- Katılım
- 6 Ara 2008
- Mesajlar
- 316
Kemalcim hayirli olsun 15 gun sonra Hondan'inda resimlerini bekliyoruz
Selamlar.
saolsın ugurcum koyacam merak etmeyın bu cross olayaı bır baska altmak ucmak dusmek bur baska tabıkı cımen alanda kumda 2 bır motor ıcın tavsıyem cross onun haycanı bır baska:queen: