[Kayseri - MT]

Katılım
15 May 2009
Mesajlar
98
jr. abimiz hoş geldiniz aramıza. demek baya bi zaman bizimlesin :)
umarım güzel anılarla burdan ayrılırsın.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:29 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:28 PM ----------


yerin nerde abi? :)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:29 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:29 PM ----------



o0o murat abi özledik seni yaw. hadi gel artık..haftayı 4 gözle bekliyoruz.
valla ne çabuk bitirdin askerliği anlamadık he :queen:

Talas postanesinin arkasında oturuyorum arkadaş misafir olduğundan eve davet edeceğim balkonda çay keyfi, Talas'a gelemesende ara beni buluşalım bir şekilde (533) telefon numaram...
 
Son düzenleme:

jr.

Katılım
19 Kas 2006
Mesajlar
2,724
sıcak karşılama için herkese teşekkürler. ybr istemiyorum dostum kalıplı çinçon yok mu elinde? Kanuni istiyorum ben.
 

jr.

Katılım
19 Kas 2006
Mesajlar
2,724
kanuni yedek parçada 1 numara denir hep. yerini öğrendim uğrarım dostum.
 
Katılım
25 Nis 2009
Mesajlar
27
fatih abi atv alacam da hangi modelleri tavsiye edersin bana kanuni 300 uygun gibi geldi sen ne düşünürsün??
 
Katılım
15 May 2009
Mesajlar
98
Arkadaşlar gezi için ne planlıyoruz Kapadokya tarafı uyar mı orada da çok iki tekerli araç kullanılıyor bildiğim kadarıyla bir de atların üstünde turistler gördüm son gittiğimde :)
 
Katılım
26 May 2008
Mesajlar
3,547
sagolasın tuncayım

ne için sağ ol dedin anladım

---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:15 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:14 PM ----------

Arkadaşlar gezi için ne planlıyoruz Kapadokya tarafı uyar mı orada da çok iki tekerli araç kullanılıyor bildiğim kadarıyla bir de atların üstünde turistler gördüm son gittiğimde :)
hep ürgüp hep ürgüp olmazki biraz değişik yerlleere gidelim
bizde ata binelim:)
 
Son düzenleme:
Katılım
23 Şub 2009
Mesajlar
135
ne atı tuncay abi hayırdır:queen:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 08:38 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 08:37 AM ----------

kanuni yedek parçada 1 numara denir hep. yerini öğrendim uğrarım dostum.

kanuni kadar parçası pahalı motor görmedik biz göremeyisde parça dendi mi ilk akla gelen firma MONDİAL:cat:
 
Katılım
22 Şub 2009
Mesajlar
1,065
selam arkadaşlar eee askerliği de yedik bitirdik. tuni amma çok fotoğraf çekmişiniz süper olmuş gezi maşallah. haftaya görüşürüz. kazasız sürüşler.

abi istersen seni terminalden biz alalım

---------- Mesaj ekleme zamanı: 09:56 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 09:55 AM ----------

Mehmet abi tatlı için söz veremiyorum sen durumları biliyosun ama gelmeye çalışacağım

biliyorum barış fırsat bulursan mutlaka gel ama

---------- Mesaj ekleme zamanı: 09:59 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 09:56 AM ----------

arkadaşlar 2 aylığına iş icabı kayserideyim. Tanışmak dileğiyle.

hoş geldiniz kayseriye bu gün akşam (pazartesi 18 mayıs) saat 20:00 da gelirseniz bekleriz ismim mehmet kmk (kayseri motosiklet kulubü ) başkanıyım :queen:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 10:00 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 09:59 AM ----------

sıcak karşılama için herkese teşekkürler. ybr istemiyorum dostum kalıplı çinçon yok mu elinde? Kanuni istiyorum ben.

kanuni bayii si arkadaşımızdır gelirseniz yönlendiririz sizi

---------- Mesaj ekleme zamanı: 10:04 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 10:00 AM ----------

arkadaşlar bu akşam benden size birde mangal
 
Katılım
15 May 2009
Mesajlar
98
ne için sağ ol dedin anladım

---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:15 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:14 PM ----------


hep ürgüp hep ürgüp olmazki biraz değişik yerlleere gidelim
bizde ata binelim:)

Biz de ata binelim deyince geçenlerde radyodan duydum Kayseriye de binicilik kursu veren ve at kiralama yeri açılmış yeri Organize sanayi tarafında bir köymüş gidip görmek de fayda var...
 
Katılım
26 May 2008
Mesajlar
3,547
umarım fiyatları uçuk değildir.

dün hisarcığa gittim bi iş için. orda atv leri gördüm bi sürü tek sıra olmuşlar gidiyorlardı. 30 ytl e liralanıyormuş atv ler. yabi belli bi güzergahta dağ tepe çayır geliliyormuş ortalama 2 saat sürüyormuş..
onu da deneye biliriz bi gün...

---------- Mesaj ekleme zamanı: 10:47 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 10:47 AM ----------

çalıştıran kişi benim arkadaşım ne zaman derseniz gidebiliriz

mehmet abi senin de tanımadığın adam yok..
boşuna başkan olmadın :)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 10:50 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 10:47 AM ----------

Biz de ata binelim deyince geçenlerde radyodan duydum Kayseriye de binicilik kursu veren ve at kiralama yeri açılmış yeri Organize sanayi tarafında bir köymüş gidip görmek de fayda var...

sanırım endürlükte de var. 2 gün önce önünden geçtim.
http://www.kayserikent.com/site/page.asp?dsy_id=22642
 
Katılım
22 Şub 2009
Mesajlar
1,065
umarım fiyatları uçuk değildir.

dün hisarcığa gittim bi iş için. orda atv leri gördüm bi sürü tek sıra olmuşlar gidiyorlardı. 30 ytl e liralanıyormuş atv ler. yabi belli bi güzergahta dağ tepe çayır geliliyormuş ortalama 2 saat sürüyormuş..
onu da deneye biliriz bi gün...

---------- Mesaj ekleme zamanı: 10:47 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 10:47 AM ----------



mehmet abi senin de tanımadığın adam yok..
boşuna başkan olmadın :)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 10:50 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 10:47 AM ----------



sanırım endürlükte de var. 2 gün önce önünden geçtim.
http://www.kayserikent.com/site/page.asp?dsy_id=22642

benim atv kiralamama gerek yok tuncay
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst