Derbi Derbi GPR 125 Racing Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
1,788
Uğur, Kadir, Cihan en kısa zamanda gezi için haberlerinizi bekliyorum.

Ben o hafta acil cerrahi stajında olacağım. hafta sonu nöbetim olabilir ama olsa bile değiştiririm diye düşünüyorum. geziye eğer başka motor bulamazsam ybr 125 ile gelebilirim :) umarım çok yavaş kalmam :)
 
Katılım
25 Haz 2005
Mesajlar
1,395
Deer 152 nin ruhsat islerini bugun itibari ile sonlandirdim 07 yilindan bu gune olan borclarini sigortasini eksik olan muayenesini kisaca herbiseyini yaptirdim cok sukur pazartesi ogleden sonra adima ve 2011 tarihine kadar gecerli olan muayene isli ruhsati besiktas tescilden alabilicem , cok sukur bitti bugun is ama bende bittim.


Bu islemleri gerceklestirirken cektigim sikinti ve basima gelenleri uzun uzun gezi gunu sizlerle paylasicam :)

Haydi simdi dusa sonrada derin bir uykuya cüz..
 
Katılım
5 Kas 2007
Mesajlar
3,893
Yanlış yönlendirmiyim fakat o ilan bikaç aydır duruyor..
Adam biyatı bir yükseltip bir azaltıyor...
Aynı modelde bikaç makina vardı daha yüksek fiyatlara bile satıldı.
Bence şüphe ile yaklaşmalısın :)
 
Katılım
21 Kas 2007
Mesajlar
3,832
yani bencede o motor aylardır satılmıyorsa demekki millet bakıyor ama bir yerini beğenmiyor yoksa piyasasının aşağısında bir fiyata da yazmış.bu kadar insan hala almamışsa kuşkulanmak lazım. tabi telefon açıp sormak ta lazım çok niyetlenilirse ama. çok ta heveslenmemek lazım ucuz diye. sonuçta aylardır satılmıyor o ilan
 
Katılım
19 Ocak 2008
Mesajlar
10,285
extramaya katılıyorum iyice bir araştırmakta fayda var

romeo dan haberi olan varmı aldımı motorunu sesi solugu çıkmıyo
 
Katılım
25 Haz 2005
Mesajlar
1,395
Temkinli olmakda fayda var , ama resimlerde bir sorunu oldugunu isaret eden bir unsur goremedim.

Uzun zamandir satilmamasindaki neden 2 zamanli olusu olabilir , 2 zamanli teknolojisini bilmiyen ve korkudan odu patliyan bi ton arkadas var etrafimizda gercekten o motosikletin hakkini verebilicek bir kisinin satin almasini isterim :)

Romeo gazlio gibi gelio bana :)
 
Katılım
9 May 2006
Mesajlar
1,087
Deer 152 nin ruhsat islerini bugun itibari ile sonlandirdim 07 yilindan bu gune olan borclarini sigortasini eksik olan muayenesini kisaca herbiseyini yaptirdim cok sukur pazartesi ogleden sonra adima ve 2011 tarihine kadar gecerli olan muayene isli ruhsati besiktas tescilden alabilicem , cok sukur bitti bugun is ama bende bittim.


Bu islemleri gerceklestirirken cektigim sikinti ve basima gelenleri uzun uzun gezi gunu sizlerle paylasicam :)

Haydi simdi dusa sonrada derin bir uykuya cüz..

amaninbo! hayırlı olsun! ben o işler bitmez diye düşünüyodum. Bikaç sene daha bu şekilde kullanıp sonra hurdaya verirsin diye düşünmüştüm geçen günkü konuşmamızda. Abi mutlaka anlat nasıl hallettiğini, benim de başımda bi çinliyle benzer mevzu var.

Arkadaşlar Derbi GPR 125 R yada Aprilia RS 125 almayı düşünüyorum sahibinden.com'da olan ilanlarla ilgili yorum alabilirmiyim,bildiğiniz temiz bir motor varmıdır yada şu motoru gormelisin dediğiniz ???

http://www.sahibinden.com/son_kampan...XQQdisplayitem

Birde şu ilan hakkında yorum yaparsanız çok sevinirim ??

Herkeze iyi akşamlar..

Dostum satıcıyı mutlaka arayıp konuş. hızlı hızlı aklındaki bütün soruları sor "fiyatı niye değiştiriyosun? kazası var mı? son bakımı ne zaman yapıldı?" gibi.. satıcının konuşması herşeyi anlatır bence. Çakal adam kendini belli ediyo telefonda.

Uzun zamandir satilmamasindaki neden 2 zamanli olusu olabilir , 2 zamanli teknolojisini bilmiyen ve korkudan odu patliyan bi ton arkadas var etrafimizda gercekten o motosikletin hakkini verebilicek bir kisinin satin almasini isterim

Ben de sahibinden'e ilan verdim, henüz iki kişi aradı.
 
Katılım
25 Haz 2005
Mesajlar
1,395
Bende inanamadim ama bitti cok sukur , anlaticam insallah.

evet ben talep edilmemesini 2 zamanli olduklarina yoruyorum arkadaslar.


Yani gercekten 2 zamanli teknolojisine hakim olan insanlar ile satis cok daha basit olacakdir buna eminim.

Hakim olmayaninda beynine 40 tane kurt dusecekdir kulakdan dolma bilgiler ile cekimser yaklasacakdir , aslinda ilanlarinizin altina yeni nesil 2 zamanli motosikletlerin calisma sistemlerini bakimlarini piston sekman olaylarini filan yazarsaniz en azindan insanlar aydinlanmis olurlar.

abiwwww.
 
Katılım
29 Mar 2008
Mesajlar
417
Selam arkadaşlar. Gururla belirtiyorum, şafak doğan güneş.. Yarın bu saatlerde sivil hayatıma dönmüş olacağım.
Uğur geçmiş olsun, borç-harç işlerini hallettiğine sevindim. Ben de askere gelmeden önce benim Asya'nın 3 yıllık vergisini yatırıp muayenesini yaptırmıştım. Ama bundan sonra netten düzenli yatıracam vergilerini. Bi muayene kalıyor ki o da 2 yılda bir zaten.
Koray, iridyum bujinin az da olsa artısı hissediliyorsa ne mutlu işte. Geldiğimde bir çift de ben alacağım. Gezi tarihi içinse Kadir ve Erdem umarım işlerini ayarlayabilirler.
Gyradel, motosiklet kazasız ve sağlamsa fiyat makul o motor için. Bir gidip görmekte, iyi bir ustaya göstermekte fayda var.
 
Katılım
17 Eyl 2008
Mesajlar
125
Cevaplar için teşekkür ederim...Ben uzun süredir gpr ve rs 125 ilanlarını takip ediyorum genelde az km yapmış motosikletlerin satışı gerçekleşiyor bunun sebebide 2 zamanlı motosikletler 15-20 bin km de rektefiyeye giriyor gibi düşünülmesi heralde...Gerçekten 2 zamanlı motosikletler hakkında yanlış bir düşünce söz konusu...Az km'li 2 adet ilan vardı 8 bin civarı fiyatlardan ilan verilmişti onlar satıldı sanırım...

Arkadaşlar motosikletin yeni fotoğrafları eklenmiş ve km 8000 den 9000 e değiştirilmiş...Motosikleti gidip görsem iyi olucak sanırım...

Hepinize teşekkür ederim...
 
Katılım
5 Kas 2007
Mesajlar
3,893
Cevaplar için teşekkür ederim...Ben uzun süredir gpr ve rs 125 ilanlarını takip ediyorum genelde az km yapmış motosikletlerin satışı gerçekleşiyor bunun sebebide 2 zamanlı motosikletler 15-20 bin km de rektefiyeye giriyor gibi düşünülmesi heralde...Gerçekten 2 zamanlı motosikletler hakkında yanlış bir düşünce söz konusu...Az km'li 2 adet ilan vardı 8 bin civarı fiyatlardan ilan verilmişti onlar satıldı sanırım...

Arkadaşlar motosikletin yeni fotoğrafları eklenmiş ve km 8000 den 9000 e değiştirilmiş...Motosikleti gidip görsem iyi olucak sanırım...

Hepinize teşekkür ederim...

engine söylemiştim daha önce bir rs125 bakarken nelere dikkat etmesi gerektiğini..
Motorun gaz verince aniden devirlenmesi ve devrin ani şekilde 1000 devire kadar düşmesi çok önemlidir..
Bunu belki birçok kişi gereksiz vede saçma olarak görebilir ama tek silindirli 2 zamanlılarda en çok dikkat ettiğim şeydir :)
Birde km ye fazla takılmayın altıma rs125 verseler 1000 kmye gelmeden pertede çıkarabilirim 10000 kmye kadar gözüm gibide bakarım :)
 
Katılım
17 Eyl 2008
Mesajlar
125
ExTReMa devirlenme olayına dikkat edicem teşekkür ederim...Bunun haricince nelere dikkat etmem gerekir ??
 
Katılım
6 Ara 2008
Mesajlar
316
merhaba arkadslar uzun zamndır sızlerı uzaktann takıp edıyorum buu arada arkadaslar sızlere ısım dustu neden derısenın benım derbının egzost agzındakı yag hıc kurumuyorr ve arkadslar dıyorkı benzını çig atıyor diyorlar bende onlara hak verdım nedne dersenın motor rolantıde calısken egzostun agzuına cakmakj tuttumuzda alev alıp yanıyor kısa bır sure aynı nıtro gorun tuus yapıyor bunuda arkadaslar benzını ıyı yakamıyor ve cıg atıyor dıyorlar bu konu hakkınd abılgısı olan varmı acaba bu arada yag cok yakıyır arkadslar yaa bu sıralar yag cok yakmaya basladı bırbucuk lıtreyıı 400 km de bıtırdı nerdeysee arkadalasrdan bırı yag konusunda bırsey yapmıstı kısmıstı sanırsam bana yardımcı olursanız sevınırm arkadslar bu arada samsuna gelenınzı varmıdı festıvaleee
 
Katılım
7 Ocak 2007
Mesajlar
393
merhaba arkadslar uzun zamndır sızlerı uzaktann takıp edıyorum buu arada arkadaslar sızlere ısım dustu neden derısenın benım derbının egzost agzındakı yag hıc kurumuyorr ve arkadslar dıyorkı benzını çig atıyor diyorlar bende onlara hak verdım nedne dersenın motor rolantıde calısken egzostun agzuına cakmakj tuttumuzda alev alıp yanıyor kısa bır sure aynı nıtro gorun tuus yapıyor bunuda arkadaslar benzını ıyı yakamıyor ve cıg atıyor dıyorlar bu konu hakkınd abılgısı olan varmı acaba bu arada yag cok yakıyır arkadslar yaa bu sıralar yag cok yakmaya basladı bırbucuk lıtreyıı 400 km de bıtırdı nerdeysee arkadalasrdan bırı yag konusunda bırsey yapmıstı kısmıstı sanırsam bana yardımcı olursanız sevınırm arkadslar bu arada samsuna gelenınzı varmıdı festıvaleee
2zamalı motorda egzosdan bir miktar benzin kaçar,çünkü egzos zamanında içeriye benzin-yağ karışımıda girer ve benzinin bir kısmı egzosdan kaçar,zaten bu yüzden tüketim yüksek olur,tabi bunun bir iki sebebi daha var
 
Katılım
29 Mar 2008
Mesajlar
417
Extrema, belki 250cc için doğru olabilir devrin hemen düşmesi ama şundan eminim ki GPR 125'de öyle MotoGP 125'ler gibi hızlı düşmüyor. Tabi onlarda hafifletilmiş volan var, krank ağırlık dengelemeleri yok. Her türlü çok hızlı devir düşmeli. Ama GPR'ın youtube'daki videolarında da belli oluyor, biraz tek silindir 4T gibi düşüyor devir. Sanırım volan ağır ve katalitik konvertör boğazını sıkıyor motorun. Aprilia RS125 GPR'dan daha güçlü ve spesyal bir makina. Onun için hızlı düşmesi gerekiyor diyorsun zannediyorum, eyvallah.

Derbici Samsun'daki festival derken neyi kastediyorsun?

Şok şok şok, flaş flaş flaş... Askerlik bitti, eve geldim arkadaşlar. Çok güzel bir duygu valla. Darısı askere gitmeyenlerin başına.
Yapacak bir sürü iş var bu yaz. Fakat işlere koşacak yürüyen bir arabam şu an yok :) Hem benim hem ablamın arabasının aküleri ölmüş, atıl şekilde yatıyor. Motorum arkadaşımda, onun da aynası kırık. Daha onu yapıştıracam fln. Neyse bu hafta bu işleri hallederim, gezintilere başlarız yavaştan.
 
Katılım
7 Ocak 2007
Mesajlar
393
Extrema, belki 250cc için doğru olabilir devrin hemen düşmesi ama şundan eminim ki GPR 125'de öyle MotoGP 125'ler gibi hızlı düşmüyor. Tabi onlarda hafifletilmiş volan var, krank ağırlık dengelemeleri yok. Her türlü çok hızlı devir düşmeli. Ama GPR'ın youtube'daki videolarında da belli oluyor, biraz tek silindir 4T gibi düşüyor devir. Sanırım volan ağır ve katalitik konvertör boğazını sıkıyor motorun. Aprilia RS125 GPR'dan daha güçlü ve spesyal bir makina. Onun için hızlı düşmesi gerekiyor diyorsun zannediyorum, eyvallah.

Derbici Samsun'daki festival derken neyi kastediyorsun?

Şok şok şok, flaş flaş flaş... Askerlik bitti, eve geldim arkadaşlar. Çok güzel bir duygu valla. Darısı askere gitmeyenlerin başına.
Yapacak bir sürü iş var bu yaz. Fakat işlere koşacak yürüyen bir arabam şu an yok :) Hem benim hem ablamın arabasının aküleri ölmüş, atıl şekilde yatıyor. Motorum arkadaşımda, onun da aynası kırık. Daha onu yapıştıracam fln. Neyse bu hafta bu işleri hallederim, gezintilere başlarız yavaştan.
Bizim motorlarda katalitik konvektör yok,egzosla ilgili sadece EGR valfi var.Onuda iptal edebiliyorsunuz,çok basit.
 
Katılım
6 Ara 2008
Mesajlar
316
Extrema, belki 250cc için doğru olabilir devrin hemen düşmesi ama şundan eminim ki GPR 125'de öyle MotoGP 125'ler gibi hızlı düşmüyor. Tabi onlarda hafifletilmiş volan var, krank ağırlık dengelemeleri yok. Her türlü çok hızlı devir düşmeli. Ama GPR'ın youtube'daki videolarında da belli oluyor, biraz tek silindir 4T gibi düşüyor devir. Sanırım volan ağır ve katalitik konvertör boğazını sıkıyor motorun. Aprilia RS125 GPR'dan daha güçlü ve spesyal bir makina. Onun için hızlı düşmesi gerekiyor diyorsun zannediyorum, eyvallah.

Derbici Samsun'daki festival derken neyi kastediyorsun?

Şok şok şok, flaş flaş flaş... Askerlik bitti, eve geldim arkadaşlar. Çok güzel bir duygu valla. Darısı askere gitmeyenlerin başına.
Yapacak bir sürü iş var bu yaz. Fakat işlere koşacak yürüyen bir arabam şu an yok :) Hem benim hem ablamın arabasının aküleri ölmüş, atıl şekilde yatıyor. Motorum arkadaşımda, onun da aynası kırık. Daha onu yapıştıracam fln. Neyse bu hafta bu işleri hallederim, gezintilere başlarız yavaştan.

kardes samsunda 19 mayıs muhabbetı le ılgılı turkıyenın butu n heryerınden 1 hafta onceden motorcular gelıyor ben gıdemedınm dun dreksıyon sınavım vardı ama gıdemedıgıme cok uzuldum arkadslar neyse haberınız yok sanrıım neysee işte link http://www.motosiklet.net/forum/mot...iyesi-samsun-motosiklet-kulubu-festivali.html


---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:04 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 11:59 AM ----------

2zamalı motorda egzosdan bir miktar benzin kaçar,çünkü egzos zamanında içeriye benzin-yağ karışımıda girer ve benzinin bir kısmı egzosdan kaçar,zaten bu yüzden tüketim yüksek olur,tabi bunun bir iki sebebi daha var

pekı bır ıkı sebebı nedır arkadsım anlatırsna sevınırm
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst