Kayseriden hiiiçç bayan arkadaş yok mu yafff..
şu an için sadece 3 bayan sürücümüz benim müşterim olarak 2 si scooter sürücüsü 1'i racing sürücüsü
---------- Mesaj ekleme zamanı: 08:54 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 08:49 AM ----------
ne yapacan sen bayan arkadaşı?
burası çöpçatan sitesi değil ki
:queen:

::koop::::koop::::138::queen:
---------- Mesaj ekleme zamanı: 08:56 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 08:54 AM ----------
Arkadaşlar facebook'da KMK yani Kayseri Motosiklet Külübümüze ait bir gurup oluşturdum bu guruba tüm kmk'üyelerini bekliyoruz,böylece daha iyi bir tanıtım yapacağımızı düşünüyorum... ilgili link aşağıdadır...
http://www.facebook.com/s.php?q=kmk...0692e8f05139a1ec89&gid=82200269346&ref=search
Aramızda üye olmayanlar var ise eğer facebook'a ilk önce üye olun...
tamam dır abi
---------- Mesaj ekleme zamanı: 08:58 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 08:56 AM ----------
Kayseri'de motor süren bir kız ne günlere kaldık yarabbi. Sana tavsiyem B ehliyeti al araba sür, motor merakın varsa erkek arkadaşın alsın sende arkasında gez.
not:Burada yer alan yorum ve tavsiyeler, yorum ve tavsiyede bulunanların kişisel görüşlerine dayanmaktadır.
bana göre (şahsi fikrim) hem doğrusun hem yanılıyosun kimse bence artçılıkla sürme zevkini alamaz ama kayseridede bayan motor sürücüsü olmak zor benim bayan müşterilerim kask eldiven kask renkli cam bu arada ondan sonra ver elini yollara:rendeer:
---------- Mesaj ekleme zamanı: 09:03 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 08:58 AM ----------
tundzhay, kayseri kanuni servisinden memnun musun nasıl??kanuni almayı düşünüyorumda yedek parçada felan sorun oluyormu?
önce yedek parça fiyatlarını araştır derim kanunide 2.el istersen bende 2009 model kanuni caracal 200 var sanırım 350 kmde falan ekstra olarak sisibar ön korkuluk 4 ad.xenon sis 2 ad.hella korna arka deri çanta deri depo çantası ön sosis çanta vs.vs fiyat 2800tl olur
---------- Mesaj ekleme zamanı: 09:04 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 09:03 AM ----------
:cat:
Ona katiliyorum, abaza insan kayniyor malesef, ama yinede kaski taktiktan sonra bi sorun olmaz bence
aynen öyle
---------- Mesaj ekleme zamanı: 09:05 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 09:04 AM ----------
bunların başındada tuncay abi geliyor:queen::queen:
:queen::queen::queen::queen:
---------- Mesaj ekleme zamanı: 09:06 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 09:05 AM ----------
ne yaparsin ya genclik iste. Uyduk seytana
yoksa şu motosikletli kapkaçcıdamı sensin
---------- Mesaj ekleme zamanı: 09:07 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 09:06 AM ----------
Bu arada Kayseri de iyi bir motorsiklek eğitimi veren yer var mı? Ehliyet aldıktan sonra bir Honda CBR 125 R almayı düşünüyorum da, iyi bir durumda trafiğe çıkmak istiyorum.
ehliyeti alacağın kurs verebilir
---------- Mesaj ekleme zamanı: 09:41 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 09:07 AM ----------
Günaydın Kayseri mt ..İstanbuldan sevgiler..:rendeer:
günaydın sağolun kayseri mt ve KMK den de istanbula saygılarr:rendeer: