Derbi Derbi GPR 125 Racing Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Tem 2008
Mesajlar
1,800
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
:)))) derbi nin en meşhuru tek bıçak olanı yau aaa :D askerde bi onu veriolardı kantinde :p:p
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Tem 2008
Mesajlar
1,800
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Cadı her yerde :)

Bu arada Mesajlar: 4.998
cadı 5,000 i bana yazarsn inŞ. :p
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Tem 2008
Mesajlar
1,800
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
:D Thank's cadı :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Tem 2008
Mesajlar
1,800
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
oLmadı Uygun bi F düşüremedik be gökhanım Bu Sezonu idareten derbiyle Kapialım die düşündüm hyo ile sezon geçirmektense :) derby daha mantıklı qeldi :)
 
Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
1,788
Sen nasil gelicen onu merak ediyorum kadir :)

abi buluruz bi motor artık. motorumuz yok diye neden dalga geçiyorsun. :queen::queen::queen:

oLmadı Uygun bi F düşüremedik be gökhanım Bu Sezonu idareten derbiyle Kapialım die düşündüm hyo ile sezon geçirmektense :) derby daha mantıklı qeldi :)

hayırlı olsun romeo güle güle kullan. ben o motoru tanımıyorum ama temize beziyor.
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Tem 2008
Mesajlar
1,800
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
saol tomass :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Tem 2008
Mesajlar
1,800
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
eyW. saolasn :)

Selamlar arkadaşlar. Kaçırmış olduğum yazıları tek tek okumak çarşı iznimin 5'te birini yese de buna deydi :)

Yeni gelen tüm arkadaşlara hoşgeldiniz diyorum. Yeni GPR sahibi olmuş arkadaşa da hayırlı olsun. Yatmış motorda olacak böyle sorunlar, umarım kısa zamanda çözersin.

Extrema Çok ihtiyacın yoksa bence satma motorunu. Ben de hayalimdeki motoru kullanıyorum şu anda ve askere giderken bir arkadaş emanet ettim; şimdi özlemle geri kavuşmayı hayal ediyorum. Arkadaşım motoru 2 haftada bir çalıştırıyor, dolayısıyla akü sorunu da yaşayacağımı sanmıyorum.

Erdem, çok geçmiş olsun, yaşadıklarını çok üzüldüm. Ferco motor müşterisini umursamamaya devam ederse ve sonunda kimse onlara yanaşmaz olacak. Bu krizde batmazlarsa iyidir.

Benim motor da durduğu yerde hasar çıkardı arkadaşlar, şanssızlık.. Benim motor Kilyos'ta bir arkadaşın evinin önünde açık otoparkta duruyor. Aralık ayında rüzgardan kenara yatmış ve bir direğe yaslanmış. Yan grenajda küçük bir çizik olmuş. Neyse sorun değil demiştim. Geçen gün arkadaşla konuştum, yine rüzgardan (ne biçim bir rüzgarsa bu..) motorun brandası uçmuş ve sol aynayı da hakkın rahmetine kavuşturmuş. Ben bekliyordum bakalım ne zaman benim aynalar koldan kopacak diye, kısmet durduğu yerdeymiş :) Bu konu neyle yapıştırmak lazım? Macunumsu plastik yapıştırıcı + dış yüzeye japon yapıştırıcı falan yapıp tutturmayı düşünüyorum.

Ben iyiyim bu arada, herşey yolunda. Mayıs ortası gibi İstanbul'a dönüyorum kısmetse. Herkese selamlar, görüşürüz.

Rüzgar aLmş bi Oraya yatırmış :) başka bi günde başka bi olay :d bence Snn Arkadaş Makinei Tura çıkario :) Girio Bi yere :) (( ALLah korusun)) işin esprisi :)
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Mar 2008
Mesajlar
417
Hehe yok, kullanıp çarpmadığını biliyorum. Oturduğu yer çok rüzgarlı gerçekten. Ama bir türlü rüzgardan korunacak bir yer bulamasına çıldırdım, o kadar. Senin de yeni Derbi'n hayırlı olsun.

Smail geçmiş olsun. İyi ki götürememişler motorunu, ona sevindim doğrusu.

Cihan sen de satmışsın, hayırlı olsun. İleride daha iyilerine sahip olursun umarım. Ayrıca nişanın da hayırlı olsun şimdiden. Allah tamamına erdirsin.

Erdem, umarım vakit bulursun da kendin km saatine bir bakarsın. Ben döndüğümde boş vaktim olursa beraber bakabiliriz. Giannelli'yi de kendim takmayı düşünüyorum, senin km'yi hallederiz arada :)

Derbici52, hayırlı olsun senin de cross'un. Sana başarılar diliyorum onu toparlamak konusunda :) Resimleri bekliyoruz.

Bahriyeli, senin hala burda olmana sevindim. Gezide buluşuruz. Tarihi unutma.

Koray, iridyum bujiyi taktın mı motora? Var mı farkedilir bir değişim?

Şimdii, gelelim gezi konusuna.. Gezi güzergahı olarak:
Levent - Eskihisar - Yalova - İznik (yemek) - Gemlik (çay,kahve) - Yalova - Eskihisar kabul edildi zannediyorum ki. Zaten İznik'e gidene kadar çok eyleneceğiz eminim ki, yollar harika. İznik'ten yemekten kalkma saatimize göre Gemlik'e geçeriz veya hiç Gemlik'e uğramadan direkt İstanbul'a dönebiliriz de. Gezi tarihi 31 Mayıs Pazar herkese uygun mu hala?
Motoru belirsiz olan Uğur, Kadir, Cihan kardeşlerim. Ne yapın ne edin bir motor bulun altınıza. Gerekirse kaçırın arkadaşınızın motorlarını. :) Ama bir şekilde motorlu olun diyorum. Çünkü bizim Derbi'lerde artçı işi uzun yolda hem artçıya hem sürücüye işkenceye dönüşüyor. Yalnız şu olabilir, Uğur Dragstar gibi bir makinayla gelirse, Uğur için de uygunsa ikinizden biri çok rahat artçı olabilirsiniz. Hatta Erdem'e uyarsa o da Kawa'yla gelip birinizi alabilir. Demek istediğim gerçekten keyif alabilmeniz için ya bir motorla gelin ya da büyük motorlarda artçı yapalım sizi. Bu arada benim iki arkadaşımın daha geziye katılma ihtimali var. Birinde SV650s, diğerinde 1000rr var. Bize göre güçlü de olsalar şehirlerarası yolda ortama hızlarda gideceğimiz için fark olmaz zaten.

Uğur, Kadir, Cihan en kısa zamanda gezi için haberlerinizi bekliyorum.

Gelecek hafta bugün bu saatlerde kısmetse özgür bir insan olacağım. Toplam 8 kg vermiş olarak dönüyorum (weight reduction). Giannelli fln derken Cihan'ın tahmin ettiği gibi hepinizi ayıklamaya geliyorum :cherry: haberiniz olsun.
 
Katılım
9 May 2006
Mesajlar
1,087
Hehe yok, kullanıp çarpmadığını biliyorum. Oturduğu yer çok rüzgarlı gerçekten. Ama bir türlü rüzgardan korunacak bir yer bulamasına çıldırdım, o kadar. Senin de yeni Derbi'n hayırlı olsun.

Smail geçmiş olsun. İyi ki götürememişler motorunu, ona sevindim doğrusu.

Cihan sen de satmışsın, hayırlı olsun. İleride daha iyilerine sahip olursun umarım. Ayrıca nişanın da hayırlı olsun şimdiden. Allah tamamına erdirsin.

Erdem, umarım vakit bulursun da kendin km saatine bir bakarsın. Ben döndüğümde boş vaktim olursa beraber bakabiliriz. Giannelli'yi de kendim takmayı düşünüyorum, senin km'yi hallederiz arada :)

Derbici52, hayırlı olsun senin de cross'un. Sana başarılar diliyorum onu toparlamak konusunda :) Resimleri bekliyoruz.

Bahriyeli, senin hala burda olmana sevindim. Gezide buluşuruz. Tarihi unutma.

Koray, iridyum bujiyi taktın mı motora? Var mı farkedilir bir değişim?

Şimdii, gelelim gezi konusuna.. Gezi güzergahı olarak:
Levent - Eskihisar - Yalova - İznik (yemek) - Gemlik (çay,kahve) - Yalova - Eskihisar kabul edildi zannediyorum ki. Zaten İznik'e gidene kadar çok eyleneceğiz eminim ki, yollar harika. İznik'ten yemekten kalkma saatimize göre Gemlik'e geçeriz veya hiç Gemlik'e uğramadan direkt İstanbul'a dönebiliriz de. Gezi tarihi 31 Mayıs Pazar herkese uygun mu hala?
Motoru belirsiz olan Uğur, Kadir, Cihan kardeşlerim. Ne yapın ne edin bir motor bulun altınıza. Gerekirse kaçırın arkadaşınızın motorlarını. :) Ama bir şekilde motorlu olun diyorum. Çünkü bizim Derbi'lerde artçı işi uzun yolda hem artçıya hem sürücüye işkenceye dönüşüyor. Yalnız şu olabilir, Uğur Dragstar gibi bir makinayla gelirse, Uğur için de uygunsa ikinizden biri çok rahat artçı olabilirsiniz. Hatta Erdem'e uyarsa o da Kawa'yla gelip birinizi alabilir. Demek istediğim gerçekten keyif alabilmeniz için ya bir motorla gelin ya da büyük motorlarda artçı yapalım sizi. Bu arada benim iki arkadaşımın daha geziye katılma ihtimali var. Birinde SV650s, diğerinde 1000rr var. Bize göre güçlü de olsalar şehirlerarası yolda ortama hızlarda gideceğimiz için fark olmaz zaten.

Uğur, Kadir, Cihan en kısa zamanda gezi için haberlerinizi bekliyorum.

Gelecek hafta bugün bu saatlerde kısmetse özgür bir insan olacağım. Toplam 8 kg vermiş olarak dönüyorum (weight reduction). Giannelli fln derken Cihan'ın tahmin ettiği gibi hepinizi ayıklamaya geliyorum :cherry: haberiniz olsun.

Amaninbo diyerek başlamak istiyorum =) motorda 8 kilo ağırlık azaltmak istesen milyarlara malolur =) Eper karlı oldu bu askerlik işi =) Km saatine bigün gireriz çok şahane olur Orhan.. Sen de müsait olursan tabi. Yalnız şöyle bir durum var, 30-31 mayıs benim final günüm =( AÖF denen sistemde bütün kaderin tek bir günde belli oluyor. Yani uzun dönem mi kısa dönem mi askerlik yapacam hepsi o gün belli olacak =) Sınavlardan çıkıp sizi yakalayabilirim (saat kaçta olacak bilmiyorum)
 
Katılım
25 Haz 2005
Mesajlar
1,395
Selamlar ,

Dragstar ile katilmayi cok istiyorum geziye, tabiki o tarihe kadar satilmaz ise. " sahibinden.com da satisda su an "

fakat olabilicek aksi bir durum icin suleyman arkadasimiza artci olabilecegimi soyledim . Kendisi Runner den Nexus 500'e a gecis yapti , dolayisi ile rahat bir yolculuk yapacagim :)

Ama tabiki gonul istiyorki kendi motosikletim ile katilayim bakarsiniz bi cross alirim o gune kadar , nasip.


Saygilar.
 
Katılım
6 Nis 2008
Mesajlar
313
romeo hayırlı olsun motorun
orhan şimdiden hayırlı teskereler..
iridyum bujiyi taktım, bence faydalı. marşa dokunmanla motorun çalışması bir oluyor ( soğuk olmayan motorda ). motor gazı açınca daha çabuk tepki veriyor sanki. kalkışda daha seri oldu motor. bir de sahilde hep gazladığım bir düzlük var, orda viraja gelene kadar 125 km hıza falan ulaşıyodum, aynı düzlükte 132 km falan gördüm. tabi bunlar psikolojik de olabilir bir kaçınızın da takıp kullanıp yorumlamanız lazım.. bence takın kafanız rahat etsin zararı olmaz yararı olmasa da en azından uzun ömürlü olduğundan ve yüksek ısıya dayanıklı olduundan bizim motorlar için en ideal buji bu bence:)
orhan ve diğer kilosu az olan arkadaşlar: arkanıza kum torbası bağlıycam hepinizin.. ben oldum 90 kg.. haksız rekabet oluyo sonra :))))
uğur babalık durumları nedir bu arada?? ne kadar kaldı??
cihan senin izdivaç ne zaman??
kadir nie motoru verdin kardeşine? :))
erdem bi km telini takacak zaman bulamıyosun gidip kawasaki almaya vakit buluyosun ha :))
bahriyeli geziye gel mutlaka
bilo sen de gel orhanı bi tek sen haklarsın senin gidişini gördüm caddede fenaa:))
extrema senin memleket nereydi? geziye katılma şansın olmaz mı??
derbici ordudan bin otobüse koy bagaja da derbiyi gel geziye
pazar sahilde gidiyorum.. ışıklarda durdum. bi tane kawa zx-6 mı 10 mu ne durdu. selamlaştık.. ışık yandı ben önce kalktım. 1,2,3 derken yanıma geldi bi kaç saniye yanımda durdu ardına gazı bi açtı sanki ben duruyo gibi oldum :))) sağlam da kullanıyodu arkadaş uzadı gitti gözden kayboldu :) yok seneye bi bi 600lük şart oldu :))

---------- Post added at 01:22 AM ---------- Previous post was at 01:20 AM ----------

Selamlar ,

Dragstar ile katilmayi cok istiyorum geziye, tabiki o tarihe kadar satilmaz ise. " sahibinden.com da satisda su an "

fakat olabilicek aksi bir durum icin suleyman arkadasimiza artci olabilecegimi soyledim . Kendisi Runner den Nexus 500'e a gecis yapti , dolayisi ile rahat bir yolculuk yapacagim :)

Ama tabiki gonul istiyorki kendi motosikletim ile katilayim bakarsiniz bi cross alirim o gune kadar , nasip.


Saygilar.

ya baba olucan hala cross peşindesin ha:) al bi enduro falan takıl çıtırdan :)
 
Katılım
9 May 2006
Mesajlar
1,087
romeo hayırlı olsun motorun
orhan şimdiden hayırlı teskereler..
iridyum bujiyi taktım, bence faydalı. marşa dokunmanla motorun çalışması bir oluyor ( soğuk olmayan motorda ). motor gazı açınca daha çabuk tepki veriyor sanki. kalkışda daha seri oldu motor. bir de sahilde hep gazladığım bir düzlük var, orda viraja gelene kadar 125 km hıza falan ulaşıyodum, aynı düzlükte 132 km falan gördüm. tabi bunlar psikolojik de olabilir bir kaçınızın da takıp kullanıp yorumlamanız lazım.. bence takın kafanız rahat etsin zararı olmaz yararı olmasa da en azından uzun ömürlü olduğundan ve yüksek ısıya dayanıklı olduundan bizim motorlar için en ideal buji bu bence:)
orhan ve diğer kilosu az olan arkadaşlar: arkanıza kum torbası bağlıycam hepinizin.. ben oldum 90 kg.. haksız rekabet oluyo sonra :))))
uğur babalık durumları nedir bu arada?? ne kadar kaldı??
cihan senin izdivaç ne zaman??
kadir nie motoru verdin kardeşine? :))
erdem bi km telini takacak zaman bulamıyosun gidip kawasaki almaya vakit buluyosun ha :))
bahriyeli geziye gel mutlaka
bilo sen de gel orhanı bi tek sen haklarsın senin gidişini gördüm caddede fenaa:))
extrema senin memleket nereydi? geziye katılma şansın olmaz mı??
derbici ordudan bin otobüse koy bagaja da derbiyi gel geziye
pazar sahilde gidiyorum.. ışıklarda durdum. bi tane kawa zx-6 mı 10 mu ne durdu. selamlaştık.. ışık yandı ben önce kalktım. 1,2,3 derken yanıma geldi bi kaç saniye yanımda durdu ardına gazı bi açtı sanki ben duruyo gibi oldum :))) sağlam da kullanıyodu arkadaş uzadı gitti gözden kayboldu :) yok seneye bi bi 600lük şart oldu :))

---------- Post added at 01:22 AM ---------- Previous post was at 01:20 AM ----------



ya baba olucan hala cross peşindesin ha:) al bi enduro falan takıl çıtırdan :)

Abi sorma kovulacam Kawa yüzünden. Bi gün öğlen izin aldım "motora bakıcam" diye.. Sonra "almaya gidiyorum" dedim, geçen hafta da "muayene zart zurt" diye izin aldım artık tepki topluyorum =) Zaten bütün paramı yedi Kawa.. cepte 20 lirayla bu ayı bitirmeye kasıyorum. Cumartesi günüm boştu, öğlen 12den akşam 9a kadar sanayide kawa'nın peşinde geçirdim. Derbi'm öksüz gibi kaldı =( Km telini halletmek için para lazım olacak. Ama Ferco'ya gidip öpülmeden önce Orhan'ın da dediği gibi bi açıp bakmak gerek.
 
Katılım
5 Kas 2007
Mesajlar
3,893
koromako Ben bu aralar motoru garajdan bile çıkarmıyorum gezilere gideceğimi hiç sanmam :)
Malum motor satılık kaza falan olur boşu boşuna derde sokmıyım diyorum kendimi :p
Zaten ağustosta askeriz :cherry:
 
Katılım
10 Mar 2009
Mesajlar
23
arkadaşlar gezi yaptığınız tarihte yüksek ihtimalle bende istanbulda olacam.motorumu getirebilirsem motorum la getiremezsem artç olarak sizlere katılmayı çok isterim.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst