[Kayseri - MT]

Katılım
20 Nis 2009
Mesajlar
20
yok efendim yanlış anladınız ben bayanım kayseriden var mı..
motor meraklııs dedim yakında alacağım fikir ediniyorum :)
 
Katılım
26 May 2008
Mesajlar
3,547
he pardon o zaman:rendeer:
bildiğim kadarıyla bayan sürücü pek yok. olan da az zaten. genelde artçı olarak geliyorlar gezilere :)
 
Katılım
20 Nis 2009
Mesajlar
20
evet yok maalesef numuneyim ben:cherry:
keşke daha fazla olsa alacağım yazın ehliyet işimi hallettikten sonra..
en son motor almayı planlıyorum deneyimim yok bakıyorum araştırıyorum..:)
 
Katılım
13 Mar 2008
Mesajlar
691
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hayırlı teskereler fatih.darısı basına inşallah hayırlısıyla yapıp gelirsin bak benimki bitti bile inş. hafta sonu orada olurum atarsa çarşı......
tuncay ve ferhat ilk buluşmayı bi gözönüne getirin şimdi motorları sıra sıra görünce burada yerimde duramıyorum.bide benim ejderin sesini özledim yav.

Merhaba murat,geçen bizde tuncay ile ilk buluşmamızdan bahsetmiştik,nereden nereye geldik bak!!herşey daha güzel olacak emin ol sadece ilacımız zamandır..
Kayseri'mt'yi yani KMK'kulübümüzü inşallah sadece kayseri'ye değil türkiye'ye duyuracaz :cat:
seni ve macit'ini özledik :rendeer: bir an önce aramıza dönmen dileğiyle..selamlar
 
Katılım
26 May 2008
Mesajlar
3,547
ehliyet şart zaten. ben ehliyeti almadan motor aldım ama kullanamadım ceza yemekten tırstığım için 1000 ytl ceza var az değil ya. şimdi aldım rahat rahat geziyorum.
tanıdığım bir iki bayan motor süren var onlarda scooter kullanıyor, sana tavsiyem vitesli ve küçük cc li bi motor alman. benim yaptığım gibi :)
 
Katılım
13 Mar 2008
Mesajlar
691
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
evet yok maalesef numuneyim ben:cherry:
keşke daha fazla olsa alacağım yazın ehliyet işimi hallettikten sonra..
en son motor almayı planlıyorum deneyimim yok bakıyorum araştırıyorum..:)

Bu konuda mehmet'e danışın :cat: o'size elinden geldiğince yardımcı olur...
 
Katılım
13 Mar 2008
Mesajlar
691
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Son düzenleme:
Katılım
15 May 2009
Mesajlar
98
evet yok maalesef numuneyim ben:cherry:
keşke daha fazla olsa alacağım yazın ehliyet işimi hallettikten sonra..
en son motor almayı planlıyorum deneyimim yok bakıyorum araştırıyorum..:)

Kayseri'de motor süren bir kız ne günlere kaldık yarabbi. Sana tavsiyem B ehliyeti al araba sür, motor merakın varsa erkek arkadaşın alsın sende arkasında gez.
not:Burada yer alan yorum ve tavsiyeler, yorum ve tavsiyede bulunanların kişisel görüşlerine dayanmaktadır.
 
Katılım
25 Nis 2009
Mesajlar
27
tundzhay, kayseri kanuni servisinden memnun musun nasıl??kanuni almayı düşünüyorumda yedek parçada felan sorun oluyormu?
 
Katılım
26 May 2008
Mesajlar
3,547
valla motordan memnunum. Gecenlerde arka signal kirildi adamlar 20 ytl fiyat cekti. Bende almadim. Mehmet abinin amcasi sagolsun 1 saat ugrasti bi sekilde yapistirdik oyle hallettik. Su anda on martosorlerden birisinin kecesi patlamis yag sizdiriyor. Haftaya gotururum yaptirmaya. Ama servise degil bildigim ustaya. Kanuni servisinden pek memnun degiller. Tanidik bildik ustaya giturmek motoru mantikli. Hor kullanmazsan motoru pek sorun cikartmaz
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst