- Katılım
- 15 Eyl 2007
- Mesajlar
- 732
Bugün servise girdim arkadaşlar 12.000 bakımına 75 TL tuttu
ale: Önceden 60 lira tutardı köklemişler zammı:farao: Bizim kullandığımız bujileri honda kendisi üretiyormuş piyasada bulunmuyormuş öyle dedi servisteki yedek parça sorumlusu arkadaş araştırdım ama bulamadım dedi:silent: Önceden 11-12 liraya satıyorlardı bujiyi şimdi olmuş 20 lira:farao:
Neyse giren şemsiye açılmıyor nabalım
İlk defa subap ayarı yapıldı motora bugün ve çok güzel oldu
Gaz yemesi değişti motorun asabiye bağladı
Servisteki elemanlada muabbet ettik biraz ayarı yaparken önceden olmuş bir olayı anlattı tırstım:cyclopsan Önceden bir müşterisi varmış bunların motoru tam hatırlayamadı titanmış sanırım neyse subap ayarlarını falan yaparken muabbet etmişler adamla demiş sana ölüm makinası yapıyorum die gırgırına adam kaza yapmış ve ölmüş onu anlattı bana bide dio ölüm makinasına benzedi senin motorda o ne dedim anlattı işte aman abi dedim sen bana yaşam makinası yap:mrgreen:
Diğer işlemlerde genel bakımlarda yapılan işlemler zaten sağını solunu sık yağını değiştir ıvır zıvır:cat:
Neyse giren şemsiye açılmıyor nabalım
İlk defa subap ayarı yapıldı motora bugün ve çok güzel oldu
Diğer işlemlerde genel bakımlarda yapılan işlemler zaten sağını solunu sık yağını değiştir ıvır zıvır:cat:
