- Katılım
- 23 Eki 2006
- Mesajlar
- 74
An 400 ün yağını kontrol ederken tıpayı sıkıp mı bakıyorsunuz yoksa sıkmadan sokup çıkararak mı arkadaşlar?? 300km yolda 300gram yağ ekledim yahu???
Burgman yüksek hızlı kullanımda daha fazla yağ eksiltir ama söylediğin kadar eksiltme bence normal değil biraz fazla .