Suzuki Suzuki Burgman Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
23 Eki 2006
Mesajlar
74
An 400 ün yağını kontrol ederken tıpayı sıkıp mı bakıyorsunuz yoksa sıkmadan sokup çıkararak mı arkadaşlar?? 300km yolda 300gram yağ ekledim yahu???

Burgman yüksek hızlı kullanımda daha fazla yağ eksiltir ama söylediğin kadar eksiltme bence normal değil biraz fazla .
 
Katılım
19 Nis 2006
Mesajlar
117
merhaba arkadaşlar
ne zamandır aranıza katılamadım
cumartesi çalıştığım için gezilere katılamıyorum
diğer mesajlarda pazar gezileri içinde girişimler gördüm
ilerleyen günlerdeki gezileri takip edeceğim
umarım kısa zamanda kehveleri içerken sorularımla başınızı ağrıtmaya geleceğim
 
Katılım
6 May 2009
Mesajlar
15
arkadaşlar burgman ların uzun yolda son hızı kaç km dir benim motorum 120 geçmiyor esen rüzgarın etkisi olurmu
 
Katılım
26 Ara 2008
Mesajlar
1,205
esen rüzgarın yolun meyilinin etkisi olur ama hızınız bana düşük geldi bu motorları kullanan arkadaşlar daha net cevaplar verir.
 
Katılım
25 Nis 2007
Mesajlar
160
arkadaşlar burgman ların uzun yolda son hızı kaç km dir benim motorum 120 geçmiyor esen rüzgarın etkisi olurmu



Depocu, adaş

Şaka yapıyorsun herhalde, 120 yi 150 lik motorlar yapıyor. Senin motorda bir sorun olmasın bir baktır istersen. Ben sw"ye 170 basıyorum, gerçi çift silindir farkı olabilir belki birazı ama ben şahsen 120 yi burgman için kabul edemem. Hiç Burgman kullanmadım ama ters geldi bana. Bence bir baktır derim....
 
Katılım
8 Nis 2005
Mesajlar
599
arkadaşlar burgman ların uzun yolda son hızı kaç km dir benim motorum 120 geçmiyor esen rüzgarın etkisi olurmu

Burgman'ın debriyajı kötü bile olsa 140km/h yi anında görür sonra nazlana nazlana 150km/h yapar. 160 km/h için hafif meğil olması lazım yada debriyaj durumunun çok iyi olması gerekir
 
Katılım
25 Nis 2007
Mesajlar
160
Evet tabii bunlar kabul edilebilinir rakamlar. Arkadaşın motorunda bir sorun olmalı demekki....
 
Katılım
23 Eki 2006
Mesajlar
74
Hız düşüklüğü debriyajdanmı yoksa kayışın eskiliğindenmi olur sizce? Bence kayıştandır.
 
Katılım
22 Şub 2006
Mesajlar
79
Burgman'ın debriyajı kötü bile olsa 140km/h yi anında görür sonra nazlana nazlana 150km/h yapar. 160 km/h için hafif meğil olması lazım yada debriyaj durumunun çok iyi olması gerekir

Deniz' ciğim nerelerdesin sen ya:)Buraların teknikeri sen diye biliyorum ben :)
mübarek yorumlarını:) buralardan esirgeme lütfen...

Arkadaşın burgmanı 2001 model diye yazmıştı,eski model olmasından dolayı olabilir mi acaba?
 
Katılım
14 Mar 2007
Mesajlar
338
Otobanda 160 olan kadranı geçtik, 1.5 parmak altına indik:queen:

Benim Burgmanda şanslı bir adama satıldı:pale: hayrını görsün..
Ama gönlümüz burda
 
Katılım
3 Eki 2007
Mesajlar
260
Katılım
8 Nis 2005
Mesajlar
599
Deniz' ciğim nerelerdesin sen ya:)Buraların teknikeri sen diye biliyorum ben :)
mübarek yorumlarını:) buralardan esirgeme lütfen...

Arkadaşın burgmanı 2001 model diye yazmıştı,eski model olmasından dolayı olabilir mi acaba?

Sağolasın Serhan,

Eski kasa Burgman farklı olabilir ama 120 de az geldi 140 rahat yapar.
Kayış eskirse hız düşer. Varyötör misketleri (baga) aşınmışsa bundan da olur
 
Katılım
25 Eyl 2008
Mesajlar
246
beyler selam nerelerdesiniz neler yapıyorsunuz:)bugün kartal aydos a ilk kez iş yerinden arkadaşlarla paintball oynamaya gittim çok deli bişey yaa:)ormanda resmen savaşıyorsun yapmayan varsa tavsiye ederim.yarın sabah kozyatağından 10.30 da shell kayalardan vespa clup ın yaza merhaba gezisi var eşli çoluk çocuk gitceklermiş ben kararsızım aklınızda olsun.güzel bi gruptur o.sevgiler...
 
Katılım
31 Mar 2006
Mesajlar
283
motorda performansın düşmesi kesinlikle kayışla alaklı değil, varyatörden de değil. hava filtresi, buji ve enjektör'den doayı performas düşer. enjektörü temizletin, buji ve hava filtreini de kontrol edin temizleyin veya gerekiyora değiştirin. motor sıfır gibi olsun, istediğiniz performansı alırsınız motordan.
 
Katılım
6 May 2009
Mesajlar
15
arkadaşlar bilgileriniz için teşekkürler sorularımla kafanızı ağrıtıyorsam kusuruma bakmayın motorum ayakcığınday ken tam gaz verdimi son gaz da motor sesi alçalıp yükseliyor çözemedim neden yaptığını şimdiden yanıtlarınız için teşekkürler
 
Katılım
30 Eki 2006
Mesajlar
1,220
arkadaşlar bilgileriniz için teşekkürler sorularımla kafanızı ağrıtıyorsam kusuruma bakmayın motorum ayakcığınday ken tam gaz verdimi son gaz da motor sesi alçalıp yükseliyor çözemedim neden yaptığını şimdiden yanıtlarınız için teşekkürler

O sırada 9,500 devir gösteriyor mu devis saati? Yani tüm devri bitirmiş bir kesip bir veriyor ses ondan değişip duruyor... bence yani...
 
Katılım
4 Nis 2009
Mesajlar
37
Selam Arkadaşlar :thumleft:

Ben birkaç zamandır yurt dışındayım. Ama cuma akşam İstanbul'da olacağım. Hafta sonu için gezi planları var mı?

Motor yeni granajları ile servisten çıktı. Süper oldu. Sanki bayiden yeni almış gibi. Yurt dışına cıkmadan bir gece önce aldım. Daha binemedim bile. Hafta sonunu dört gözle bekliyorum.

Bu arada yeni Burgman'cılar katılmış gaiba.

Sevgiyle kalın.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Üst