte saat 10,30 gibi çıktık akşam 10,30 eve girdik, keyfin bu kadarı yani :mrgreen:
 
Katılım
30 Eki 2006
Mesajlar
1,220
İkaz yağın eksildiğini değil değişim vaktinin geldiğini belirten ve 500 den 5,500 km ye kadar ayarlanabilen bir uyarı düzeneği...
sol tuşa uzun basarak sarı ışığı yanıp söner hale getirip alarm km. sini 5,500 e kadar uzatarak geçici olarak söndürmeyi deneyebilirsin şimdilik...
Kesin çözümü birisi söyler ama şimdilik bir sorun yok için rahat olsun...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst