Honda Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
aynen bunları hatırladığım için didim ya kanko...ah birde renk seçiminde başarılı olsan...:p hadi ben kaçıyorum...
 
Katılım
26 Ara 2008
Mesajlar
1,205
Bence mavide güzelde pek gitmiyor sanki tabi tercih yinede alınır bence Sonra kırmızı yok yok hepsi güzel bu motora hepsi gidiyor.:):):)
 
Katılım
15 Eyl 2007
Mesajlar
732
bu vites aralığı bana mantıklı gelmedi usta...:wiinkk:bence köklemelisin bazen...motor açılmaz sağır kalır...yavaş kullanmak iyi birşey değil...

Açılmıştır artık motor abi 12000 oldu bundan sonra motor açılmaz heralde:silent: Düzde 120 yi rahtatlıkla deviriyor geçiyor bile yeterlidir bence bu motor için diye düşünüyorum:silent: 150 yapcak hali yok ya:p Öyle kullanım daha çok hoşuma gidiyor, zaten Cbf te sıfıra yakın vibrasyon var birde böyle kullanınca resmen sıfır vibrasyon oluyor yağ gibi akıyor motor:)
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Açılmıştır artık motor abi 12000 oldu bundan sonra motor açılmaz heralde:silent: Düzde 120 yi rahtatlıkla deviriyor geçiyor bile yeterlidir bence bu motor için diye düşünüyorum:silent: 150 yapcak hali yok ya:p Öyle kullanım daha çok hoşuma gidiyor, zaten Cbf te sıfıra yakın vibrasyon var birde böyle kullanınca resmen sıfır vibrasyon oluyor yağ gibi akıyor motor:)

bizde bir kango vardı 140.000 kmde ve 110 u geçmiyordu sen düşün gerisini...motoru zorlamak (sürekli olmaması kaydıyla bence makul bir hareket...:cat:
 
Katılım
4 Ağu 2008
Mesajlar
1,597
Ben devirli kullanmayı seviyorum :) Hal böyle olunca benzin fazla yakıyor ama olsun :) Değer diye düşünüyorum.

1. vites 35
2. vites 60
3. vites 75-80
4. vites 90-100
5. vites 100 - 1??

Bu şekilde pek ivmelenme hızlı olmuyor. Amaç "top speed" ise bu şekilde atıyorum vitesleri. Ama ivmelenmek istiyorsam 5-10 km önce atıyorum her viteste.

Ayrıca bende bir süre ayağımın ucuyla atıyordum vitesleri. Ancak 1. den 2 ye Geçtikten sonra tekrar boşa atıyordu. Tabi pek hoş bir durum değil.

Sonra bende normal atmaya başladım. Yani ayağımın ucuyla atmıyorum artık. Böylece sorun ortadan kalktı. Ayrıca daha iyi hissedebiliyorum vitesi .

Aynı sorundan muzdarip olanlara bu şekilde vitesi ayağın ucuyla değilde üstüyle atmalarını tavsiye ederim.

-----------------------------------------------------------------------

1. vites'i çok seviyorum :) Gaza dokununca acayip devirleniyor. Birden atılıyor. Bu şehir içinde kontrol de biraz zorluk yaratabiliyor. Yarım debriyaj gitmek zorunda kalıyorum bazen. Veya frenle ayarmalamaya çalışıyorum. Ya benim elimin ayarı yok :) yada gaz kolu fazla hassas. Alışmaya çalışıyorum :)



Ayrıca bu gün Ö.Z.E.R abim ile görüştüğümde (test sürüşü yaptırdım zorla )bana gidonun sağa doğru hafif dönük gibi geldiğini söyledi. Ben fark etmedim ama böyle birşey varsa nasıl anlayabiliriz ve önemli birşey midir ? Fark etmediğime göre sürüşümüde etkilemiyor .

----------------------------------------------------------------

1800 km'yide geride bıraktım. 2000 e doğru gidiyorum CBF'imle. Ve bunun her kilometresinden zevk aldım. Doğru bir tercih yaptığımı her geçen km'de daha iyi anlıyorum. Gerek işçilik , gerek görüntü , gerek performansıyla CBF 150 parasının karşılığını hak eden bir motosiklet.

Teşekkürler HONDA
 
Katılım
18 Şub 2009
Mesajlar
955
muratcan7
1. vites 35
2. vites 60
3. vites 75-80
4. vites 90-100
5. vites 100 - 1??

naptın sen motorun çiğerini çıkarmışsın,
 
Katılım
29 Eyl 2007
Mesajlar
6,279
ya murat 1. vitsi öyle bi abartmişsinki bi an için fazer falan mi vardi bunda dedim ya el insaf:queen:HEr kmden zevk aliyomuş 6 ayda yaptigi km :queen:
 
Katılım
4 Ağu 2008
Mesajlar
1,597
muratcan7
1. vites 35
2. vites 60
3. vites 75-80
4. vites 90-100
5. vites 100 - 1??

naptın sen motorun çiğerini çıkarmışsın,

Yok o kadar acımasız değilim :):p CBF 150 bu vites/hız oranlarını yapabilecek bir motosiklet. Bunu zorlanmadan (kesiciye girmeden) yapabiliyorum.

sedat_57' Alıntı:
muratcan7
ya murat 1. vitsi öyle bi abartmişsinki bi an için fazer falan mi vardi bunda dedim ya el insaf :queen:HEr kmden zevk aliyomuş 6 ayda yaptigi km :queen:

Doğru söylüyorum ya :) Sen hele gel buralara bakarsın benim cbf'ime , ybr gibi uysal mı yoksa ...?:queen:
 
Katılım
15 Eyl 2007
Mesajlar
732
Ben devirli kullanmayı seviyorum :) Hal böyle olunca benzin fazla yakıyor ama olsun :) Değer diye düşünüyorum.

1. vites 35
2. vites 60
3. vites 75-80
4. vites 90-100
5. vites 100 - 1??

Bu şekilde pek ivmelenme hızlı olmuyor. Amaç "top speed" ise bu şekilde atıyorum vitesleri. Ama ivmelenmek istiyorsam 5-10 km önce atıyorum her viteste.

Ayrıca bende bir süre ayağımın ucuyla atıyordum vitesleri. Ancak 1. den 2 ye Geçtikten sonra tekrar boşa atıyordu. Tabi pek hoş bir durum değil.

Sonra bende normal atmaya başladım. Yani ayağımın ucuyla atmıyorum artık. Böylece sorun ortadan kalktı. Ayrıca daha iyi hissedebiliyorum vitesi .

Aynı sorundan muzdarip olanlara bu şekilde vitesi ayağın ucuyla değilde üstüyle atmalarını tavsiye ederim.

-----------------------------------------------------------------------

1. vites'i çok seviyorum :) Gaza dokununca acayip devirleniyor. Birden atılıyor. Bu şehir içinde kontrol de biraz zorluk yaratabiliyor. Yarım debriyaj gitmek zorunda kalıyorum bazen. Veya frenle ayarmalamaya çalışıyorum. Ya benim elimin ayarı yok :) yada gaz kolu fazla hassas. Alışmaya çalışıyorum :)



Ayrıca bu gün Ö.Z.E.R abim ile görüştüğümde (test sürüşü yaptırdım zorla )bana gidonun sağa doğru hafif dönük gibi geldiğini söyledi. Ben fark etmedim ama böyle birşey varsa nasıl anlayabiliriz ve önemli birşey midir ? Fark etmediğime göre sürüşümüde etkilemiyor .

----------------------------------------------------------------

1800 km'yide geride bıraktım. 2000 e doğru gidiyorum CBF'imle. Ve bunun her kilometresinden zevk aldım. Doğru bir tercih yaptığımı her geçen km'de daha iyi anlıyorum. Gerek işçilik , gerek görüntü , gerek performansıyla CBF 150 parasının karşılığını hak eden bir motosiklet.

Teşekkürler HONDA


Naptın sen:cyclopsan 1. viteste 35 km çok gereksiz ve motoru aşırı zorlayan bir durum:cyclopsan Sen böyle sürmeye devam edersen üzgünüm ama senin motor pek dayanmaz benden söylemesi:cat: Ben daha 1. viteste 20 km yi geçmiş değilim haa tamam diğer viteslerde ara ara bende zorladım ama 1. vites çok gereksiz:wiinkk:

Sen en kısa zamanda bu sürüş tarzını değiştir mete_han abinin yazdığı vites aralıklarını kullan:wiinkk:
 
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
akşam kurtlar vadisinde deli hüsnünün kullandığı motor cbf 150 ydi herif tek teker gidiyo maşallah:queen:(gördünmü meto):cherry:
 
Katılım
11 Ocak 2005
Mesajlar
107
Cbf camiası selamlar :cat:

Arkadaşlar motorla pek kilometre yapamıyorum bu aralar daha 170 km yol yaptım.Yine motorda bişey kıllandırdı beni onu sormak istiyorum.Virajda giderken hafif ön fren yaptığım zaman sanki disk'e bişey sürtüyomuş gibi hissediyorum.Yada sanki çok çok az bir boşluk varda oynuyomuş gibi.İlk zamanlar sanki bu olay olmuyordu veya ben hissedemedim.Düz yolda giderken de aynı şekilde ama virajda daha çok hissediyorum sanki.Durup tekerleği diski amortisörleri falan bi yokladım ama görünürde bişey yok gibi.Sizce bu olay normalmi ?

Bu vites geçişi konusuna katılıyorum.Bende ilk defa vitesli motor kullanıyorum ve vites geçişlerine yeni yeni alışıyorum.Vites geçişlerinde pedala tam basmak lazım.Birkaç kere vites değiştirirken hiçbir vitese geçmemiş gibi göründü debriyajdan hafif elimi çekince tak vitese oturdu.Yani demekki dişliyi tam yerleştirememişim.Büyük ihtimalle ayakucu ile bastığım için olmuştur.Böyle tam vitesleri geçirememek belki ilerde dişli kısmında sorun oluşturabilir.

Yağı değiştrimek ve motoru biraz daha zorlamak şu ilk 1000 km yi hemen bitirmek istiyorum .
 
Katılım
5 Nis 2007
Mesajlar
1,882
cbf 150 artık kapıda :)
çin malı motosikletten sonra uçak gibi geldi diyebilirim..
dün geldi motosiklet...
bel agrılarım yüzünden kullanmaktan keyif alamadım :(
saglıgıma kavuşunca izlenimlerimi detaylı olarak aktarırım..
iyi ve keyifli sürüşler..


muhtemelen yedek depo hakkında bilgi verilmiştir..
395 sayfa arasında bulmam oldukça zor..
yedek depo hakkında azcık bilgi verirseniz memnun olurum :)
 
Son düzenleme:
Katılım
15 Eyl 2007
Mesajlar
732
cbf 150 artık kapıda :)
çin malı motosikletten sonra uçak gibi geldi diyebilirim..
dün geldi motosiklet...
bel agrılarım yüzünden kullanmaktan keyif alamadım :(
saglıgıma kavuşunca izlenimlerimi detaylı olarak aktarırım..
iyi ve keyifli sürüşler..


muhtemelen yedek depo hakkında bilgi verilmiştir..
395 sayfa arasında bulmam oldukça zor..
yedek depo hakkında azcık bilgi verirseniz memnun olurum :)

Nasıl bir bilgi istiyorsun yedek depo hakkında:silent: Muslukta bir tane ok işareti var o ok işereti aşağıya doğru olduğu zaman depo yedektedir:wiinkk: Birazda mantığı hakkında bişiler söliyeyim ki yolda falan kalma sonra:) Bir şişe düşün 2 tane hortum çıktığını düşün o şişeden birisi tabanından diğeride şişenin ortasından:wiinkk: Tabandaki hortum yedek depo demek ortadakide normal depo yani sen musluğu hep yedek depoda kullanabilirsin istersen ama o zaman ne zaman benzinin yedek depoya geçtiğini anlayamazsın:wiinkk: Depondaki bütün benzin bitene kadar gidersin sonra da yolda kalırsın:)
 
Katılım
5 Nis 2007
Mesajlar
1,882
OzCaN35 bilgi için teşekkürler.
yedek deponun hacmi kaç lt dir?
+ benzin doldurdugumuzdamı benzin yedek depoya dolar?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst