cbf 150 den sonra cc yükseltenler. İzlenimleriniz ?

Katılım
11 Eki 2007
Mesajlar
2,838
Özellikle daha önce cbf 150 kullanıp şu anda cc yükseltenler. Cbf 150 den sonra hangi marka ve model motorlara geçiş yaptınız. Yedek parça, servis hizmetleri ve yakıt tüketimi açısından, cbf 150 yi aratmayacak 250 cc kategorisinde en uygun terfi sizce ne olabilir. Terfi eden ark..lar cbf 150 den sonra hangi motorlara geçtiler. O eski ekonomik günleri arıyorlar mı ? Yoksa yaptıkları cc ytükseltme girişiminden memnunlarmı ? Eski motorounuzu özlüyormusunuz ? Neden ? Ben cc yüksetmeyi düşünsem şimdi 90-95 km/h ile uzun yolda sabitlerken, 110-120 sabitleyebilsem ve motor bu şekilde sıkışmadan yol yapabilse yeterli. Cbf 150 den sonra bu ne alınır ? Ne aldınız ?
 
Katılım
21 Nis 2007
Mesajlar
2,162
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
CBF 150'deki konforu hiçbir motosiklette bulamadım.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
19 Ağu 2008
Mesajlar
556
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Arkadaşım ben cbf150'den cbf250'ye geçtim.Bir hafta geçmeden hemen sattım.Neden dersen ben cbf150 ile uzun yolda 95-105 arası hızlarda seyrederken , cbf250 ile 115-120 arası gidebildiğimi gördüm.Yani anlıyacağın arada çok bi fark yok.Cbf150'ye göre daha üstün yol tutuşu ,daha fazla kıvraklık , virajlara daha güzel yatışı var ancak beni kesmedi.Şimdi bide otomobil alma masrafı çıkınca 600 cc'ye transfer olacakken o da iptal oldu.Ben de tekrar cbf150 aldım.Sana tavsiyem cbf150'ni hiç satma.Git bi tane 600'lük al.İki tane motorun olsun.Ben öyle yapıcam.250 cc lere hiç bulaşma.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
19 Ağu 2008
Mesajlar
556
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Zevk meselesi tabi.Eğer 600 cc'ye geçmeye 1-2 yıl varsa cbf250 tercih edilebilir.Sonuçta cbf150'den daha hızlı.Yakıt tüketimi de cbf150'ye göre çok sayılmaz.Ancak 11 beygir cbf150'den sonra 20 beygirlik cbf250'ye geçince o kadar az hız farkı benim için hayal kırıklığı olmuştu.Bide cbf150 gibi masrafsız motordan sonra cbf250'nin kronik sorunları masraf çıkarması hiç hoş değil.Yine de zevk meselesi.
 
Katılım
11 Ara 2008
Mesajlar
4,209
cbf 250 sorunlu bir motor. cbf 500 tavsiye ederim ama yakıt fazla olur
 
Katılım
16 Kas 2008
Mesajlar
64
benimde merak ettiğim motoru büyütenler trafikte kendilerini daha rahat hissediyolar mı?
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
cbf 150 den sonrasını düşünmek istemiyorum...çünkü iki ucu.oklu değnek biliyorum...yahu bu alışkanlıklardan vazgeçmek neden bu kadar zor...veya yeniye alışma züresi hep sıkıntılı geçer..ne istediğini bilemezsin...istediğini alamazsın hep bir kıl tüy yün çıkar...en güzeli bisiklete dönmek...masraf sıfır vergi yok benzin yok...:p 2 yıldır MTV yatırmıyorum kardeşim nası yükselteyeim satarken 200 lira şimdiden içerdeyim...
 
Katılım
25 Haz 2008
Mesajlar
86
CBF 150'deki konforu hiçbir motosiklette bulamadım.


goldvıng galıba :mrgreen:

150 cc de ne gıbı rahatlık olabılırkı cok merak ettım dogrusu
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
CBF 150'deki konforu hiçbir motosiklette bulamadım.


goldvıng galıba :mrgreen:

150 cc de ne gıbı rahatlık olabılırkı cok merak ettım dogrusu

ulen bak ipini çeker biletini keserim...:queen:akıllı uslu çocuk ol...Allahın eski apaçicisi sonradan çakma ss hyocusu...:phondaya laf ettirmem ...:bounce:

kisindende kral yıbr var...gerisi yalan...
 
Katılım
15 May 2007
Mesajlar
379
cbf150 den sonra hyosung gt250 almıştım..

cbf den sonra hyo ço güzel gelmişti bana..daha güçlü daha güzel bir motor..

çift silindir ve 250 cc olunca tabi biraz daha fazla yakıyor..

bir yıl aradan sonra hyo yuda sattım fazer aldım sonra da keyfime baktım :D
 
Katılım
15 Eyl 2007
Mesajlar
732
cbf150 den sonra hyosung gt250 almıştım..

cbf den sonra hyo ço güzel gelmişti bana..daha güçlü daha güzel bir motor..

