YBR 125 & MaCiT 250

Katılım
29 Tem 2007
Mesajlar
3,386
adil bi kıyaslama olmamış. :) ama kalite bakımından sorarsan ybr derim ;) sorunsuz 27,000 km'dir gidiyoruz :) hız bakımından dersen mct. çünkü 21 hp sanırım tam da bilmiyorum. ybrde titreşim "sıfır"dır. mctyi bilemem. :)
 
Katılım
18 Ağu 2008
Mesajlar
2,417
ybr ybr ybr
ybr parasına 2 tane mct alırsın, titreme sorun değilse mct. keşke ybr olsa bende
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Haz 2008
Mesajlar
222
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
çok satdığı için herkez ybr diyor ama klasman büyütmenin vaktinin geldiğine inanıyorum.10 beygirlik motorlar artık içimdeki hayvanı tatmin etmiyor.bi yandan da salcano nun bi motoru var ybr nin aynısı sadece kafalığı ve deposu değişik şasesi bile aynı fiyatı ise 2.500 tl buna ne dersiniz ? çakma ybr nin sıfırını taksitle alma imkanım var
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
çok sattığı için değil...cebini özelden veya burdan at neden ybr neden cbf anlatayım sana...ben arayacağım sen nonu yaz usta...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Haz 2008
Mesajlar
222
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Salcano ya zam mı gelmiş :queen: Wolf 125 Fiyat : 2715,00 TL
burda hala 2600 sıkı bir pazarlıkla peşin 2500 e bırakırlar.şuan 2 arkadaş da ramzeyin suzuki motorlu motosikletini spariş etmişler fiyatı 2450 dediler 1 haftaya kadar gelecekmiş hem çok az yakıyor hem sessiz hemde suziki patentli burada 1 kişide var siyah renkte ve ybr den bile güzel üzerinde ramzey yazmasa harbiden kalite diyecek insan

çok sattığı için değil...cebini özelden veya burdan at neden ybr neden cbf anlatayım sana...ben arayacağım sen nonu yaz usta...


Burdan anlat herkez bilsin :cat:
geçen ybr kullanan bi arkadaşla konuşyorduk 190 km de 20 tl lik benzin yaktı dedi arkasından başka bi ybr ci arkadaşla daha konuştuk o kadar çok değil ama benim motor da fazla yakıyor dedi şehir içinde 100 km de 2,5 litre hayal gibi :farao:
 
Son düzenleme:
Süper Moderatör (BBRR)
Katılım
12 Haz 2005
Mesajlar
8,442
Bide sevgili panda kardeşim cbf 150 nin ön amotisör fiyatını sormuş bi arkadaş onuda bi öğreniver sana zahmet ...:)

ybr ... mct yi sulu götürür susuz getirir .. arkadaşlarım hep ybr aldı demişsin .. ne güzel işte sende al .. ybr çetesi kurun :).. ben şu yaşıma geldim kötü yamaha görmedim .. ybr ki bana göre 125 cc nin her kategoride kıralı.. al bin kardeşim ne soruyon ..:) bak bi kişi çıkıpta mctdemişmi... bi panda çıkmış cbf demiş onu es geç ... ybr cbf150 yidesulu götürür susuz getirir ...:)
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Burdan anlat herkez bilsin :cat::


bi topik açıyorum foto yüklüyorum...uygun zamanda sade bir dille yazarım...olay güven meselesi...

Bide sevgili panda kardeşim cbf 150 nin ön amotisör fiyatını sormuş bi arkadaş onuda bi öğreniver sana zahmet ...:)

ybr ... mct yi sulu götürür susuz getirir .. arkadaşlarım hep ybr aldı demişsin .. ne güzel işte sende al .. ybr çetesi kurun :).. ben şu yaşıma geldim kötü yamaha görmedim .. ybr ki bana göre 125 cc nin her kategoride kıralı.. al bin kardeşim ne soruyon ..:) bak bi kişi çıkıpta mctdemişmi... bi panda çıkmış cbf demiş onu es geç ... ybr cbf150 yidesulu götürür susuz getirir ...:)

Barış Abey Honda servis sorumlusu aradım şimdi...


alt boruyla keçeyi değiştirebilir dedi arkadaş....alt kovanda sorun yoksa işçilikle birlikte tek kısmı 65 öteki 65 ten 130 eder dedi...ama komple değişmesi gerekiyorsa tanesi 125-130 liraymış...iki tanesi *2 artık başkanım...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Haz 2008
Mesajlar
222
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ybr ... mct yi sulu götürür susuz getirir .. arkadaşlarım hep ybr aldı demişsin .. ne güzel işte sende al .. ybr çetesi kurun .. ben şu yaşıma geldim kötü yamaha görmedim .. ybr ki bana göre 125 cc nin her kategoride kıralı.. al bin kardeşim ne soruyon . bak bi kişi çıkıpta mctdemişmi... bi panda çıkmış cbf demiş onu es geç ... ybr cbf150 yidesulu götürür susuz getirir ..


ben motosiklette sese çok önem veririm ybr nin sesi de çok cılız.cruser cı arkadaşlar var bizim kapının önünden geçerken bana inat gaza asılıyorlar egzozları da açık . insan mest oluyor (bi yanda da gıcık oluyor).sanırım önce macit alıcam sonra da ybr :cherry: zaten paramın yettiği ybr ler de 50 bin km nin üstünde macitin ise 10 bin in altında tertemiz macit daha mantıklı geldi 1 ay sonra sınavlarım bitiyor ..bittiği gün cebime parayı koyup gidip alıcam :cat:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Haz 2008
Mesajlar
222
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
:D :D :D
arkadaşlar motorumu aldım

4440DSCF2069.jpg


4889DSCF2063.jpg


ybr ye kıyasla gayet güçlü ve rahat
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
ben motosiklette sese çok önem veririm ybr nin sesi de çok cılız.cruser cı arkadaşlar var bizim kapının önünden geçerken bana inat gaza asılıyorlar egzozları da açık . insan mest oluyor (bi yanda da gıcık oluyor).sanırım önce macit alıcam sonra da ybr :cherry: zaten paramın yettiği ybr ler de 50 bin km nin üstünde macitin ise 10 bin in altında tertemiz macit daha mantıklı geldi 1 ay sonra sınavlarım bitiyor ..bittiği gün cebime parayı koyup gidip alıcam :cat:

ybrler özellikle sessiz çalışsın diye ek detaylar düşünülmüş...yani olay sessiz motorda...yordun bizi valla...:)
 
Süper Moderatör (BBRR)
Katılım
12 Haz 2005
Mesajlar
8,442
mustanoglu

fikir sormuşsun 9 kişi ybr 2 kişi mct bi kişide regal demiş( oranlar %75 YBR , %16,7 MCT , %8,3 RR) .. YBR diyenlerin bazıları nedenlerinide yazmış. hatta bi mct sürücüsü bizzat ybr yi tavsiye etmiş :)

sen bu yorumların üstüne gidip mct almışsın. Hayırlı olsun .:cherry:

Bazen üyeler diyo ya motor soruyoz kimse cevap vermiyo..:cherry:

Ahada bu arkadaşa vermişler.. cevapların etki oranı sıfır ... bu arkadaş bu başlığı açtığında zaten kararı mct yi almakmış .. belki kaporasını bile vermiştir :)

Bizede onaylatacak kendi mantığını . başlık amacı bu.. yoksa sen 50 sayfa açıkla nedenini.. değişen bişi olmaz ..

A be canım kardeşim neden açtın bu başlığıda insanları yordun merak ettim ..
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst