Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Bence hayabusa neden dersen biri süpersport(tabi hayabusayı ayrı bir klasmana koymadılarsa) gtr dediğin sport turing yani kawa zorlanır kullanan arkadaş demiş 290 gördüm diye heralde en fazla 310(biraz fazla atmışım) falan görür.
bugün bu makineden gördüm jantlarımı düzelttirirken aynı mekanda.
yok böyle birşey ya ağzım açık baktım resmen :queen:
mükemmel, esaletli, kaslı bi alet 190bg den bahsediyolar.
ne denebilir ki..
kusursuz olduğuna şüphe yok :cat: ilk fotoğraftaki sanırım zzr 1400, bu arada değişken sübap zamanlaması zaten honda vfr serisinde yıllardır kullanılıyor :rendeer: