Honda Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
15 Eyl 2007
Mesajlar
732
Bugün servise girdim arkadaşlar 12.000 bakımına 75 TL tuttu:pale: Önceden 60 lira tutardı köklemişler zammı:farao: Bizim kullandığımız bujileri honda kendisi üretiyormuş piyasada bulunmuyormuş öyle dedi servisteki yedek parça sorumlusu arkadaş araştırdım ama bulamadım dedi:silent: Önceden 11-12 liraya satıyorlardı bujiyi şimdi olmuş 20 lira:farao:

Neyse giren şemsiye açılmıyor nabalım:p

İlk defa subap ayarı yapıldı motora bugün ve çok güzel oldu:) Gaz yemesi değişti motorun asabiye bağladı:) Servisteki elemanlada muabbet ettik biraz ayarı yaparken önceden olmuş bir olayı anlattı tırstım:cyclopsan Önceden bir müşterisi varmış bunların motoru tam hatırlayamadı titanmış sanırım neyse subap ayarlarını falan yaparken muabbet etmişler adamla demiş sana ölüm makinası yapıyorum die gırgırına adam kaza yapmış ve ölmüş onu anlattı bana bide dio ölüm makinasına benzedi senin motorda o ne dedim anlattı işte aman abi dedim sen bana yaşam makinası yap:mrgreen:

Diğer işlemlerde genel bakımlarda yapılan işlemler zaten sağını solunu sık yağını değiştir ıvır zıvır:cat:
 
Katılım
19 Nis 2009
Mesajlar
1,684
Ya bende arka çanta, tank pad, ve kilit almak istiyorum bir yere sabitlemek için.Arka çantanın büyüklüğü 1 açılabilir kask alsa yeter.Bunları en uygun fiyata İstanbul'da nerede bulabilirim?(Avrupa yakasında)

hocam istanbul firmalarının neredeyse hepsinin nette sayfaları var oradan bir fiyat araştırması da yapabilirsin. İzmirli oldugumdan bu konuda sana pek adres veremiyorum ama aklında fiyatlama açısından bir nette gezin derim. hatta sahibinden ikinci el ve sıfır çantalar da var ordan da bir bak belki temiz ama ikinnci el neden olmasın?
 
Katılım
10 Haz 2008
Mesajlar
193
hocam istanbul firmalarının neredeyse hepsinin nette sayfaları var oradan bir fiyat araştırması da yapabilirsin. İzmirli oldugumdan bu konuda sana pek adres veremiyorum ama aklında fiyatlama açısından bir nette gezin derim. hatta sahibinden ikinci el ve sıfır çantalar da var ordan da bir bak belki temiz ama ikinnci el neden olmasın?

Çok mantıklı.Genç Kaptan nickli üye'ye bir mesaj attım.Hadi hayırlısı :)
 
Katılım
4 Nis 2007
Mesajlar
392
arka çanta bende var shad32...
kullanmadıgım için satıyorum...
ilgilenirsen görüşebiliriz...



lastik olayına gelince benim lastikler duro...
dikenleri üzerinde 2.el aldım motoru..
büyük ihtimal üzerindeki orjinal lastikleri...
lastiklerden memnun oldugum söylenemez..
ön arka ırc marka lastik sirkecide 100 tl..
eger kullanan var ve memnnun ise bende taktırmayı düşünüyorum..
iyi sürüşler..

ben ön arka ırc kullanıyorum arkabi boy büyüğü 100 lük 8000km de değiştirdim lastikleri ve motor kullanmaktan zevk almaya başladım diyebilirim şu an 10500km deyim duro ile arasında dağlar kadar fark var
 
Katılım
12 May 2009
Mesajlar
11
beyler cbf 150 ile innova arasında karar vermekte zorlanıyorum.sizler tecrübelisiniz hangisini tavsiye edersiniz???
 
Katılım
27 Nis 2007
Mesajlar
2,419
ben ön arka ırc kullanıyorum arkabi boy büyüğü 100 lük 8000km de değiştirdim lastikleri ve motor kullanmaktan zevk almaya başladım diyebilirim şu an 10500km deyim duro ile arasında dağlar kadar fark var

Hocam bende bi ebat büyük lastik takmayı aklımdan geçiriyorum ama aklımda şu sorular var. cevaplaybilirsen sevinirim:

1 - motorun maximum hızında bi değişiklik oldumu ?

2 - yakıt tüketimi ? bir depo ile yedeğe geçmeden kaç km yol yapıyorsun?
 
Katılım
5 Nis 2007
Mesajlar
1,882
ben maaşı alır almaz hemen ırc lastikleri çakayım makinanın altına :)
bir ebat büyügü derken genişlik bakımından demi?
bide oring zincir takarım tamam sayılır gerçi aklımda yapacaklarım var:)
buda benim makinadan bir kare :)

 
Katılım
11 Eki 2007
Mesajlar
2,838
Şu an 8500 km deyim 12 bin bakımında bende 100 lük ırc düşünüyorum arkaya ama benimde kafamda soru işaretleri var. Maksimum hızın düşebileceğinden endişeleniyorum. Arka lastikte 100 lük kullanan ark..lar varya yorumlarını bekliyorum. Motorun dinamikleri nasıl değişti ?
 
Katılım
26 Ara 2008
Mesajlar
1,205
ben maaşı alır almaz hemen ırc lastikleri çakayım makinanın altına :)
bir ebat büyügü derken genişlik bakımından demi?
bide oring zincir takarım tamam sayılır gerçi aklımda yapacaklarım var:)
buda benim makinadan bir kare :)


Abi motor süper duruyor daha yanlış hatırlamıyorsam yeni sayılır hayırlı uğurlu olsun kazasız belasız kullan çok temizmiş motosikletin.:cat:
 
Katılım
29 Eyl 2007
Mesajlar
6,279
Şu an 8500 km deyim 12 bin bakımında bende 100 lük ırc düşünüyorum arkaya ama benimde kafamda soru işaretleri var. Maksimum hızın düşebileceğinden endişeleniyorum. Arka lastikte 100 lük kullanan ark..lar varya yorumlarını bekliyorum. Motorun dinamikleri nasıl değişti ?

sert bi lastik olursa hızın düşecegini sanmiorum ama yumuşak hamurlu bi lasyik olursa birz etkiler diye düşünüyorum kendim ybr de kullaniyorum 100 lük lastigi 125 cc motor olmasina ragmen hiç bi fark hissetmedim tabi lastik sert hamur:wiinkk:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
19 Ağu 2008
Mesajlar
556
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bugün servise girdim arkadaşlar 12.000 bakımına 75 TL tuttu:pale: Önceden 60 lira tutardı köklemişler zammı:farao: Bizim kullandığımız bujileri honda kendisi üretiyormuş piyasada bulunmuyormuş öyle dedi servisteki yedek parça sorumlusu arkadaş araştırdım ama bulamadım dedi:silent: Önceden 11-12 liraya satıyorlardı bujiyi şimdi olmuş 20 lira:farao:

Neyse giren şemsiye açılmıyor nabalım:p

İlk defa subap ayarı yapıldı motora bugün ve çok güzel oldu:) Gaz yemesi değişti motorun asabiye bağladı:) Servisteki elemanlada muabbet ettik biraz ayarı yaparken önceden olmuş bir olayı anlattı tırstım:cyclopsan Önceden bir müşterisi varmış bunların motoru tam hatırlayamadı titanmış sanırım neyse subap ayarlarını falan yaparken muabbet etmişler adamla demiş sana ölüm makinası yapıyorum die gırgırına adam kaza yapmış ve ölmüş onu anlattı bana bide dio ölüm makinasına benzedi senin motorda o ne dedim anlattı işte aman abi dedim sen bana yaşam makinası yap:mrgreen:

Diğer işlemlerde genel bakımlarda yapılan işlemler zaten sağını solunu sık yağını değiştir ıvır zıvır:cat:

Bende Hyundai accent otomobil vardı.10.000'de bir bakıma gidiyodum.CBF150 kadar tutmuyodu bakım masrafları.İyiki 12.000'den önce satmışım.Alan kişi düşünsün.Bu ne yaw.Altı üstü 150cc'lik motor.:pr:
 
Katılım
29 Eyl 2007
Mesajlar
6,279
valla hakkaten cok para almişlar o bujide ne öyle ya altin kaplamami varmi böyle bişey gercekten cbf 150nin bujisi standart bişey degilmi illa hondadan mi alinmasi gerekiyor yoksa servismi üç kagitçi ben 75 liraya 10 kez ybr imda bakim yapiyorum kendim yaptigim için ucuz oluyor:)
 
Katılım
15 Eyl 2007
Mesajlar
732
Bende Hyundai accent otomobil vardı.10.000'de bir bakıma gidiyodum.CBF150 kadar tutmuyodu bakım masrafları.İyiki 12.000'den önce satmışım.Alan kişi düşünsün.Bu ne yaw.Altı üstü 150cc'lik motor.:pr:


Biraz tuzlu Honda servisler haklısın ama Honda alan kişide bunu bilerek alıyor zaten:cat: Garanti olayı olduğu için el mahkum gidip bayılıyoruz parayı sonuçta yaptıkları işlemleri ben kendimde yapabilirim (subap ayarını şuan yapamamda öğrenilir oda) fakat işte hesaba vursan yine en az 30 liraya maal olur kendim yapsam ve garanti dışı kalır ileriki zamanlarda bir problem olursa o zaman daha kötü çünkü Hondanın parçaları uçuk fiyatlarda:wiinkk: Yani sonuçta 4.000 km de bir verdiğimiz extra 40 lira (işçilik parası olarak alıyorlar) çok büyük bir para değil en azından için rahat herhangi bir sorunda garantiden istediğin parçayı değiştirebilirsin:wiinkk:


valla hakkaten cok para almişlar o bujide ne öyle ya altin kaplamami varmi böyle bişey gercekten cbf 150nin bujisi standart bişey degilmi illa hondadan mi alinmasi gerekiyor yoksa servismi üç kagitçi ben 75 liraya 10 kez ybr imda bakim yapiyorum kendim yaptigim için ucuz oluyor:)


Buji olayı tamamen sallama bence ne farkı olacak ki ya:silent: Senin Ybr ye taktığın buji benim Cbf ede takılır yani:cat: Bende bundan sonra bujiyi 8.000 de bir değiştircem:) Zaten üstünden çıkan buji tertemiz oluyor ne bir karartı var nede yağ falan 8.000 km götürür yani bizde böyle tasarruf yapcaz artık nabalım:p
 
Katılım
10 Haz 2008
Mesajlar
193
Off...
Ya herkesin arka teker gıcır duruyor.Benimki resmen siyah olmuş.Zinciri temizleyip yağlıyorum.Bir yola çıkıyorum hop bütün yağ arka tekere sıçrıyor.Temizlemeside çok zor oluyor.Ne yapmalı?Neden böyle oluyor?
 
Katılım
15 Eyl 2007
Mesajlar
732
Off...
Ya herkesin arka teker gıcır duruyor.Benimki resmen siyah olmuş.Zinciri temizleyip yağlıyorum.Bir yola çıkıyorum hop bütün yağ arka tekere sıçrıyor.Temizlemeside çok zor oluyor.Ne yapmalı?Neden böyle oluyor?

Malesef bu hepimizin sorunu:pale: Yapabileceğimiz en iyi şey zinciri geceden yağlayıp ertesi gün yola çıkmak eğer böyle yapmıyorsan bütün yağın janta ve lastiğe gitmesi normal:cat:

Birde şöyle bir husus var zincirinin temiz olmasına dikkat et:cat: Neden dersen ben şuna dikkat ettim eğer zincir pis ise sıktığın yağ o pislik ile kapkara oluyor ve lastiğe sıçrattığı zamanda dediğin gibi arka teker çok pisleniyor:cat: Ben sıvı gres aldım onu kullanıyorum biraz olsun çözülmüş gibi duruyor bu sorun ama sıvı gres zinciri çok iyi tutuyor sıçramıyor diye değil:) Rengi saydam sıvı gresin ve zincirimde temiz ise janta-lastiğe sıçrasada belli olmuyor ancak ellediğinde yapış yapış olduğunu yani sıçradığını anlıyorsun ama öyle senin dediğin gibi siyah olmuyor:wiinkk:
 
Katılım
29 Eyl 2007
Mesajlar
6,279
Bukadar iddalı konuşma. Ben siteye imac a giremedigim için foto atamıyorum ama ben neredeyse motora her binecegimde jantları siliyorum ve lastik tarlatıcı sprey kullanıyorum.... :cat::cat::cat:

arkadasim msn den benimle irtibata gec ben resmi koyarim bakalim en kral jant kimde:queen:
 
Katılım
15 Eyl 2007
Mesajlar
732
Tamam tamam tartışmayın en temiz jant bende (külliyen yalan:p):)

Yine yağlandı jant birazdan temizlicem bende:pale:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst