Yeni Kawasaki GTR 1400 Continental Supersport

Katılım
26 Ara 2008
Mesajlar
1,205
arkadaşlar hayabusamı geçer gtr 1400 mü

Bence hayabusa neden dersen biri süpersport(tabi hayabusayı ayrı bir klasmana koymadılarsa:)) gtr dediğin sport turing yani kawa zorlanır kullanan arkadaş demiş 290 gördüm diye heralde en fazla 310(biraz fazla atmışım:)) falan görür.
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Eyl 2007
Mesajlar
1,015
bugün bu makineden gördüm jantlarımı düzelttirirken aynı mekanda.
yok böyle birşey ya ağzım açık baktım resmen :queen:
mükemmel, esaletli, kaslı bi alet 190bg den bahsediyolar.
ne denebilir ki..
 
Katılım
5 May 2006
Mesajlar
1,946
bmwk1600gtgtl2.jpg


bmw k1600 gt çıkardı . sıralı 6 silindir geliyor rakip olarak :)
ama itiraf edeyim kawanın boyu heybeti bambaşka sesi de öle :cherry:
 
Katılım
28 Eki 2010
Mesajlar
1,767
kusursuz olduğuna şüphe yok :cat: ilk fotoğraftaki sanırım zzr 1400, bu arada değişken sübap zamanlaması zaten honda vfr serisinde yıllardır kullanılıyor :rendeer:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst