Bu arada SuperBike da çok enteresan sonuçlara imza atilmis.
Neukirshufrshirkiriniskerh Suzuki ile SuperPole'un Pole pozisyonunu kapmis.
Ikincilige ise BMW ile Corser oturmus.
Biaggi Aprillia si ile 3. sirada.
Lider Haga 7. sirada yer alirken, takipçisi ve bu yilin buyuk sukse yapan Amerikalisi Spies, 14. sirada yarisa baslayacak.
Bir gecede teknolojik siçrama mi yapti bu motorlar yahu?:silent:
Hadi Aprillia tamam.
Sezon basindan beri kafaya oynuyor.
Ama Suzuki ile BMW ye ne oldu?
Dun yerlerde surunuyorlardi?:silent:
Eurosport veriyor.
Ya da Turk degilmis gibi yapip SBK live dan seyredebilirsiniz;
Ben oyle yapiyom.:mrgreen:
Spies 3. superpole sonunda en iyi zamanı elde etti.
Yarışa yine ilk sırada başlayacak. Bugün Coq ile benim verdiğimiz haberler uyuşmuyor, ilginç.
Resmi sitenin yalancısıyım.
Sbk Live'da geçtik ekran başına...
Kenan süper bir çıkış yaptı şu an 1.
Pitt 3.
Pit 2.'liğe yükseldi
Lascors 3. , laverty 4.
Kenan Pit'e geçildi. Pit 1.
Kenan Lascors'a da geçildi. 3. sırada
Laverty de geçti Kenan'ı . Kenan şu an 4.
Crutchlow 4'e yükseldi... Kenan ne yazııki 5. Fakat daha kimse yarıştan kopmuş değil. Herşey olabilir.
Kenan'ın arkasında Foret var... Bastırıyor...
Kenan iyi başlamasına rağmen Foret'e de geçild... 6.
Kenan West'e de şu an geçildi...
Crutchlow Kenan'ın önünde... Puan durumu dolayısıyla Kenan onu geçmeli...
Pit düştü!!!
Low side oldu... Birşeyi yok...
Pit'in düştüğü virajda yavaşlamadan yararlanan Kenan 3.lüğe yükseldi.
Crutclow ve Foret'e geçilen Kenan 5. sırada
Yarış bitti...
Laverty 1.
Crutchlow 2
Son düzlük öncesi 2 motora geçilen Lascors 3.
Kenan 5. Yarışı bırakmadı. Iyi bir yarış çıkardı.
Tabii Kenan'in dikkat etmesi gereken bir isim daha oldugunu geçen yarista ve bugun aldigi sonuçlara bakarak anlamak gerekir.
CBR 600 RR icat edildiginden beri SS yarislari Honda yarislarina donmus durumda.
Bu nedenle diger motosikletler ve pilotlar çok fazla dikkat çekmiyorlar.
Fakat bu adamin altinda da bir Honda var ve bu sezon oldukça tehlikeli olacak.
Evet Laverty den bahsediyorum.
Sayende nefis bir yarış izledim, kendi adıma forumun gelmiş geçmiş en güzel paylaşımıydı bu, çok teşekkürler.:cat:
Bir kaç ay önce verilen bu linkler şuan ne yazık ki bu arkadaş gibi beni mutlu etmedi,4 yarışıda izleyemedim http://img151.imageshack.us/img151/8641/adszceq.jpg
bu sorun yüzünden.