Ş.içi scooter kullanıcısı için bu kask yeterlimi sizce

Katılım
10 Nis 2009
Mesajlar
90
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Arkadaşlar scooter kullanıcısıyım sadece şehiriçi kullanıyorum altta linkini verdiğim kaskı almaya karar verdim gibi, bütçemede uygun. Tabiki sizlerin görüşleri benim için daha önemli. şehiriçi scooter kullanan birisi için bu kask yeterlimi markasından ve özelliklerinden ben anlamam. Buda sizin gibi ustalarımızın vereceği cevaplarla kesinleşecek. Teşekkür ediyorum

http://www.feyizoglu.com/alisveris/product.php?pID=44192
 
Katılım
26 Tem 2008
Mesajlar
174
Scooter kullanıcısının diğer motosiklet sürücülerinden bir farkı yok bana göre. Genelde 100 km hız yapabiliyor bildiğim kadarıyla ve bu süratlerde bir kaza anında sürücünün kötü yaralanması için yeterlidir. Ayrıca şöyle bir yanıda var allah korusun size bir araç çarptiği zaman süpersport yada scooter diye ayırt etmiyor. Scooter kullananlarında diğer motosiklet kullanıcıları gibi full giyinmeleri gerekiyor.
Kaska gelince orta sınıf sayılabilecek bir kask bence ama her zaman fikrim çeneden açılır bir kask alınacaksa en azından kilit mekanızması çelikten olmalı, ama bu kaskın mekanızması plastik. O yüzden bir kaza anında darbede açılma ihtimali var. Bence en güvenli kask full face kasklar. LS2 veya Lazerin kasklarıda bu fiyatlar arasında satılıyor. Bakmanı tavsiye ederim.
 
Katılım
1 Tem 2008
Mesajlar
637
Scooter kullanıcısının diğer motosiklet sürücülerinden bir farkı yok bana göre. Genelde 100 km hız yapabiliyor bildiğim kadarıyla ve bu süratlerde bir kaza anında sürücünün kötü yaralanması için yeterlidir. Ayrıca şöyle bir yanıda var allah korusun size bir araç çarptiği zaman süpersport yada scooter diye ayırt etmiyor. Scooter kullananlarında diğer motosiklet kullanıcıları gibi full giyinmeleri gerekiyor.
Kaska gelince orta sınıf sayılabilecek bir kask bence ama her zaman fikrim çeneden açılır bir kask alınacaksa en azından kilit mekanızması çelikten olmalı, ama bu kaskın mekanızması plastik. O yüzden bir kaza anında darbede açılma ihtimali var. Bence en güvenli kask full face kasklar. LS2 veya Lazerin kasklarıda bu fiyatlar arasında satılıyor. Bakmanı tavsiye ederim.

dediklerin dogru.

fakat şu var, yüksek süratlere ulaşamayan motosikletlerin kullanıcıları gürültülü olarak bilinen kaskları da gönül rahatlıgıyla alabilirler. düşük hızda kask içi gürültü sorun oluşturmaz.

bende agv gp1 var. güzel kask, fakat gürültülü. ama bana sorun teşkil etmiyor bu zira 100 den tepeye cıkmıyorum.
 
Son düzenleme:
Katılım
24 Ocak 2006
Mesajlar
4,007
Verebileceğin maximum parayı kaska ayır.Borçlanmayı tavsiye etmem fakat kaskta olay başka.Taksitlerini ödeyebileceğin en sağlam kaskı al.Eğer o kask bu kask'sa hiç olmamasından iyidir.Al derim!
 

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
Bence o kask yeterlidir.
Begendiysen al gule gule kullan.
Fakat ozellik olarak, sundan az bisey altta kaliyor.

http://www.feyizoglu.com/alisveris/product.php?pID=44780

Tabii fiyat olarak da az bisey altta kaliyor.
:)

Ikisi de onayli kask.
Aralarinda konfor farki var.
Hangisi hosuna giderse artik.
Gule gule kullan.:cat:
 
Süper Moderatör (BBRR)
Katılım
12 Haz 2005
Mesajlar
8,442
çeneden açılan kask darbe alınca çenesi falan açılmaz .. kullanımı kolay gayet güzel bir kasktır.. full kask alıp kendini kasmaya gerek yok ...güneş vizörlü bir çeneden açılır tercih etmeni öneririm
 
Katılım
23 Mar 2008
Mesajlar
48
Arkadaşım bu kask gayet iyidir. Yani orta sınıf bir kask olarak nitelendirilmekle birlikte ECE onaylı. Bende Kask almadan önce baya araştırmıştım. Yurtdışı sitelerde güvenlik testlerine göz atarsan nolanın bir çok modelini geçtiğini görürsün. Bende SV 55 modeli var eşimdede linkini verdiğin bu model var. 3 yıla yakındır kullanmaktayız hiç bir problem yaşamadık. Ses izolasyonu gayet tatmin edici , kullanımı pratik ve rahat, ölçülerini doğru alırsan baş kavraması , yanak peglerinin tutumu gayet güzel. Kesinlikle tavsiye ederim. Kazasız günler dileklerimle.
 
Katılım
26 Tem 2008
Mesajlar
174
çeneden açılan kask darbe alınca çenesi falan açılmaz .. kullanımı kolay gayet güzel bir kasktır.. full kask alıp kendini kasmaya gerek yok ...güneş vizörlü bir çeneden açılır tercih etmeni öneririm

hmm,
çok kesin bir yargı...
 
Katılım
10 Nis 2009
Mesajlar
90
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Arkadaşlar vakit ayırıpta bilgilendirdiğiniz için hepinize teşekkür ederim. verdiğim linkteki kaskın siparişini yarın vereceğim inşallah ölçüde sorun yaşamayız. kullandığım kaskın üstünde herhangi bir ölçü olmadığından uygun olanını denk getirene kadar uğraşacağız herhalde. siparişi istanbuldan vereceğim,ben ankaradayım değişimde de sıkıntı olmaz umarım (kullandığım piyasanın en ucuz kaskı ve çok büyük 90 km/h çıktığımda kafamda dönüyor)
 
Katılım
13 Ara 2008
Mesajlar
19
Bir arkadaşım adı belli olmayan çeneden açılır bir kask almıştı elinden düşürdü kask kırıldı :)
 
Katılım
23 Mar 2008
Mesajlar
48
Arkadaşlar vakit ayırıpta bilgilendirdiğiniz için hepinize teşekkür ederim. verdiğim linkteki kaskın siparişini yarın vereceğim inşallah ölçüde sorun yaşamayız. kullandığım kaskın üstünde herhangi bir ölçü olmadığından uygun olanını denk getirene kadar uğraşacağız herhalde. siparişi istanbuldan vereceğim,ben ankaradayım değişimde de sıkıntı olmaz umarım (kullandığım piyasanın en ucuz kaskı ve çok büyük 90 km/h çıktığımda kafamda dönüyor)

Arkadaşım kask ölçüleri ile iligili bilgiyi linkindeki siteden öğrenebilirsin. Baş çevresni meziro ile nereden nasıl ölçeceğin izah edilmiştir, uygulaman yeterli olur. Salamlar.( Bu arada bende Feyizoğlundan alışveriş yaptım problem yaşamadım gayet ilgililer )
 
Katılım
14 May 2008
Mesajlar
10,340
Kardeşim bütçene göre alabilirsin kaskını 100 tl civarı sağlam kasklar var. :cat:
 
Katılım
16 May 2007
Mesajlar
3,088
tüm yazılanlar içinde sadece scooter kaskı die bişeyi kabul etmiyorum
kask kafaya göre alınır motora göre değil kafan ne kadar kıymetli ise o kadar sağlam kask alırsın
kafana değer vermiyorsan almak için sıradan bir kask alabilir veya hiç takmayabilirsin.
sonrası teferruat
ilk öncelik sağlamlık ...
 
Katılım
21 Nis 2007
Mesajlar
2,162
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Airoh kesinlikle yeterlidir.:)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst