2009 Wsbk , Wss , Takvim, Pistler, Takımlar Ve Kenan Sofuoglu

Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
highslide izlemekten bıktım ya :( ne zaman su yarısları ntv yada cnn trt faslan verrecek of!
 

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
Bu arada SuperBike da çok enteresan sonuçlara imza atilmis.:)

Neukirshufrshirkiriniskerh Suzuki ile SuperPole'un Pole pozisyonunu kapmis.:)
Ikincilige ise BMW ile Corser oturmus.
Biaggi Aprillia si ile 3. sirada.

Lider Haga 7. sirada yer alirken, takipçisi ve bu yilin buyuk sukse yapan Amerikalisi Spies, 14. sirada yarisa baslayacak.

Bir gecede teknolojik siçrama mi yapti bu motorlar yahu?:silent:
Hadi Aprillia tamam.
Sezon basindan beri kafaya oynuyor.
Ama Suzuki ile BMW ye ne oldu?:)
Dun yerlerde surunuyorlardi?:silent:
 

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
Bu arada SuperBike da çok enteresan sonuçlara imza atilmis.:)

Neukirshufrshirkiriniskerh Suzuki ile SuperPole'un Pole pozisyonunu kapmis.:)
Ikincilige ise BMW ile Corser oturmus.
Biaggi Aprillia si ile 3. sirada.

Lider Haga 7. sirada yer alirken, takipçisi ve bu yilin buyuk sukse yapan Amerikalisi Spies, 14. sirada yarisa baslayacak.

Bir gecede teknolojik siçrama mi yapti bu motorlar yahu?:silent:
Hadi Aprillia tamam.
Sezon basindan beri kafaya oynuyor.
Ama Suzuki ile BMW ye ne oldu?:)
Dun yerlerde surunuyorlardi?:silent:

Benzini opetten almışlardır.:p

Hocam biz nerden izleyecez bunları, motor yok binemiyoruz, kanal yok göremiyoruz.:pr:
 

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
Eurosport veriyor.
Ya da Turk degilmis gibi yapip SBK live dan seyredebilirsiniz;:)

Ben oyle yapiyom.:mrgreen:
 

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
Eurosport veriyor.
Ya da Turk degilmis gibi yapip SBK live dan seyredebilirsiniz;:)

Ben oyle yapiyom.:mrgreen:

E abi nasıl yapacaz, Türk olduğumuz cumartesi gecesi internette oluşumuzdan belli olmuyor mu.:p
 
Katılım
10 Mar 2007
Mesajlar
516
Spies 3. superpole sonunda en iyi zamanı elde etti.

Yarışa yine ilk sırada başlayacak. Bugün Coq ile benim verdiğimiz haberler uyuşmuyor, ilginç.

Resmi sitenin yalancısıyım.
 

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
Spies 3. superpole sonunda en iyi zamanı elde etti.

Yarışa yine ilk sırada başlayacak. Bugün Coq ile benim verdiğimiz haberler uyuşmuyor, ilginç.

Resmi sitenin yalancısıyım.

Bu resmi site birimizi yiyiyo ama kimi?
:p

Sanirim guncelleme zamanlarini yakaliyoruz.
Oyle olunca da bu tur hatalar oluyor.:)
Dur ben bi daha bakayim suna.
 
Katılım
10 Mar 2007
Mesajlar
516
Kenan Assen'de yarışın hemen başında birinciliğe yükseldi ama daha sonra 7.liğe kadar geriledi, son 6 tur kala 5. oldu, bu sonuçla şampiyonda sanırım 3. sırada.

Andrew Pitt birkaç tur kala düştü, arkadaki yarışçı Pitt'in parmaklarının üzerinden geçti. Herhangi bir açıklama yapmadılar. Ama kırık olabilir.
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
Sbk Live'da geçtik ekran başına... :)

Kenan süper bir çıkış yaptı şu an 1.
Pitt 3.

Pit 2.'liğe yükseldi
Lascors 3. , laverty 4.

Kenan Pit'e geçildi. Pit 1.

Kenan Lascors'a da geçildi. 3. sırada

Laverty de geçti Kenan'ı . Kenan şu an 4.

Crutchlow 4'e yükseldi... Kenan ne yazııki 5. Fakat daha kimse yarıştan kopmuş değil. Herşey olabilir.

Kenan'ın arkasında Foret var... Bastırıyor...

Kenan iyi başlamasına rağmen Foret'e de geçild... 6.

Kenan West'e de şu an geçildi...

Crutchlow Kenan'ın önünde... Puan durumu dolayısıyla Kenan onu geçmeli...

Pit düştü!!!
Low side oldu... Birşeyi yok...

Pit'in düştüğü virajda yavaşlamadan yararlanan Kenan 3.lüğe yükseldi.

Crutclow ve Foret'e geçilen Kenan 5. sırada

Yarış bitti...
Laverty 1.
Crutchlow 2
Son düzlük öncesi 2 motora geçilen Lascors 3.

Kenan 5. Yarışı bırakmadı. Iyi bir yarış çıkardı.

tablotbr.jpg
 
Katılım
10 Mar 2007
Mesajlar
516
ŞAMPİYONADA GENEL SIRALAMA

1.Cal CrutchlowYamaha74

2.Eugene LavertyHonda68

3.Kenan SofuogluHonda65

4.Anthony WestHonda52

5.Andrew PittHonda43

6.Mark AitchisonHonda34

7.Fabien ForetYamaha28

8.Joan LascorzKawasaki27

9.Matthieu LagriveHonda25

10.Barry VenemanSuzuki25

11.Michele PirroYamaha24

12.Robbin HarmsHonda23

13.Massimo RoccoliHonda20

14.Katsuaki FujiwaraKawasaki13

15.Garry McCoyTriumph12

16.Gianluca NannelliTriumph10

17.Gianluca VizzielloHonda7

18.Patrik VostàrekHonda5

19.Miguel PraiaHonda4

20.Tata PraditaYamaha1
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
Lascors'a şaşırdım... Çok güzel bir yarış sürdürdü. Son viraj'da geçilmese 1.'ydi... Ben şahsen 1. olmasını isterdim.
 

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
Tabii Kenan'in dikkat etmesi gereken bir isim daha oldugunu geçen yarista ve bugun aldigi sonuçlara bakarak anlamak gerekir.
CBR 600 RR icat edildiginden beri SS yarislari Honda yarislarina donmus durumda.
Bu nedenle diger motosikletler ve pilotlar çok fazla dikkat çekmiyorlar.
Fakat bu adamin altinda da bir Honda var ve bu sezon oldukça tehlikeli olacak.
Evet Laverty den bahsediyorum.

Dilimi esek arisi soksun.:pr:

Kenan'in bu adama çok dikkat etmesi lazim.
Crutchlow su an lider ama ben altindaki motorla tum bir sezonu bu sekilde goturebilecegine inanmiyorum.
Basarirsa, surpriz olur.
Ama Laverty oyle degil.
Hem çok iyi bir pilot, hem de altindaki motosiklet çok iyi.
Motosikletlerle ilgili bir sorun oldugu ortada.
Ben isin tam olarak neden kaynaklandigini az sonra ogrenirim.
Assen'le bir canli baglanti yapayim bakayim.:)

Az sonra Dönecaaam ben sizaaa.:p
 
Katılım
25 Mar 2006
Mesajlar
3,978
Joan Lascorz'un son virajda sanki önünde başka bir pilot varmış gibi geçiş manevrası deneyerek iç tarafı kapatması gerekiyordu. Assen'deki klasik atak yerlerinden birisi orası. Bir pilotun yarış becerisinin en büyük kıstaslarından biridir saldırı ve savunma yapabilmek. Son virajda arkasındaki 2 pilota birden geçilmesi kabul edilebilir değil. Kendisinin de durumdan memnun olduğunu zannetmiyorum, ama gerekeni yaparak son virajda iç kısmı %100 kapatmalıydı.Ha risk almayıp 3. olmayı kabullendiyse daha önceden neden risk alıp 1.'liğe çıktı ? Yarış becerisinin ve yarış içerisinde yaptığı hamlelerin arkasında durup o riski almalıydı. Ama zaten iyi pilotlarla çok iyi pilotlar arasındaki ince farklardan biri de bu :bounce:
 
Son düzenleme:

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
Motosikletlerde problem devam ediyormus arkadaslar.
Isin kotu tarafi, 1000cc de Ducati ve Aprillia'nin umulmadik gelisimi, Ten Kate takimini sasirtmis gorunuyor.
Bu nedenle mesailerini 1000cc uzerine harcamaya baslamislar.
Galiba 600cc yi çantada keklik goruyorlar.:)
1000cc de telasa kapildilar.

Crutchlow için,
"adam uçuyor abi"
diyorlar.:)
Boyle giderse zor yakalanir yorumlari yapiliyor.
Neyse,
daha sezonun basindayiz.
Anlasilan zannettigimiz kadar kolay bir sezon olmayacak.
Kenan'a gelecek yarislarda basarilar diliyorum.:cat:
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
Sbk 2. yarışında da durum şu şekilde...

1-Haga
2-Haslam
3-Smrz
4-Fabrizio
5-Rae

Spies kaza yaptı.
Biagginin motorunda sorun vardı , yarış dışı.
Bmw'leri yine ön sıralarda göremedik.

Haga , Fabrizio çekişmesi keyifliydi.

Son turda Fabrizio beklenmedik bir hatayla yerini Smrz'e braktı...
Fabrizio yarış sonrası çok sinirliydi.
Smrz ise podyumda yer bulduğu için çok sevinçliydi.
Ilk 5'te 2 1000rr , 3 1098R var...
 

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
SBK da guçlu motorlar yavas yavas agirliklarini koymaya basladilar.
Fakat bu sezon Haga'nin sampiyonluk sezonu oolacak gibi gorunuyor.
 
Katılım
25 Mar 2006
Mesajlar
3,978
Bence Ducati ve Aprilia'dan değil Stiggy Honda takımında yarışan Leon Haslam'ın aldığı sonuçlardan çekinmesi lazım Ten Kate takımının. Çünkü Stiggy takımı da 1000RR kullanıyor ve Leon Haslam Ten Kate'lere henüz hiç geçilmedi. En büyük endişeleri bu olsa gerek.

Spies ilk yarışın son turunda bitime 2 viraj kala dıştan yaptığı müthiş geçiş hamlesiyle gelen muhteşem zaferi 2. yarışta yaptığı (yine) acemi hatasıyla bir nevi çöpe attı. Bu sezon bittiğinde Spies Haga'dan daha fazla yarış kazanmış olacak buna %100 eminim. Ancak Haga'nın başına bir işler gelmesse şampiyon olacak gibi. Fazladan 200cc avantajı istikrarlı sonuçlar almasına olanak sağladı bence.

Crutchlow içinse diyecek birşey yok. Yamaha bu sezon önceki yıllara oranla daha iyi. Sıralamalarda Kenan'dan neredeyse 0.7 sn. hızlıydı Cal Crutchlow. Ten Kate 2008 600RR'la devam etmiş olsaydı Kenan son iki yarışta daha iyi sonuçlar alırdı %100 eminim. O yüzden bir an önce yeni motorun sorunlarını çözmeleri gerek. Aynı motoru ( 2009 600RR ) kullanan Parkalgar takımı Laverty'yle aynı Superbike'da Leon Haslam'ın yaptığı gibi Ten Kate'lerden iyi bir iş çıkarıyor. Burada kilit nokta motor, kesinlikle pilot performansıyla alakalı olduğunu düşünmüyorum. Laverty Şampiyon olamayacak (olursa gözüme gözüme sokun hatırlatıp:p). Kenan kesinlikle Laverty'den iyi bir pilot. İlk 4 yarş itibariyle bütün yarışlarda ilk 5'e girebilen 2 pilot var : Cal Crutchlow ve Kenan Sofuoğlu. Sıralamada Laverty 68 puanla Kenan'ın 3 puan önünde. İlk 4 yarışın ikisini kazanmış olabilir ama sezon sonuna kadar Kenan ve Crutchlow gibi istikrarlı sonuçlar alabileceğini düşünmüyorum ve bu yüzden ipi göğüsleyemeyecek.
 

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
Geçtigimiz haftalarda Spies için bu sekilde yarisirsa yaris tamamlamasi biraz zor olur demistim.
Beni yaniltmadi.
Her iki yarisindan birinde dusuyor.
Sakatlik çikarmadan sezonu bitirebilse bari.:)
Haga neye ihtiyaci oldugunu ve sezonun uzun oldugunu çok iyi biliyor.
Bu nedenle risk almadan puan almak için yarisiyor.
Sonuç olarak her yaris haftasinda iki yarisi ikinci olarak bitirse alacagi 40 puan.
Birini kazanip, birinde duserse alacagi 25 puan.
Eee 40 > 25 :)
Tabii haksizlik olarak gorebilecegimiz bir konu da su.
Ducati diger motorlardan daha buyuk hacimde bir motor kullaniyor.
Fakat isin gerçegi, gorunen o ki bu avantaj degil.
Rakiplerinden daha yuksek beygir veya daha fazla devir elde edebilmis gibi durmuyorlar.
Sonuç itibariyla Japonun 999cc de elde ettigi gucu, Italyan ancak 1098cc de elde edebilmis.
Japonlar gelecek sene 1098cc motor yaparlarsa ne olacak?:p
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst