Derbi Derbi GPR 125 Racing Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
1,788
hayırlı olsun kemal. çok merak ettim motoru. sabırsızlıkla resimlerini bekliyoruz :cherry:.
 
Katılım
25 Haz 2005
Mesajlar
1,395
Fazla merak iyi degildir :) cok merak etme kadircim hehe .

Bu arada dun aksam cihan arkadasimiz ile gorustum bugun gun icerisinde motosikletinin satisini nasip olursa verecekmis , uzuluyor ama onunda caresi olmadigini biliyoruz , zor is bu evlilik isleri valla.

Her neyse kaski ve montunu vermiyecekmis buda demek oluyorki cihan arkadasimiz ay sonu duzenlenicek olan geziye katilacak :)

Selamlar saygilar ayrriyetten sevgiler cicekler ve bocekler.
 
Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
1,788
haklısın abi :) crosslara ilgim her geçen gün artıyor naapayım :p
cihan abi eminim üzülüyordur ama yapacak bişey yok..
 
Katılım
11 Şub 2008
Mesajlar
391
Merhaba arkadaşlar motorumu bugun genç bir arkadaşa sattım.Satış işlemleri falan herşeyi bitti.Ortalama bir fiyata gitti diye düşünüyorum.Alan arkadaşa hayırlı uğurlu olsun.
Çocuğun kafasını yedim vallaa.Anlattım durdum bu motorun özel bi alet oldugunu. İnşallah değerini bilir motorun.

Zaten son zamanlarda satılacağı için binemiyordum.İlgilenemiyordumda.Satılması iyi oldu yani.
Sattığım eleman bizim 2 yan blokta oturuyor.Yani motorumu hergün göreceğim bizim caddelerde.
 
Katılım
25 Haz 2005
Mesajlar
1,395
Alanada satanada hayirli olsun , umarim kiymet bilir.


Tekrar hayirli olsun.
 
Katılım
6 Nis 2008
Mesajlar
313
derbici yeni motorun hayırlı olsun.
cihancım hayırlısı olsun ilerde daha güzelini alırsın inşallah
 
Katılım
6 Ara 2008
Mesajlar
316
arkadaslar saolun tsk ederım ılgınız ıcın bende cok merak edıyorum ıkı zamalı bır spesyell nasıl olur dıyee bugun ustayla gorustuum usta dedı arkadasım cr 250 makınada sorun cıktı uzun suruyor dedı sana dedı bu saşeye cr 125 atalım dedı zaten dedı ıkısıde aynı saşede oluyor dedi fark etmez dedi bende usta sensin dedim anlıcanız bende sızın gıbı dort gozle makınnın toplanmasını ve performansını merak edıyorum ama delı makına oldunu bılıyorum cok vıdeosunu ızledım mıllet resmen ucuyor baklım cıksın sızlerlede paylasıcam cektıgım vıdeolarıda ızletecem hayırlısı bu arada cıhan kardesı uzuldum ama ne yaparsın kaderın onune gecılmıyor ınsallah alan arkadas kıymetını bılır ve aramıza katılır bu arad kadır kardesım ben sana spesyel onerırım manyak makınalar burda arkadsım bır hapta once bordruma gıdıp yamaha wr 250 aldı tam 15 bın kayat saymıs makınya sıfır gormenızı ısterım makına yırtıyor resmen cımenı toprayıı neysee hepmıze yenıden tesekkurlerr
 
Katılım
17 Haz 2008
Mesajlar
17
Slm Arkadaslar Sayfayı Fazla Takip Edemiyorum Ama Fırsat Buldukça Okuyorum. Gezi Düzenlerseniz Bende Varım. Grsmek üzere.
 
Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
1,788
31 mayısta gezi var bahriyeli haberin olsun :) hemde sağlam bir gezi güzergahı var.
 
Katılım
25 Haz 2005
Mesajlar
1,395
Ilandaki motosikletin gunese maruz kaldigini ve renginin soldugunu boya durumununda iyi olmadigini soylemisdi goren bir arkadas ve uzun zamandir o ilan var sanirim.

ama genede yakindan incelemek gerekli.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Tem 2008
Mesajlar
1,800
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yok ben qittim baktımda evt boyada güneşden kaynaklı problem var ilanda 2008 ağustostan kalma zaten :) bide ustayı götürces bakalım...
 
Katılım
25 Haz 2005
Mesajlar
1,395
cadi , bizim baslikda :)

Goster bakalim ustaya demekki yalnis animsamiyormusum motosikleti renginde bi tuaflik oldugunu bildim boya tamamda bak bakalim cok sigara icmismi ? cigeri saglammi.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Tem 2008
Mesajlar
1,800
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Pazartesi bizim ustayla qidiorz :) ok dediği anda notere Gazliorz :)

avatarıda çaktım zaten :p
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst