
Sonradan okuyunca kelimeleri yerli yerinde kullanmadigimi fark ettim.
Demek istedigim sey, Kenan diger pilotlarla olan yaris içerisindeki munasebetlerinde naif davraniyor olacakti.

Bu konuda zaman zaman isin pustluguna kaçmakta yarar vardir.
Simdi yazacagim seyi yanlis anlamayin.
Yani bunu yapsin diye yazmiyorum.
Zaten durum o halde degil.
Kuçuk bir ornek, daha dogrusu bir soru sorayim sizlere.
Vereceginiz cevaplara gore konuyu gelistirelim.
Diyelimki sampiyonluga giden bir pilotsunuz.
En yakin rakibinizle aranizda bir puan fark var.
Siz ondesiniz.
Atiyorum sizin 381 puaniniz var.
Rakibiniz de 380 puanda.
Diger yarisçilara fark atmissiniz.
Yani yaris ikiniz arasinda.
Son yaris.
Yarisin bitmesine bir kaç tur kalmis.
Rakibiniz onunuzde gidiyor.
Ne yapsaniz, bir turlu yakalayamiyorsunuz.
Yan yana gelmeyi basarabilseniz dahi uzayip gidiyor.
Eger yarisi kazanirsa o sampiyon olacak.
Ne yaparsiniz?