arkadaşlar 2 aylığına iş icabı kayserideyim. Tanışmak dileğiyle.
Hoşgeldiniz...
arkadaşlar 2 aylığına iş icabı kayserideyim. Tanışmak dileğiyle.
ne markalar var elinde? bende limit 3000-3500. kanuni var mı? gelirim valla.
jr. abimiz hoş geldiniz aramıza. demek baya bi zaman bizimlesin
umarım güzel anılarla burdan ayrılırsın.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:29 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:28 PM ----------
yerin nerde abi?
---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:29 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:29 PM ----------
o0o murat abi özledik seni yaw. hadi gel artık..haftayı 4 gözle bekliyoruz.
valla ne çabuk bitirdin askerliği anlamadık he :queen:
sıcak karşılama için herkese teşekkürler. ybr istemiyorum dostum kalıplı çinçon yok mu elinde? Kanuni istiyorum ben.
sagolasın tuncayım
hep ürgüp hep ürgüp olmazki biraz değişik yerlleere gidelimArkadaşlar gezi için ne planlıyoruz Kapadokya tarafı uyar mı orada da çok iki tekerli araç kullanılıyor bildiğim kadarıyla bir de atların üstünde turistler gördüm son gittiğimde![]()
kanuni yedek parçada 1 numara denir hep. yerini öğrendim uğrarım dostum.
selam arkadaşlar eee askerliği de yedik bitirdik. tuni amma çok fotoğraf çekmişiniz süper olmuş gezi maşallah. haftaya görüşürüz. kazasız sürüşler.
Mehmet abi tatlı için söz veremiyorum sen durumları biliyosun ama gelmeye çalışacağım
arkadaşlar 2 aylığına iş icabı kayserideyim. Tanışmak dileğiyle.
sıcak karşılama için herkese teşekkürler. ybr istemiyorum dostum kalıplı çinçon yok mu elinde? Kanuni istiyorum ben.
arkadaşlar bu akşam benden size birde mangal
yürü be başkan kim tutar seni :queen::queen::queen::queen:
ne için sağ ol dedin anladım
---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:15 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:14 PM ----------
hep ürgüp hep ürgüp olmazki biraz değişik yerlleere gidelim
bizde ata binelim![]()
Biz de ata binelim deyince geçenlerde radyodan duydum Kayseriye de binicilik kursu veren ve at kiralama yeri açılmış yeri Organize sanayi tarafında bir köymüş gidip görmek de fayda var...
çalıştıran kişi benim arkadaşım ne zaman derseniz gidebiliriz
Biz de ata binelim deyince geçenlerde radyodan duydum Kayseriye de binicilik kursu veren ve at kiralama yeri açılmış yeri Organize sanayi tarafında bir köymüş gidip görmek de fayda var...
umarım fiyatları uçuk değildir.
dün hisarcığa gittim bi iş için. orda atv leri gördüm bi sürü tek sıra olmuşlar gidiyorlardı. 30 ytl e liralanıyormuş atv ler. yabi belli bi güzergahta dağ tepe çayır geliliyormuş ortalama 2 saat sürüyormuş..
onu da deneye biliriz bi gün...
---------- Mesaj ekleme zamanı: 10:47 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 10:47 AM ----------
mehmet abi senin de tanımadığın adam yok..
boşuna başkan olmadın
---------- Mesaj ekleme zamanı: 10:50 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 10:47 AM ----------
sanırım endürlükte de var. 2 gün önce önünden geçtim.
http://www.kayserikent.com/site/page.asp?dsy_id=22642
çalıştıran kişi benim arkadaşım ne zaman derseniz gidebiliriz