Suzuki Suzuki GS500 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
29 Tem 2006
Mesajlar
3,199
selamlar.
arkadaşlar vallahi yapmam etmem diyodum ama nasıl oldu anlamadan kendimi cbr 600f üstünde buldum. suzukiye ayıp oldu ama ne yapalım :)
bu arada gs500 çok acil satılık :)
 
Katılım
6 May 2007
Mesajlar
1,034
ya eksoz bitti benim sonunda.perçimler koptu elyaf yere düşecek nerdeyse,eksoz tavsiyelerinizi bekliyorum ,yashimura rs3 takan oldumu yada başka bi marka
 
Katılım
27 May 2007
Mesajlar
44
o farlar neye ait ve aydınlarması nasıl ?

o far neye ait dostum. biz daha önce acerbis in cross motorlar için olan kafa grenajını kullandık

farlar mercek camlı sis farı.Denizli sanayiden aldım.Küçük otobüs ,temsa tarzı bir araca ait dediler.yardımcı aparatları vidaları hepsi cıkıyor kutudan.montaj kolay yani.uzunlar baya iyi ama kısa far gs orjinale göre yetersiz.idare eder yani.
 
Katılım
22 Ara 2006
Mesajlar
600
selamlar.
arkadaşlar vallahi yapmam etmem diyodum ama nasıl oldu anlamadan kendimi cbr 600f üstünde buldum. suzukiye ayıp oldu ama ne yapalım :)
bu arada gs500 çok acil satılık :)

Hayırlı olsun.Kazasız belasız sürüşler dilerim.Ama arakadaşın dediği gibi,bu motor GS 500'den yaklaşık bir buçuk misli fazla yakar.Ama o zevke değer bence.
 
Katılım
28 Eyl 2008
Mesajlar
153
farlar mercek camlı sis farı.Denizli sanayiden aldım.Küçük otobüs ,temsa tarzı bir araca ait dediler.yardımcı aparatları vidaları hepsi cıkıyor kutudan.montaj kolay yani.uzunlar baya iyi ama kısa far gs orjinale göre yetersiz.idare eder yani.

bence görünüş olarak çok hoş durmuş farklı güzel zevkli peki fiyat olarakda bilgilendirirsen sevinirim ne kadara mal oldu
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
ya eksoz bitti benim sonunda.perçimler koptu elyaf yere düşecek nerdeyse,eksoz tavsiyelerinizi bekliyorum ,yashimura rs3 takan oldumu yada başka bi marka

leo vince markayı şiddetle tavsiye ederim. cbf 500 lerde çok tuttu ama gs 500 de nasıldır bilmem. ancak tiger markadan iyi olduğu kesin.
 
Katılım
5 May 2009
Mesajlar
3
gs 500 gzelmotordur hani seveni çoktur makinanın duç model olarak olsun motoru olarak olsun oynaya bilirsiniz degişiklikler yapa bilirsiniz
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
gs 500 gzelmotordur hani seveni çoktur makinanın duç model olarak olsun motoru olarak olsun oynaya bilirsiniz degişiklikler yapa bilirsiniz

memlekette aksesuar olsa yapacaz ama yapamıyoz. far istanbulda, sakal yok, grenaj döken yok. k&n filitre bulsam yumulacam ama bakalım artık...
 
Katılım
29 Tem 2007
Mesajlar
3,386
yakıtlarınız nasıl arkadaşlar ? :) şehir içinde şehir dışına nasıl yakıyor motorlarınız :) yerek parçasını bulabilirmiyiz ? kaç model tavsiye edersiniz ? modele göre hp değerleri değişiyormu :) varsa satılık ilanlarınız özel mesajla iletirseniz bi gözatmak isterim. :)
 
Katılım
29 Tem 2006
Mesajlar
3,199
Hayırlı olsun.Kazasız belasız sürüşler dilerim.Ama arakadaşın dediği gibi,bu motor GS 500'den yaklaşık bir buçuk misli fazla yakar.Ama o zevke değer bence.

teşekkür ederim. geçen gün depoyu fulledim 200 km civarında reserve geçti.aslında korkulacak kadar da değil böyle bakınca. gerçi depo hacmi ne tam bilmiyorum. ama yakıt hiç gözümde değil açıkçası yaksın helal olsun.:)

teşekkür ederim. geçen gün depoyu fulledim 200 km civarında reserve geçti.aslında korkulacak kadar da değil böyle bakınca. gerçi depo hacmi ne tam bilmiyorum. ama yakıt hiç gözümde değil açıkçası yaksın helal olsun.:)

arkadaşım yeni motor aldığım için suzuki acele satılık. ilgilenirsen motor şu an çorumda.
linki bu
http://www.sahibinden.com/orjinal_gs_500_fiyat_dustu-63WQQaXQQ10924014WQQpXQQdisplayitem
 
Son düzenleme:
Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
46
Cbr600f in zevki başka bırakın yaksın o kadar. Bende Fazer, Z750S, CBF600, Bandit 650 arasında gidip geliyorum ama acelem yok muhtemelen 2010 başı 2007 model bi 4 silindire geçicem artık kesmiyor gs500 :p

GS500 full depo ile şehir içinde yüksek devirli kullanımla 360km civarı gidiyor,20lt depo,100km de 5.6lt falan yapar uslu kullanırsanız 4.5lt nin altına düşüyor.Şehir dışında denemedim hiç.

Yedek parça olayı yurtdışından çok ucuza getirebiliyorsun,ebayden (UK) almamla elime geçmesi 9gün sürüyor hiçte kötü değil. Amerikadan gelmesi daha uzun sürüyor sanırım 3 hafta kadar. Zaten kaza falan yapmazsan parça ihtiyacın olmaz,masrafsız makina,zamanı gelince yağını bujisini balatasını değiştiriyorsun onlarda heryerde var.

Egzoz zevk meselesi bence youtube'a gir hepsinin sesini dinle,yoshimura'nın TRS egzozları bence en güzeli http://www.youtube.com/watch?v=IUL-jEqBkdc bu videoda standart egzoz ve trs nin farkını duyabilirsin.
 
Katılım
24 Eyl 2007
Mesajlar
195
yakıtlarınız nasıl arkadaşlar ? :) şehir içinde şehir dışına nasıl yakıyor motorlarınız :) yerek parçasını bulabilirmiyiz ? kaç model tavsiye edersiniz ? modele göre hp değerleri değişiyormu :) varsa satılık ilanlarınız özel mesajla iletirseniz bi gözatmak isterim. :)

geçenlerde deponun tamamını şehir içinde tükettim.dibinde azcık kaldı.fulledim 16lt. kadar aldı buna karşılık şehir içinde 370km gittim ki hem istanbul gibi trafiği olan bi yer hem de zaman zaman performanslı kullandığım halde.500cclik ve 48 beygirlik bi makina için inanması güç ama gerçek.şehir dışında tahminim 420km gider diye düşünüyorum.yedek parça sıkıntısı yok.en azından ben öyle bi sıkıntı çekmedim.model tavsiyesine gelince.2001 model ve sonrasında ufak tefek değisiklikler var.en belirgin fark gidon.modele göre 1-2 beygir fark var.benim motorum satılık detaylar aşağıda.satış sebebim yazıyor ve çok az bi zaman kaldı.25 mayısta teslim oluyorum.ilgilenirsen konusuruz.
http://www.sahibinden.com/fiyat_dustu!-95WQQaXQQ10161760WQQpXQQdisplayitem
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst