Kayseriden hiiiçç bayan arkadaş yok mu yafff..![]()
hayırlı teskereler fatih.darısı basına inşallah hayırlısıyla yapıp gelirsin bak benimki bitti bile inş. hafta sonu orada olurum atarsa çarşı......
tuncay ve ferhat ilk buluşmayı bi gözönüne getirin şimdi motorları sıra sıra görünce burada yerimde duramıyorum.bide benim ejderin sesini özledim yav.
evet yok maalesef numuneyim ben:cherry:
keşke daha fazla olsa alacağım yazın ehliyet işimi hallettikten sonra..
en son motor almayı planlıyorum deneyimim yok bakıyorum araştırıyorum..![]()
Bu konuda mehmet'e danışın :cat: o'size elinden geldiğince yardımcı olur...
evet yok maalesef numuneyim ben:cherry:
keşke daha fazla olsa alacağım yazın ehliyet işimi hallettikten sonra..
en son motor almayı planlıyorum deneyimim yok bakıyorum araştırıyorum..![]()
http://www.youtube.com/watch?v=FqQUxXBKnkY
şunu bi izleyin