çift silindir ve 250 cc olunca tabi biraz daha fazla yakıyor..

bir yıl aradan sonra hyo yuda sattım fazer aldım sonra da keyfime baktım :D

Olay budur:cherry: Güzel bir merdivende ilerlemişsin tebrikler kazasız belasız keyfine bakman dileğiyle:)
 
Katılım
27 Kas 2008
Mesajlar
1,771
cbf 150 den sonra alacagın büyük motor seni zevkten çılgına çeviricektir. işte artık araçlar beni yolda sıkıştıramıyacak deyip kendini güvende hissedeceksin artık yolda tapa gaz yerine her zman elinin altında açılmayı bekleyen gaz kolu olacaktır
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
19 Ağu 2008
Mesajlar
556
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Geçen cbf150 ile 55 km yoldan geldim.Uzun yolda adamı deli ediyo.Kamyonun arkasına yapışıyosun.Başlıyo sağlı sollu rüzgar tokatlamaya.Dur bi solliyim diyosun 2 dakka sürüyo sollamak.Bazende hız yetersiz kalıyo sollayamadan arkasına geri yanaşıyosun.Uzun yolda kesmiyo artık.Bundan sonra paramı toparlayıp bi tane dl 650 alıcam bakıcam keyfime.
 
Katılım
8 Eki 2008
Mesajlar
870
cbf 150 den sonra alacagın büyük motor seni zevkten çılgına çeviricektir. işte artık araçlar beni yolda sıkıştıramıyacak deyip kendini güvende hissedeceksin artık yolda tapa gaz yerine her zman elinin altında açılmayı bekleyen gaz kolu olacaktır


açılmayı bekleyen gaz kolu ah ah, deneyen kullanan bilir ne güzel bir duygudur o :)
 
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
1,129
CBF150 den sonra 2007 Honda Transalp aldım.
Aradaki fark anlatılmaz yaşanır.:p
Nacizane teklifim CBF 150 den sonra tarzın nedir bilmiyorum ama Enduro ise 600-650 cc lik bir makina fazlası ile her ihtiyacına cevap verir.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
19 Ağu 2008
Mesajlar
556
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
CBF150 den sonra 2007 Honda Transalp aldım.
Aradaki fark anlatılmaz yaşanır.:p
Nacizane teklifim CBF 150 den sonra tarzın nedir bilmiyorum ama Enduro ise 600-650 cc lik bir makina fazlası ile her ihtiyacına cevap verir.

Arkadaşım peki yakıt tüketimi nasıl oldu.CBF150 ile 3litre yakarken şimdi kaç yakıyosun şehir içi şehir dışı.
 
Katılım
21 Şub 2008
Mesajlar
1,789
cbf 500 öneririm.
cbf500ze9yf1.jpg

Motor………………………………Sıvı soğutmalı, 4-zamanlı, 8 sübaplı paralel 2 silindirli
Motor hacmi (cc)…………………..499
Silindir çapı & strok (mm)…………73×59.6
Sıkıştırma oranı……………………10.5 : 1
Yakıt sistemi………………………2 adet 34 mm´lik eğik VP tip karbüratör
Max güç (ps @ dev/dak)…………..57 / 9500
Max tork (Nm @ dev/dak)…………45 / 8000
Ateşleme…………………………..Bilgisayar kontrollü dijital transistörlü elektronik avanslı
Çalıştırma………………………….Elektrikl i
Şanzıman…………………………..6 vites
Güç Aktarımı………………………O-Ringli zincirli
Boyutlar (UxGxY)(mm)…………….2170×765x1100
Tekerlekler arası mesafe (mm)……1480
Sele yüksekliği (mm)………………770
Yerden açıklık (mm)……………….140
Yakıt kapasitesi (litre)…………….19 (3,5lt yedek dahil)
Tekerlekler..Ön……………………U-profilli 6 çift kollu alüminyum döküm
………….Arka……………………U-profilli 6 çift kollu alüminyum döküm
Lastikler….Ön…………………….120 / 70 17M/C (58W)
………….Arka……………………160 / 60 17M/C (69W)
Süspansiyon..Ön…………………..41mm´lik kartuş tipi teleskobik çatal, 120mm esneme aralıklı
………….Arka……………………7 konumlu ön yükleme ayarlı monoshock amortisör, 125mm esneme aralıklı
Frenler……Ön…………………….Çift piston kaliperli 296×6mm´lik hidrolik disk, cüruflu metal balatalı
………….Arka……………………Tek piston kaliperli 240 x 5mm´lik hidrolik disk, cüruflu metal balatalı
Ağırlık……………………………..206 kg. (Sıvılarla beraber)
Renk seçenekleri…………………..Gümüş, Kırmızı, Siyah
 
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
1,129
Arkadaşım peki yakıt tüketimi nasıl oldu.CBF150 ile 3litre yakarken şimdi kaç yakıyosun şehir içi şehir dışı.

CBF150 ile Transalpi karşılaştırmak olmaz aynı tarz değil aynı cc değil ama illa öğrenmek istiyorsan Transalp (ben kendi kullanım verilerime göre söylüyorum) minumum 4,9-6,7 Litre yakıt yakıyor.Tabi kullanıma göre değişiyor.Otobanda,arazide,şehiriçinde,basarsan,basmazsan ama oranlar yukarda dediğim gibi.:bounce:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
19 Ağu 2008
Mesajlar
556
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
CBF150 ile Transalpi karşılaştırmak olmaz aynı tarz değil aynı cc değil ama illa öğrenmek istiyorsan Transalp (ben kendi kullanım verilerime göre söylüyorum) minumum 4,9-6,7 Litre yakıt yakıyor.Tabi kullanıma göre değişiyor.Otobanda,arazide,şehiriçinde,basarsan,basmazsan ama oranlar yukarda dediğim gibi.:bounce:

Ben de transalp hastasıyım ancak şu yakıt tüketimi çok olmasa çok iyi olacak.Şimdi yeni enjeksiyonlu modeller nasıl yakıyo acaba.Daha geçenlerde fiyatları 18.300 TL idi.Şimdi 20.000 olmuş.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst